Temakveld hos Norsk Bildelsenter 21. mars!

Anbefalte innlegg

Hvor ligger Norsk bildelsenter????

Mvh.

Sindre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de av dere som sliter med knute i ryggen, høye skulder, og ømme ben, så er det bare å komme å få en gratis masasje i den nye pleieren vår..

img4335vc3.jpg

 

For de av dere som ikke rekker å komme presis kl 1700, er ikke dette noe problem.. Vi kommer til å holde på lenge utover.. Ta en tur innom, for å se hvordan vi har det på jobb..

 

Følg med for mer info..

 

Mvh Endre, Norsk Bildelsenter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ååå fy faen.. unnskyld ordbruket.. men jeg kommer i hvertfall nå... Det skal bli deilig.. har nm i knuter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om jeg får blitt med.. :o Skal til kontroll med min brekkede tommelfinger dagen før og forhåpentlig få ut de 4 stålpinnene de opererte inn : hjelp : Er jeg kjørbar så dukker jeg opp, og da blir det nok kamp om den stolen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om jeg får blitt med.. :o Skal til kontroll med min brekkede tommelfinger dagen før og forhåpentlig få ut de 4 stålpinnene de opererte inn : hjelp : Er jeg kjørbar så dukker jeg opp, og da blir det nok kamp om den stolen :P

Evt så kan vi møtes i oslo, så kan du sitte på med meg ;)

Blir nok å ta en tur dit rett fra jobb

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS har vell igrunn det meste på lager av vanlige deler?

Eks;

B4 panser

RS2 look frontfanger til 80/90

B4 forskjermer

Så er vell best om belage seg og ha større bil om man skal handle litt større deler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ooohh... Skal jeg våge å møte opp på dette da? Hadde passet ypperlig siden jeg jo skal inn til Oslo den dagen.

Og skulle dessuten hatt et senkesett til nykjærra...

 

Og ønsker dere flere "demobiler" kommer jeg jo eventuelt ikke gående..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se om jeg kanskje tar meg en tur vis jeg rekker:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar vel turen innom jeg jeg. Jobber jo i nærheten så!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg skal rekke dette er jeg ikke der oppe føre halv 6 tiden...Noe dritt å jobbe i Oslo og bo 20 min unna NBS.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer et par fra Hadeland ved 17.30 tiden tenker jeg. Håper det blir igjen litt mat. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som ikke så den?..

 

heheh ja:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk dessverre ikke møtt opp i kveld da jeg sto med henda fulle av lakkrens, polish og sommerdekk :rolleye:

Kjørte forbi ved 2040-tida med begge Golfene - dere to røykere som sto ute, dere er observert :P: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo hyggelig.. Bra oppmøte .. og ikke minst.,. God pizza :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra tiltak av NBS. Stor takk til NBS! Veldig bra oppmøte og god pizza. Noen som tok noen bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra tiltak av NBS : ja : Bilder er det vel nok av, bare folk får kommet seg hjem først og lagt dem ut :rolleye:;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der. Bra greier av NBS egentlig. Gratis pizza og brus er ikke feil. Dessuten fri adgang rundt omkring å snoke litt var gøy. MYE rart der. Dro kjensel på noen av dere. Løp selv rundt i arbeidsklær ( rød Audi mekanikerbukse ) og kjørte for anledningen Skoda Octavia Scout.

 

90 fangere til frøkenbilen var derimot seff. ikke på lager...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelp og informasjon, samt et fint opplegg :)

 

Likte den stolen deres... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall. Lett å gå beserk der inne og kansje litt glad jeg ikke hadde så mye penger ellers hadde jeg vært blakk når jeg bro. Fortsatt mett etter pizzaen jeg. Bra tilltak og en bra kveld.

 

Stor aplaus til NBS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak! Ros til NBS! Petter Håvelsen tok noen bilder så disse kommer vel i neste Treffpunkt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også gi ros til NBS for dette. De gir et godt inntrykk til medlemmene i klubben med sånne tiltak. Og det var jo et imponerende oppmøte synes jeg. Det var mange ansikter der som jeg ikke kjente igjen, og det er også en positiv ting. Det er godt at det er flere enn den "vanlige" gjengen som dukker opp når det er noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt mett etter pizzaen jeg.

Stor aplaus til NBS

 

merkelig.... jeg sluttet å telle når du passerte pizzaslize nr 32: rolleyes

 

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.