#1 Skrevet Februar 6, 2007 Vurderer å bytte felger til sommeren fra mine 19" A8 felger. Vurderer å gå ned en størrelse og heller kjøre bredt i 18". Kriterier: Kantfelger Ikke FOR spesielle 18" ca 8,5" foran og 10" bak. Må være felger med rett innpress og som er så og si "Bolt on" på Bilen min Prisklasse student Nytt er inget must, men bør være så og si strøkne om brukte skal vurderes. Legg inn bilder og kom med tips til både dekk og felger. Mvh Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2007 ka selger du dine sko for ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2007 Må først finne meg noe jeg skal ha selv! Kommer sikkert en tråd om de når jeg har bestemt meg Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2007 Må først finne meg noe jeg skal ha selv!Kommer sikkert en tråd om de når jeg har bestemt meg Christian Hva med Keskin Kt5? Fås vel i 8,5 og 9.5x18 og skal ha litt kant på begge bredder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2007 Litt usikker på om jeg liker de felgene helt... Er noe med utseendet som ikke helt stemmer for meg, men kant er det sikkert bra med på de. Noe ala BBS LM, men ikke de da jeg absolutt ikke har så god råd Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2007 Litt usikker på om jeg liker de felgene helt...Er noe med utseendet som ikke helt stemmer for meg, men kant er det sikkert bra med på de. Noe ala BBS LM, men ikke de da jeg absolutt ikke har så god råd Chr Keskin KT4 da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2007 hehe, jeg har handlet meg ktn5;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 6, 2007 Keskin KT4 da... De var nok mer etter min smak ja! Hvilke dimensjoner i felg og dekk skal man bruke her da? Og hvem forhandler? (Etter å ha lest utallige felgtråder, har jeg sett at du har rimelig peiling på det!) Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 6, 2007 De var nok mer etter min smak ja! Hvilke dimensjoner i felg og dekk skal man bruke her da? Og hvem forhandler? (Etter å ha lest utallige felgtråder, har jeg sett at du har rimelig peiling på det!) Chr http://www.quality-autoimport.no/catalog/index.php?cPath=94&osCsid=c009e00901d98ed1336af64cc678accc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 6, 2007 Har også sikla litt på ett par felger som en viss golf her inne på forumet står på. Rial Daytona Race. Men er usikker på om disse i det hele tatt er mulig å skaffe, og om de finnes i bredder ut over 8,5". Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 6, 2007 De var nok mer etter min smak ja! Hvilke dimensjoner i felg og dekk skal man bruke her da? Og hvem forhandler? (Etter å ha lest utallige felgtråder, har jeg sett at du har rimelig peiling på det!) Chr Hvis du hadde bestemt deg for 18 tom, så er vel 8,5x18 foran og 9,5x18 bak med ET35 rund baut en god start. 225/40 rund baut eller 255/35 18 bak. Selv ville jeg selvsagt valgt 19 eller 20 tom, men det er opp til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 6, 2007 19" på Bora med kant er porr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 6, 2007 Hvis du hadde bestemt deg for 18 tom, så er vel 8,5x18 foran og 9,5x18 bak med ET35 rund baut en god start. 225/40 rund baut eller 255/35 18 bak. Selv ville jeg selvsagt valgt 19 eller 20 tom, men det er opp til deg Har 19" i dag, og synes ikke komforten er helt på topp... Men er ikke sikkert det blir stor foeskjell med 18". Forslag i 19" mottas også, bare slik at det er sagt, men er til slutt økonomien som bestemmer... Har ett håp om å skaffe meg noe brukt... Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 6, 2007 19" på Bora med kant er porr! Bildeforslag Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 7, 2007 Disse er fine, kommer ikke på navnet: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 7, 2007 Disse er fine, kommer ikke på navnet: rolleyes De var drit rå! Må finne ut hva de heter ja! Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 7, 2007 Asanti AF120 er nice! http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=94_253&products_id=2293&osCsid=c009e00901d98ed1336af64cc678accc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 7, 2007 Jeg digger de her: Leon Hardiritt Bugel heter de. 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 7, 2007 Leon Hardiritt Bugel heter de. 19" Også under navnet Superstar. Koster for et 19" sett fra 30K og oppver:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 7, 2007 Som sagt så lever jeg på studentbudsjett! Men helt klart tøffe felger! Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 7, 2007 Der har lenge stått ett sett med Rial Daytona Race på Bilforumet i 8,5 og 9,5x18 ET30 til 11500, får det ikke så mye grommere til Bora og Golf IV: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 7, 2007 VIL ha VIL ha! Men så var det å komme inn der da, sida er vel nede... cHR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 7, 2007 VIL ha VIL ha! Men så var det å komme inn der da, sida er vel nede... cHR http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=143154&page=5&highlight=rial 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 7, 2007 De var drit rå! Må finne ut hva de heter ja! Chr Axxis Supermesh mener jeg å huske de het.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 8, 2007 Hvis du hadde bestemt deg for 18 tom, så er vel 8,5x18 foran og 9,5x18 bak med ET35 rund baut en god start. 225/40 rund baut eller 255/35 18 bak. Selv ville jeg selvsagt valgt 19 eller 20 tom, men det er opp til deg Siden du skriver 9,5 bak, så er det vel sikkert en grunn for det. Det vil ikke gå med breiere uten modifikasjoner av skjermer? Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...