#1 Skrevet Februar 4, 2007 Halla, lurer litt på å sote rutene! men vil gjerne ha litt mørkere sideruter også? Da lurer jeg på hvor mange % som faktisk er lovlig, og om det finnes filmer? eller om man da må ha orginalsotede ruter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2007 Mener at det ikke er noen film som er lovlig pga ved evt nød-knusing av ruta så vil filmen holde ruta sammen, å da ingen mulighet for å komme seg inn/ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2007 Er ikke lov med film på rutene foran uansett %... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2007 aii det var beskjeden jeg ikke ville ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2007 jaja film blir det anyways tror jeg (A) noen som vet om hvor man får kjøpt en bra film med noen lunde grei %? ikke heeelt svart liksom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2007 jaja film blir det anyways tror jeg (A) noen som vet om hvor man får kjøpt en bra film med noen lunde grei %? ikke heeelt svart liksom! lyseste rundt om, så går det som regel bra ganske lenge. jeg syns egentlig det er det peneste og.. http://www.solfilmhalvpris.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2007 ja er penest med litt lys ! thnx m8! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2007 tone 54 da kanskje ? ca 50% eller blir dette gjerne litt lyst igjen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 9, 2007 http://www.solfilmsgruppen.no/.kjøp Performx 35%.Det er en fin farge i den og passe lys.Blitt stoppet,men uten at dem sa noe på filmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 9, 2007 Tror ikke snuten sier noe til mild soting. Naboen min er snut og han synes bare det er lekkert med litt soting framme på sidene: klø : Så jeg har bedt han andre naboen min om å ta med seg bilen min på jobb og gjøre det samme med den: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 10, 2007 http://www.solfilmsgruppen.no/.kjøp Performx 35%.Det er en fin farge i den og passe lys.Blitt stoppet,men uten at dem sa noe på filmen noen bilder av bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 10, 2007 pleier å bruke ca 30% på di jeg har sotet.. skal selv ha 30% på min..blir mere cleant enn harry med mindre %. 12% er veldig fin om det nesten ikke skal syns, bare få døyvet sollyset litt. da får man vekk det skarpeste lyset samtidig som du kan se godt ut om kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 10, 2007 jeg hadde 35% på alle side rutene og 50% på bakruta på golfen..synes det blir mørkt nok, spesielt når du har mørkere bakrute enn sideruter..skal se om jeg kan slenge opp noen bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 10, 2007 enig med Håkon her.. blir fint med den kominasjonen.. men kan bli litt mørkt å rygge med i garasje etc... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 10, 2007 ja sleng ut noen bilder da folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 10, 2007 Fra siden. Ble litt feil i stad siden det er 35% på siderutene og 20% på bakruta. Hvor nærmere man kommer 0 i % desto mørkere blir det. Bakruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 11, 2007 veldig fin sot på den er det greit å sote selv eller er proff sot å anbefale ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 11, 2007 Tror ikke snuten sier noe til mild soting.Per gjeldende regelverk er ikke soting foran B-stolpen med annet enn godkjent glassoting lovlig, så da skal i teorien politiet si noe, selv om det er mild soting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 11, 2007 Min er tonet med samme % som Håkon Berge sin (35% på siden og 20% på bakruten) og her ser du hvordan det ser ut "gjennom" bilen i dagslys.. Er ikke fulllt så mørkt som det kanskje ser ut på Håkon sine bilder Og når vi snakker % er det viktig å være obs på at noen snakker hvor mye lys som trenger gjennom, mens andre snakker om hvor mye lys de stenger ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 11, 2007 her er mine vinduer: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 11, 2007 her er mine vinduer: smil : Hvor mange % har du Så iallfall veldig pent ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 11, 2007 Bilde av min.. Brukte 35% (tone 35?) ,fra solfilmhalvpris.no,på "alle" ruter..kan jo "justere" innsynet ved å bruke solgardin i bakruta i tilegg.. Var egentlig ganske grei film å legge.. Men må rekne med mangellapp om du blir stoppa i kontroll...Det bruka vertfall eg å få Derfor har eg to sett sideruter..Spara litt arbeid etter visning då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 11, 2007 Bilde av min..Brukte 35% (tone 35?) ,fra solfilmhalvpris.no,på "alle" ruter..kan jo "justere" innsynet ved å bruke solgardin i bakruta i tilegg.. Var egentlig ganske grei film å legge.. Men må rekne med mangellapp om du blir stoppa i kontroll...Det bruka vertfall eg å få Derfor har eg to sett sideruter..Spara litt arbeid etter visning då pen soting det der ;D ikke for mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 11, 2007 Per gjeldende regelverk er ikke soting foran B-stolpen med annet enn godkjent glassoting lovlig, så da skal i teorien politiet si noe, selv om det er mild soting. er du helt 100% sikker på det ? mener i allefall at før heta det at man ikke hadde lov å sote de 3 fremste rutene ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 12, 2007 er du helt 100% sikker på det ? mener i allefall at før heta det at man ikke hadde lov å sote de 3 fremste rutene ! hvis det hadde/er sant så betyr det at du kan sote siderutene på touran fordi den har to små på sidene forran i tillegg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...