"Die Aller Vaerste's" vårmønstring søndag 29.april

Anbefalte innlegg

Endelig noen som har tatt bilde av bilen min. (men det var kanskje personene du tok bilde av)

Takk for ett hyggelig treff og kjempegode vafler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg.

 

IMG_0996.JPG

 

Det bildet var jo helt genialt : haha : Jeg er så stor at jeg må bøye meg for å få plass i høyden : flau : Ser nesten ut som jeg er photoshoppet inn jo : smil :

 

Men i motsettning til JAM er jeg overbevist om at det er bilde av bilen hans heller enn bilde av oss : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som dere hadde et flott treff! Artig å se bilder av nesten ubrukt Golf og Scirocco - hvor i alle dager skaffer man seg noe slikt?? Neste år så kan det hende at jeg og Brunella svinger innom også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og kopperud var innom med sin Scirocco med bare 10000 kjørte km....

 

Hvis du legger på en null til, så blir det mer riktig. Bilen er gått kort, men ikke SÅ kort...dessverre bror ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas vist gode takter på "kjøkkenet".....skal vi gifte oss: flau :

 

Takker for tilbudet, vi hadde vel vært et fint par, jeg på kjøkkenet og du i garasjen:nana: , men tror jeg er fornøyd slik jeg har det og må takke nei....

 

BTW mye bra bilder som dukker opp her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du legger på en null til, så blir det mer riktig. Bilen er gått kort, men ikke SÅ kort...dessverre bror ;)

 

Var visst blitt litt feilinformert jeg da desverre, hadde desverre ikke verifisert dette selv som med Golfen, beklager dette og retter det i tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spiste 4 vafler idag med jordbær syltetøy på: smil : Knakanes godt;)

 

Veldig hyggelig og komme på besøk til værste og møte medlemmer man ikke har møtt/snakket med før!

 

Selv kom i passat 3b tdi med skiboks:p Det av den enkle grunn at pumpa på clutsjpedalen har gått lekk så var dårlig med trøkk der gitt...

 

Men så savnet 90q litt igrunn når jeg så Arild sin sto der:p

 

Bilder vil komme!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

steike bilder av bruksbilen min æv jo. he he. må takke for bra treff. imponert over oppmøte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.