"Big Audi youngtimer meet i Vianden (Luxemburg?)

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat en "invitasjon" fra han som driver Custom Auto Craft i Luxemburg ang et ganske så stort audi treff der nede i sommer. 9-10 Juni....

 

Har ikke noe spesielt mer informasjon men kan fikse det om folk er litt interisert?

 

Var visst folk fra Danmark, Sveits, Tyskland osv som kom....

 

http://www.avc2007.org/

 

 

Mikkel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk akkurat en "invitasjon" fra han som driver Custom Auto Craft i Luxemburg ang et ganske så stort audi treff der nede i sommer. 9-10 Juni....

 

Har ikke noe spesielt mer informasjon men kan fikse det om folk er litt interisert?

 

Var visst folk fra Danmark, Sveits, Tyskland osv som kom....

 

http://www.avc2007.org/

 

 

Mikkel

 

Hmmm, hadde vært artig å tatt seg en tur med 100`n. Litt langt kansje..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare for audi 100 200 osv eller er feks b4 osv invitert?

Me want to party in luxemburg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står at alle Audi er invitert og velkommen, men fortrinnsvis rettet mot biler opp til 1995.

 

Det er forresten ikke veldig langt til Luxembourg, er gjort på noen få timer fra Kiel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å kjøre Kielferja det :) En haug med Ådi's.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var fristende... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer tanken selv dersom det blir flere fra Norge som skal nedover, da jeg kunne tenkt meg å kombinere noe sånt med noen dager i Tyskland etterpå.. :)

 

Bare forhold om evt. kræsj med eksamen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer tanken selv dersom det blir flere fra Norge som skal nedover, da jeg kunne tenkt meg å kombinere noe sånt med noen dager i Tyskland etterpå.. :)

 

Bare forhold om evt. kræsj med eksamen..

 

Det kunne vært artig det ja...Om det blir en del folk så er jeg med...Ha med henger også, sjekke ut denna svære hugger'n i Germany

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror nok at jeg blir med, mye kulere med treff i utland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmålet blir jo hvor godt de gamle Audiene våre tåler Autobahn? :o Er litt skeptisk til å dra ut på langtur på tvers av tyskland med min bil iaffal..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mest bekymret for km. standen på bilen etter en slik tur jeg da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det er vel det minste problemet. Er keen på en slik tur jeg. Kan jo fylle opp bilene også så blir det litt billigere. har plass til 4 stk i bilen min i allefall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke det minste redd for hverken kilometerstand eller bilen. En skikkelig tur på Autobahn har alle norske daukjørte biler utrolig godt av, og alle bilene mine har gått langt over 200000 uansett. Om den er i brukbar forfatning til da kjører jeg '77 Audi 100, om ikke blir det den "vanlige" '96 A6'en. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke redd for noe km stand jeg heller. Bare jeg får bytta foringer bak :P

 

260 000km nå, og klar for 100 til ;)

 

Plass til 4 i min å :) Klart optimalt er 3 da det blir litt bedre plass bak med armlene og sånn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg bare få ordna nye felger osv til da. Bare synd jeg kommer hjem 4dager før treffet og uten penger :(, men det ordner seg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg bare få ordna nye felger osv til da. Bare synd jeg kommer hjem 4dager før treffet og uten penger :(, men det ordner seg

 

Må vel ha noen sommerhjul innen den tid jeg da :P Har bare noen halvskeive vinterhjul...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.