Østfold: Overhaling av 3b motor

Anbefalte innlegg

Heisann.. Kjøpte meg i fjor høst en 3b motor. Tenkte at denne kunne trengt en overhaling før den blir montert i Coupe'n. Noen som har en liten aning om hva noe slikt vil koste? Og eventuelt kan dere anbefale noen steder for meg?

 

På forhånd takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finn en god mekanikker som gjør dette privat.. og kjøp deler hos noen som kan skaffe prosenter.. bør ikke bli så dyrt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Trenger ikke gå over bekken etter vann...."

 

Jonus gjør sikkert dette, hvis du ikke allerede har snakket med han?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonus tar stive priser.. men er ikke du kompis med Morten Minty da? eller kjenner han .. han coswort "gurun" .. han er rimelig god på motorer og jobber for en ok pris.. ps: Tore og er vel god mekanikker? jobbet sammens med han på skolt.. men han gikk karosseri da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten minty.... Hmm.... Nå er jeg ikke helt sikekr her... Snakker vi om Morten "skogmus" her eller? Har ikek snakket med jonus enda men regner med at han nok ligger høyt i pris...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten minty.... Hmm.... Nå er jeg ikke helt sikekr her... Snakker vi om Morten "skogmus" her eller? Har ikek snakket med jonus enda men regner med at han nok ligger høyt i pris...

 

Har sendt deg PM med kontakt info ang overhaling som vi snakka om.

 

Og jeg ville ikke antatt at Jon er dyr før du har snakka med han;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonus tar stive priser..

 

Den kan ikke si jeg kjenner meg igjen i... Jon Anders skrudde ganske mye på bilen til brodern ( se "broderns nye S2" tråden her i lokallagsforumet ) og utfra hva deler kosta og hvor mye tid det faktisk tar å gjøre all jobben var ikke prisene hans mer enn rett og rimlig! Ta en telefon og hør da vel, fremfor å "tippe" at Jonus er dyr ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt jeg har hatt med jonus å gjøre tidligere har i allefall kostet mye.. stivepriser på både jobber å deler syns nå jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt jeg har hatt med jonus å gjøre tidligere har i allefall kostet mye.. stivepriser på både jobber å deler syns nå jeg..

 

Kan ikke helt forstå at Jon er så dyr i forhold til andre. Det koster mye å trimme, sånn er det bare.

 

Har du da sammenliknet pris på tilsvarende jobber/deler med andre som har den samme erfaringen?

 

Etter min erfaring er Jon en av de billigere alternativene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sammenlignet priser med noen andre, men til hva som er blitt gjort på bilen min syns jeg Jon Anders har hatt gode priser! I tilegg til god service, hvis det er noe man lurer på!

Hvertfall min pers. erfaring!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt jeg har hatt med jonus å gjøre tidligere har i allefall kostet mye.. stivepriser på både jobber å deler syns nå jeg..

 

 

Er det du som jobbet på skolt å solgte jonus en topp som lakk vann å var ubrukelig?

 

Han solgte vel en turbo samt 4 dyser til deg for 4 år siden elller no. Da ble det solgt til deg under listepris fra krb hvor han fikk det fra dengang. Han har aldri utført noen jobber for deg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.