Anbefalte innlegg

Kan jo godt være det, for min del avhenger det av om bilen/motoren er ferdig eller ikke til da :) Noen andre som vil i år?

 

Har du tatt kontakt med baneeier ang. kun Vwaudi klubbens tilstedeværelse i år? Snakket med de i fjor, og de sa det ikke var noe problem i å ha banen alene, når vi er så mange!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg SKAL!:) bare få skifta ett hjullager før den tid:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel for å knekke andre siden av fangeren i år tenker jeg:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo godt være det, for min del avhenger det av om bilen/motoren er ferdig eller ikke til da :) Noen andre som vil i år?

 

Har du tatt kontakt med baneeier ang. kun Vwaudi klubbens tilstedeværelse i år? Snakket med de i fjor, og de sa det ikke var noe problem i å ha banen alene, når vi er så mange!

 

Det vil kun bli Vw Audi og se på banen iår ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt meg oppover i hvert fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare og følge med på tråden som ligger under Treff så kommer det om ikke lenge ut plan for dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer og, da toppen ikke monteres av før sneen har gått.. Gleder meg til det, får vi bredere bane i år Heine eller Lars Erik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer og, da toppen ikke monteres av før sneen har gått.. Gleder meg til det, får vi bredere bane i år Heine eller Lars Erik?

 

banen vil bli noe breiere ettersom jeg forsto på Heine på årsmøtet. Banen har også blitt noe lengre. Satser på og få noen ca mål fra folket der oppe på lenge på bane og bredde til infoen om dagen kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på å være med i år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange kommer det fra dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det vel igrunn ingen som vet? Hehe..

 

Meld dere på her dere som skal fra Agder nåda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer vell Trond? Og tar med broderen? Per da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer vell Trond? Og tar med broderen? Per da?

 

tror ikke jeg gidder alikevel, er rimelig lei snø nå! dessuten har jeg hørt at banen kan være ugjevn og det har jeg for lav bil til:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke jeg gidder alikevel, er rimelig lei snø nå! dessuten har jeg hørt at banen kan være ugjevn og det har jeg for lav bil til:(

 

Ikke quattro kanskje? :)

 

Kan ikke garanter att banen er 100% javn, men de gjør alt de kan for å få den helt strøken i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke quattro kanskje? :)

 

Kan ikke garanter att banen er 100% javn, men de gjør alt de kan for å få den helt strøken i år.

 

joda, quattro er det:) Men tror ikke jeg tar sjangsen på å ødelegge noe da jeg vurderer og selge... litt synd fikk ikke vært med ifjor heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde store planer om å stille...må bare få måket ut bilen... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen min detter fra hverandre:P håper jeg får den sammen i tid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per da?

 

Har ikke hørt fra Per eller snakket med han på lange tider...skal se om jeg får svar fra den kanten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per da?

 

Han kommer, dog ikke med egen bil ser det ut til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.