Noen som vet om noen bra steder å ta bilder i Særp/F.std område?

Anbefalte innlegg

pass deg nå..

er vel en grunn for at du nå bor i stavanger?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar for noen bilder til våren selv jeg ! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått til innkjøp av Canon EOS 350D selv, så driver om dagen å lærer meg å bruke det.. :) Jeg er ikke så dreven enda, men syns det er moro å ta bilder så jeg kan godt stille opp med kamera iallefall.. :) hehe

Kul bil btw ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres jo bra ut:) Får håpe våren kommer snart nå da:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en god idé folkens : ja :

Gleder meg til endelig å få noen proffe bilder av bilen, hehe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepps,hadde vært morro å få tatt noen skikkelige bilder...blir liksom ikke noe bra når jeg flyr rundt å prøver å knipse:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men jeg tror jeg så bilen din etter "blood diamond" i fredrikstad for noen uker siden.. stemmer det dag-øyvind? FEET kjærre i tilfelle, og en nyyyydelig blåfarge!! Har du noen link til en side med bilder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, se der ja! Den tråden har jeg jo vært innom før, hehe. Men nå har jeg abbonert på den, så da skal jeg følge med framover vettu! Sinnsykt rått anlegg da! Men back to toppic: hele gamlebyen i fredrikstad er egentlig flott å ta bilder i! men det er da vel helt sikker noen kule steder langs kaia i strømstad oxo? eller langs med de gamle husene der? bare en tanke. Da kunne vi jo kombinert "shooten" med en harrytur, hehe : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, se der ja! Den tråden har jeg jo vært innom før, hehe. Men nå har jeg abbonert på den, så da skal jeg følge med framover vettu! Sinnsykt rått anlegg da! Men back to toppic: hele gamlebyen i fredrikstad er egentlig flott å ta bilder i! men det er da vel helt sikker noen kule steder langs kaia i strømstad oxo? eller langs med de gamle husene der? bare en tanke. Da kunne vi jo kombinert "shooten" med en harrytur, hehe : ja :

Det ganske mange fine steder her også,men problemet er at jeg ikke har noe ordenlig kamera,og suger på å ta bilder:p

Så hadde vært morro å fått med en som har noe ordentlig utstyr og har gjort det før,som ove feks.: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ove og Torgeir må nok være med å knipse ja! : ja : hehe

I går så jeg deg hvertfall, kjørte mot deg da du stod "parkert" på en busslomme like før østfoldhallen. R32 er så flott altså! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha,det stemmer,vi hadde vært ute å spist i F.std. Da søstra mi brått fant ut at ho måtte spy:p ,ble fort bråstopp da kan du si:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg syns jeg så at det stod noen i grøfta der å spydde, hehe.. spist kebab da eller?! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,hadde vært på chang cheng å forsynt seg litt for mye av den Mongolske bufe`n: smil :

Farlig den der as:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok endel bilder på Tunevannet i Sarp før. Det er fine omgivelser. Bildene av A3en til Hersleth tok jeg der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja de er jo fine. sikkert mang bra plasser i området ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom dere ut på hvaler og.. mange fine plasser rundt ved bommen der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.