Alupedal/fothviler til Passat 06.

Anbefalte innlegg

Nokon som veit delenr. til nevnte deler til Passat ? Kan settet til Golf GTI brukast ? Vil ikkje styre med handler frå E-bay.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har muligens en fothviler. Har kjøpt en til B7 A4 på e-bay, men den passer ikke. Kan være den er til Passat istedet. Skal få sjekket den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon som veit delenr. til nevnte deler til Passat ? Kan settet til Golf GTI brukast ? Vil ikkje styre med handler frå E-bay.

 

De fra GTI passer, har de på min.

 

Fothvileren har jeg ikke fått montert ennå, for vet ikke åssen jeg skal få av den orginale: rolleyes

 

 

Du får kjøpt pedalene bla. her: http://vw.oempl.us/product_info.php?cPath=21_48&products_id=33&osCsid=cb4154fae3686a857805320251ff264d

Pedalbytte (Medium).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn forstod jeg det også, fothvileren passer ikke til Passat B6...

 

Mener et sett kostet ca. 1300,- hos VW-forhandleren i Drammen : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis eg skjønar rett passar ikkje fothvilar til Passat B6 ?

 

 

Det vet jeg faktisk ikke, jeg fothviler til GTI liggende, men som nesvt ikke fått montert den så aner ikke om den passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går kjempefint med alupedaler og fotstøtte fra Golf V GTI til Ny Passat. Jeg hadde det på min forrige bil; '06 Passat 140HK TDI med man. gir.

 

En kan bruke fotstøtten fra GTI; den er litt smalere; men det går faktisk fint. Kan sende bilde av hvordan det så ut hvis det er ønskelig.

 

Delenr. er 1K1 864 551 TKH og tror faktisk den koster 180-185,- .....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går kjempefint med alupedaler og fotstøtte fra Golf V GTI til Ny Passat. Jeg hadde det på min forrige bil; '06 Passat 140HK TDI med man. gir.

 

En kan bruke fotstøtten fra GTI; den er litt smalere; men det går faktisk fint. Kan sende bilde av hvordan det så ut hvis det er ønskelig.

 

Delenr. er 1K1 864 551 TKH og tror faktisk den koster 180-185,- .....

 

 

Har du en "HOW TO" bytte fotstøtte også?

Jeg tør ikke benne å dra så mye i den orginale, redd for å ødelegge noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn forstod jeg det også, fothvileren passer ikke til Passat B6...

 

Mener et sett kostet ca. 1300,- hos VW-forhandleren i Drammen : eek :

 

Nå er jo det ikke bare kapper, for gasspedalen er det hele pedalen med den elektriske modulen.

Settet er likt til Golf, Passat og Jetta.

 

Det kommer andre pedaler til Passat R36, men de har vi ikke fått delenummer på ennå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jo det ikke bare kapper, for gasspedalen er det hele pedalen med den elektriske modulen.

Settet er likt til Golf, Passat og Jetta.

 

Det kommer andre pedaler til Passat R36, men de har vi ikke fått delenummer på ennå.

 

OK. Da skjønner jeg at det koster litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg bestilt hjå Møller, har ein kjenning i systemet så prisen blir ok;) .

Har liggande dørterskellister og, men litt kaldt og montere no: mad :

 

Takkar for alle opplysningar !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en "HOW TO" bytte fotstøtte også?

Jeg tør ikke benne å dra så mye i den orginale, redd for å ødelegge noe.

 

 

Altså: mener at det er 1 Torx-skrue som ligger under et lite deksel som du bender av med et lite, flatt skruejern. Skru ut denne og skyv pedalen litt inn og så oppover samtidig; den "henger" liksom fast i 3 klips/føringer som går nedover.....

Så henger den vel også litt inn mot sparkedekselet med panseråpneren, kan vær du må løsne dette...

Husker ikke helt, solgte bilen i november...

Slik så det iallefall ut: (ikke det beste bildet, men eneste jeg hadde...)

DSC00154.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså: mener at det er 1 Torx-skrue som ligger under et lite deksel som du bender av med et lite, flatt skruejern. Skru ut denne og skyv pedalen litt inn og så oppover samtidig; den "henger" liksom fast i 3 klips/føringer som går nedover.....

Så henger den vel også litt inn mot sparkedekselet med panseråpneren, kan vær du må løsne dette...

Husker ikke helt, solgte bilen i november...

Slik så det iallefall ut: (ikke det beste bildet, men eneste jeg hadde...)

 

 

Takk for beskrivelsen.

Får prøve litt forsiktig å løsne sparkedekselet.

Er redd for å knekke festene, man man ikke vet hvordan det er festet på baksiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.