Forslag til endring: "Medlemmer i vestfold"

Anbefalte innlegg

Denne tråden er en av de tingene jeg ønsker å endre på..

 

1: Endre post #1

2: ny ramme for denne tråden

1: Bilde av deg selv og bilen din,gjerne sammens..

2: kjapp introduksjon om deg selv og dine

3: bilder og tekst rundt nye og gamle prosjekt

 

Hva mener dere om dette?

Kommer til å sende en PM til samtlige medlemmer i lokallaget så fort jeg får en oppdatert liste..

 

Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres greit ut for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det egentlig du vil slette?

 

Du skriver at du vil endre på tråden "Medlemmer i Vestfold". Da så jeg for meg at du ville rydde opp i tråden "Vi i Vestfold lokallag. Hvem er her?".

 

Siden så skriver du at du vil "slette alle trådene som ligger der". Da aner det meg at det er alle presentasjonstrådene våre du vil slette, for at vi skal lage dem på nytt etter gitte retningslinjer.

 

Sistnevnte er i hvert fall det jeg føler jeg allerede har gjort, jf. ditt punkt nr. 3 og jeg er i grunnen ikke veldig interessert i å gjøre alt dette på nytt.

 

Håper jeg har misforstått deg på noe vis her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det egentlig du vil slette?

 

Du skriver at du vil endre på tråden "Medlemmer i Vestfold". Da så jeg for meg at du ville rydde opp i tråden "Vi i Vestfold lokallag. Hvem er her?".

 

Siden så skriver du at du vil "slette alle trådene som ligger der". Da aner det meg at det er alle presentasjonstrådene våre du vil slette, for at vi skal lage dem på nytt etter gitte retningslinjer.

 

Sistnevnte er i hvert fall det jeg føler jeg allerede har gjort, jf. ditt punkt nr. 3 og jeg er i grunnen ikke veldig interessert i å gjøre alt dette på nytt.

 

Håper jeg har misforstått deg på noe vis her...

 

Hepp! Din tråd er nesten eksemplet på hvordan jeg kunne sett for meg disse trådene, kanskje bare redigert litt i post #1.. Dette er bare et forslag sånn at det blir enkelere å se hvem bil som hører til hvilket medlem, skal ikke legge skjul på at dette kanskje har litt med at jeg har silikon hukommelse når det gjelder navn..

 

B.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja.. Sletter du min, gidder i hvertfall ikke jeg å skrive noen ny..: rolleyes

God tur!

 

Er jo mulig å få folk til å slenge inn et bilde og litt tekst i post no.1, så er du liksom i mål?

 

Aldri poppis å endre forutsetningene Ben, beskrivelsen av underforumet sier jo faktisk at en kan beskrive seg, prosjektet eller bilen(e)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg i hovedsak etterlyser er endring av post #1 pr tråd..

Med bilde av eier og bil + litt samle info.. Kanskje resten av teit formulert i så tilfelle.. men dette er da bare et forslag, og endringer på forslag kan gjøres..

 

Har nå også endret det innledende spørsmålet i denne tråden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag en tråd du da vettu Ben hvordan du ønsker det skal se ut! Så kan resten av folka her inne bruke heller den som "mal" og endre opp sin eksisterende #1 post

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes jo folk må få lov til å ha de postene de har laga, så slipper de å ordne med nye bilder osv, mulig jeg misforstår.

Jeg forsøkte å smelte sammen den eksisterende tråden om meg og bilen, men det var ikke godkjent fra høyere hold. Men kan jo alltids forandre post nr 1 hvis det er det du mener.... Men syntes at det også er greit med flere poster der inne slik at det faktisk ser ut som om vi er noen her i Vestfold.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forslaget er redigert til å i hovedsak gjelde post #1..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, men da satser jeg på at jeg kan la min stå. For nå har jeg jo ingen bil å ha bilde av i post #1 engang... Trenger litt oppdatering dog. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.