Anbefalte innlegg

Hei,

 

Trenger et N merke siden jeg kjører til Frankrike fredag. Ser at noen biler har et nokså diskret N merke på bilen. Dette er nokså lite, sort eller grått hvor jeg mener og tror at bilens farge blir N merket... Noen som vet hvor dette selges?

 

Har sett at statoil og Torshov bilrekvista har et lite ovalt hvit merke med sort N. Har ikke lyst på det heller ...

 

Jeg skal ivertfall ikke ha et slikt stort klistremerke som alle engelskmenn har ...

 

Kjell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp "TOURAN"-merket på Møller. Fjerne "TOURA"... Da har du en fiiiin "N" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nye skiltene som kom nå i Juni(tror jeg da?) har en N på selve skiltet! Stikk innom en som lager dekor å få laget en N i chrome:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du bank hvis du ikke har N bak på bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller kjøp et billig N-klistremerke og teip det på innsiden av bakruta..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Petter sier, kjøp et vanlig N-merke og sett det på ruta, så tar du det bare av når du er hjemme igjen : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor skal man ha det? Mulig jeg er dum assa, men har aldri skjønt/vist hvorfor man har sånn N

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er/var påbudt å ha slikt nasjonalitetsmerke på bilen i utlandet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det forsatt slik da...? Tolla sa ikke no sist jeg var i Tyskland. Og jeg hadde ikke noe N bak på bil`n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo bare å ha et liggende i bilen, og om det utenlanske polizeibeifahrerfarzeugschweinhunddumfkopfmeisterschaft bitcher for mye, så smekker du det opp i bakruten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

polizeibeifahrerfarzeugschweinhunddumfkopfmeisters: haha : Kongetittel.....LOL

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg hadde gitt faen i å klistre sånn stygg N på bilen, men tatt med en just in case...

 

Tror ikke du blir halshogd om du ikke har den på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du har klubblogoen på bilen, så er alt i orden :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et forslag!

 

Ta å kjøp en av de små N`ene du får kjøpt på bensinstationen i hard plast med lim bakpå. Så tar du en øvelseskjørings L og klipper den til og limer på magneten fra L`en og vips så har du en N som er magnetisk som du kan ta av etter turen.

 

God Tur!!

 

MVH Thomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En vimpel i antenna duger vel også... :P

flagg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Christensen

Et forslag!

 

Ta å kjøp en av de små N`ene du får kjøpt på bensinstationen i hard plast med lim bakpå. Så tar du en øvelseskjørings L og klipper den til og limer på magneten fra L`en og vips så har du en N som er magnetisk som du kan ta av etter turen.

 

God Tur!!

 

MVH Thomas

 

God ide, men det er jo mye dyrere enn å bare klistre det på bakruta og rive av når en kommer hjem igjen. Jeg regner med at han ikke har bruk for merket så mang eganger at en kan kjøpe et nytt hver gang man reiser syd for DK.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare disse store stygge N'ene som er godkjent/lovlig da? Uheldigvis. . .

Når jeg var i utlandet så la jeg bare en slik N i bakruten (limte den ikke fast!), støttet den opp med ett eller annet. Dermed var det bare å ta den ut når jeg kom hjem igjen. . .

Men du får vel ikke juling om du ikke har en, men kan være lurt å ha en N på lur. Vet om folk som har blitt stoppet fordi de ikke hadde N, og de fikk beskjed om å få den opp snarest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.