#376 Skrevet Juni 20, 2007 Venter bare på ett treff i Telemark jeg:) Det gjør igrunn jeg også... Er dette noe som er aktuelt i nærmeste fremtid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#377 Skrevet Juni 22, 2007 Det er 9x16.Venter bare på ett treff i Telemark jeg:) Pluss att jeg skal på klubb treffet på rudskogen:p Jævlig pen bil, strøken i lakken ser det ut som, og pent med så blanke og svarte detaljer.. og som sagt, 9x16=Nice: rock : Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#378 Skrevet Juni 26, 2007 -SELGES- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#379 Skrevet Juli 10, 2007 Hei alle sammen!!!! Får legge ut noen bilder av den nye bilen min også da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#380 Skrevet Juli 10, 2007 Hei alle sammen!!!! Får legge ut noen bilder av den nye bilen min også da:) Utrolig pent:tilber: Hvor går denne hen i telemark ? Mulighet for nærmere besiktelse ? velkommen så mye skal du være i klubben ! Klubbmerker og skiltplater skaffer jeg om ønskelig ! Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#381 Skrevet Juli 11, 2007 Veldig fin bil du har så deg kjøre i skien på søndag var det vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#382 Skrevet Juli 12, 2007 takker:) ja fullt mulig med nærmere besiktigelse. Jeg bor i skien, så er stort sett der jeg har kjørt. Får sige innover til Porsgrunn en dag. Hadde vært kjempe om du kunne ordnet ett sett skiltplater og merke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#383 Skrevet Juli 16, 2007 God dagen Morten, så du har kommet deg inn her du også? Liker svært lite at bilen din går JÆVELIG mye bedre enn min... hehehe Veldig pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#384 Skrevet Juli 27, 2007 Her er den "nye" tralla mi hatt den i 1 1/2 mnd nå, men endelig kom felgene på! Beklager dårlige bilder, men 2mpx mobilkamera er ikke akkurat bra... Da var endelig felgene på! Men ble jo høy nå nesten... Men må valse før jeg kan senke mer.. Har ca 2 cm igjen å senke.. Beklager dårlige bilder, men har bare mobilkamera Men bedre bilder skal bli tatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#385 Skrevet Juli 27, 2007 Stilig einser, personlig er jeg svak for hvit farge på disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#386 Skrevet Juli 27, 2007 Hei alle sammen.. Jeg er vel ferskeste medlem her i Telemark. Så jeg får vel slenge ut noen bilder av A6'n min.. Bilen har rulla her i fjorden i ca 1 år nå.. Håvard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#387 Skrevet August 12, 2007 Hallo alle sammen! Nå har jeg flytta meg til porsgrunn:) Hils hvis dere møter meg på veien! Har møtt flere av bilene allerede har jeg sett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#388 Skrevet August 12, 2007 Hallo alle sammen! Nå har jeg flytta meg til porsgrunn:) Hils hvis dere møter meg på veien! Har møtt flere av bilene allerede har jeg sett:) Velkommen! legg ut noen bilder av bilen din og da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#389 Skrevet August 12, 2007 Hallo alle sammen! Nå har jeg flytta meg til porsgrunn:) Hils hvis dere møter meg på veien! Har møtt flere av bilene allerede har jeg sett:) Velkommen så mye skal du være ! Flyttet fra ? Er det for utdanning du skal bo her eller ? Velkommen så meget ! Håper og kunne sette en dag som folket bare møttes en fredag eller lørdags kveld for og snakke ! Men først må jeg få bilen min på veien:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#390 Skrevet August 12, 2007 Legger ut de nye bildene av golfen. Fått på nye felger 8" 18" foran med 215.35 og 9" 18"bak med 225.35..... Og ræva er ny +++ no mer lakkerte deler, som feks. dørhåndtak og no deksel på frontfangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#391 Skrevet August 12, 2007 veldig pent Rune:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#392 Skrevet August 12, 2007 Velkommen! legg ut noen bilder av bilen din og da;) bilder ligger på "prosjekttråden" min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#393 Skrevet August 12, 2007 Velkommen så mye skal du være ! Flyttet fra ? Er det for utdanning du skal bo her eller ? Velkommen så meget ! Håper og kunne sette en dag som folket bare møttes en fredag eller lørdags kveld for og snakke ! Men først må jeg få bilen min på veien:p takk takk! flyttet fra kirkenær.. 4 timer kjøring:p skal begynne på Hit her på Yvei ingeniør, noen andre som går det her kanskje?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#394 Skrevet August 12, 2007 skal begynne på Hit her på Yvei ingeniør, noen andre som går det her kanskje?! Jeg går jo på ingenør i Porsgrunn. Riktignok ikke Y-vei, men er jo kjent med de som går det. Har mange fag sammen. Jeg begynner på 3. året til høsten. Har valgt automasjon fordypning. PS: jeg har forøvrig "fast" plass på parkeringa der for å prøve og unngå uansvarlige folk og parkeringsbulker. Bare å stå på den andre sida av meg, så er jeg 100% beskyttet...hehe. Bare å spørre hvis det skulle være noen bøker eller noe du vil kjøpe. Vi snakkas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#395 Skrevet August 12, 2007 takk takk! flyttet fra kirkenær.. 4 timer kjøring:p skal begynne på Hit her på Yvei ingeniør, noen andre som går det her kanskje?! Begynner på ingeniør Y vei i morgen, elektro... Høgskolen i Porsgrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#396 Skrevet September 1, 2007 får slenge meg på et nytt bilde av bilen jeg oxo da. fler bilder å se i egen tråd om bilen. Felgene er tilsalgs og sideskjørtene. skal ha bilen nærmere moder jord, så har bestemt meg for å gå litt ned i dim på hjula, og sideskjørtene er ca 1-2 cm for lave, så derfor må dem bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#397 Skrevet September 1, 2007 Da har jeg byttet bil, har lenge tenkt på Allroad.......Så nå ble det endelig noe av planene! Her er noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#398 Skrevet September 1, 2007 Fet Allroad!grattis med ny bil:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#399 Skrevet September 6, 2007 Nice AllRoad. Så den på jobb her om dagen. Vannvittig rå... Jobber vel sammen med Anja du vel....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#400 Skrevet September 6, 2007 Her er noen bilder. Aaah, RH NAJ200!! Kongebil dette, gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...