#26 Skrevet Februar 28, 2007 Hvor ligger Norsk bildelsenter???? Mvh. Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 28, 2007 Lierskogen Næringssenter, litt utenfor Oslo retning Drammen! http://www.norskbildelsenter.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 1, 2007 For de av dere som sliter med knute i ryggen, høye skulder, og ømme ben, så er det bare å komme å få en gratis masasje i den nye pleieren vår.. For de av dere som ikke rekker å komme presis kl 1700, er ikke dette noe problem.. Vi kommer til å holde på lenge utover.. Ta en tur innom, for å se hvordan vi har det på jobb.. Følg med for mer info.. Mvh Endre, Norsk Bildelsenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 1, 2007 ååå fy faen.. unnskyld ordbruket.. men jeg kommer i hvertfall nå... Det skal bli deilig.. har nm i knuter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 1, 2007 Får se om jeg får blitt med.. Skal til kontroll med min brekkede tommelfinger dagen før og forhåpentlig få ut de 4 stålpinnene de opererte inn Er jeg kjørbar så dukker jeg opp, og da blir det nok kamp om den stolen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 1, 2007 Får se om jeg får blitt med.. Skal til kontroll med min brekkede tommelfinger dagen før og forhåpentlig få ut de 4 stålpinnene de opererte inn Er jeg kjørbar så dukker jeg opp, og da blir det nok kamp om den stolen Evt så kan vi møtes i oslo, så kan du sitte på med meg Blir nok å ta en tur dit rett fra jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 18, 2007 NBS har vell igrunn det meste på lager av vanlige deler? Eks; B4 panser RS2 look frontfanger til 80/90 B4 forskjermer Så er vell best om belage seg og ha større bil om man skal handle litt større deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 18, 2007 Ooohh... Skal jeg våge å møte opp på dette da? Hadde passet ypperlig siden jeg jo skal inn til Oslo den dagen. Og skulle dessuten hatt et senkesett til nykjærra... Og ønsker dere flere "demobiler" kommer jeg jo eventuelt ikke gående.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 20, 2007 se om jeg kanskje tar meg en tur vis jeg rekker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 20, 2007 Tar vel turen innom jeg jeg. Jobber jo i nærheten så! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 20, 2007 Om jeg skal rekke dette er jeg ikke der oppe føre halv 6 tiden...Noe dritt å jobbe i Oslo og bo 20 min unna NBS.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 21, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 21, 2007 Vennligst gi oss beskjed til post@norskbildelsenter.no dersom du kommer. Flere som ikke så den?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 21, 2007 Kommer et par fra Hadeland ved 17.30 tiden tenker jeg. Håper det blir igjen litt mat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 21, 2007 Flere som ikke så den?.. heheh ja:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 21, 2007 Fikk dessverre ikke møtt opp i kveld da jeg sto med henda fulle av lakkrens, polish og sommerdekk Kjørte forbi ved 2040-tida med begge Golfene - dere to røykere som sto ute, dere er observert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 21, 2007 Dette var jo hyggelig.. Bra oppmøte .. og ikke minst.,. God pizza 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 21, 2007 Veldig bra tiltak av NBS. Stor takk til NBS! Veldig bra oppmøte og god pizza. Noen som tok noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 21, 2007 Veldig bra tiltak av NBS Bilder er det vel nok av, bare folk får kommet seg hjem først og lagt dem ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 21, 2007 Var der. Bra greier av NBS egentlig. Gratis pizza og brus er ikke feil. Dessuten fri adgang rundt omkring å snoke litt var gøy. MYE rart der. Dro kjensel på noen av dere. Løp selv rundt i arbeidsklær ( rød Audi mekanikerbukse ) og kjørte for anledningen Skoda Octavia Scout. 90 fangere til frøkenbilen var derimot seff. ikke på lager... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 21, 2007 Takk for hjelp og informasjon, samt et fint opplegg Likte den stolen deres... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 22, 2007 Knall. Lett å gå beserk der inne og kansje litt glad jeg ikke hadde så mye penger ellers hadde jeg vært blakk når jeg bro. Fortsatt mett etter pizzaen jeg. Bra tilltak og en bra kveld. Stor aplaus til NBS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 22, 2007 Bra tiltak! Ros til NBS! Petter Håvelsen tok noen bilder så disse kommer vel i neste Treffpunkt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 22, 2007 Jeg vil også gi ros til NBS for dette. De gir et godt inntrykk til medlemmene i klubben med sånne tiltak. Og det var jo et imponerende oppmøte synes jeg. Det var mange ansikter der som jeg ikke kjente igjen, og det er også en positiv ting. Det er godt at det er flere enn den "vanlige" gjengen som dukker opp når det er noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 22, 2007 Fortsatt mett etter pizzaen jeg. Stor aplaus til NBS merkelig.... jeg sluttet å telle når du passerte pizzaslize nr 32: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...