Anbefalte innlegg

Litt nyere bilde... har blåere parklys nå.. byttet igjen nettopp.. Så disse er litt gule.

 

 

 

EDIT:

Tror forresten skjermen min er litt for mørk.. slik at overgangene på sortfargen jeg la til enkelte steder kan se rar ut..

webno 012 copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilde i parkeringshuset på downtown :) rart spørsmål men er det i 8. etasje??? nice bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilde i parkeringshuset på downtown :) rart spørsmål men er det i 8. etasje??? nice bil

 

Det er faktisk 6. ;) men pleier altid å stå i 7. eller 8. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja her er da min.... foreløpig ikke så spennende men det kommer seg etterhvert... legger ved noen lekebilder med speilreflekskameraet...

 

senkogfelgredigert.jpg

 

bak.jpg

 

foran.jpg

 

turbo.jpg

 

tag.jpg

 

 

Thomas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her ja... Godt og se litt nye folk kommer inn i klubben! Velkommen skal du være Thomas og så ut til og være en lekker passat 3b 1.8T. det der!

 

Håper og kunne se deg på neste lokallagsmøte! og velkommen iklubben skal du være!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her ja... Godt og se litt nye folk kommer inn i klubben! Velkommen skal du være Thomas og så ut til og være en lekker passat 3b 1.8T. det der!

 

Håper og kunne se deg på neste lokallagsmøte! og velkommen iklubben skal du være!

 

Jo takk for det!

 

Jeg kommer på møtet og tar med meg lærlingen min som akkurat kjøpte seg en bora! Fikk tvinga han inn i klubben her han også... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk for det!

 

Jeg kommer på møtet og tar med meg lærlingen min som akkurat kjøpte seg en bora! Fikk tvinga han inn i klubben her han også... ;)

 

Bare og følge med på forumet ang. neste lokallagsmøte.

 

Om du vil kan du godt melde deg på telemarks mailingliste. Da får du mail om alt som skjer i klubben. Send meg en Pm med mail adrs. om du ønsker det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare og følge med på forumet ang. neste lokallagsmøte.

 

Om du vil kan du godt melde deg på telemarks mailingliste. Da får du mail om alt som skjer i klubben. Send meg en Pm med mail adrs. om du ønsker det.

 

pm sendt!

 

Etter som jeg fårstod så var det bak bilextra i skien mandag om en uke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pm sendt!

 

Etter som jeg fårstod så var det bak bilextra i skien mandag om en uke?

 

Bak bilxtra! Se egen tråd ang. møtet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, Har ikke fått presentert meg her neda, men kjenner jo noen av dere fra før. Holder på en gammel audi 100 s4. Er ikke akkurat ferdig med den enda da ting tar tid og koster penger. Regner med ¨å ta den i bruk igjen nå mot sommeren så snart jeg er ferdig med driverk. (tok kassa ved første snøfall gitt)

Satser videre på å kjøpe meg en passat tdi og sette den vekk en stund og få ting som jeg vil ha det.

Bilder kommer etterhvert.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, Har ikke fått presentert meg her neda, men kjenner jo noen av dere fra før. Holder på en gammel audi 100 s4. Er ikke akkurat ferdig med den enda da ting tar tid og koster penger. Regner med ¨å ta den i bruk igjen nå mot sommeren så snart jeg er ferdig med driverk. (tok kassa ved første snøfall gitt)

Satser videre på å kjøpe meg en passat tdi og sette den vekk en stund og få ting som jeg vil ha det.

Bilder kommer etterhvert.;)

 

Velkommen i klubben tjukken : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen ;)

 

Din bil som sto utenfor skien bil Magne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen ;)

 

Din bil som sto utenfor skien bil Magne?

Tipper det hvis det var den med det knuste vinduet du så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

knust vindu? gjort med den da?

 

Så den sto der et par dager, er der og vasker bil sånn ca. hver dag:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

knust vindu? gjort med den da?

 

Så den sto der et par dager, er der og vasker bil sånn ca. hver dag:p

 

Ett par dager?? Håper da inderlig de har satt den inn for meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er mein bil da!

med vinter felger på : rolleyes

IMG_8526.jpg

kommer noen flere bilder etterhvert

 

Min forige bil som jeg savner litt

audi%20sia1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok et par nye bilder ute i regnet istad. Skal ta noen litt mer spennende bilder når været hjelper seg igjen... Er så mange grønne passater her, så det var deilig å få på litt stæsj, går alt etter planen kommer fangere om en måned! ;)

 

IMG_1088.jpg

 

IMG_1092.jpg

 

IMG_1096.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har egentlig aldri surra meg til å legge ut bilder av bilen min her, men kan a gjøre det å: smil :

 

IMG_0539Medium.jpg

IMG_0543Medium.jpg

IMG_0549Medium.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt strøken golf!:) Var du på gatebil i september med den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut at det var på tide å slenge inn noen ord om hva jeg driver med. Har ikke vært så veldig aktiv i klubb/forum sammenheng, dessverre. Begrenset seg litt når jeg gikk på tekn fagskole i Tønsberg i to år og begynte i ny jobb i marinen i aug ifjor.

Men har et evigvarende prosjekt med einser gti'en min som jeg har begynt å skifte fjærer og dempere på, samt foringer mm. Prøver å få til litt bilskruing når jeg er hjemme.

Legger ved et par bilder ang skifte av senkesett, det var på høytid kan man si, hehe!

 

Drar forøvrig til Spania i slutten av mai, for å ta ut KNM Roald Amundsen. Der jobber jeg som maskinassistent.

P4100031 ny'.jpg

P4100044 ny2.jpg

P4100043 ny3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av bilen min i år, etter sommerfelgene er montert og senking er satt på..

SSA40795.jpg

SSA40796.jpg

SSA40794.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt strøken golf!:) Var du på gatebil i september med den?

 

Nei, var nok ikke det, da blei bilen lakkert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jg er rune, blir 20år litt utpå høsten bor i skien og jobber som snekker lærling(foreløpig).Jg kjører vwgolf IV(1600) 99mod. ?s=CarProfile&CarID=7055

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.