Telemark: Ny sivil i Grenland..

Anbefalte innlegg

Til dere som ikke har fått det med dere, politiet nå fått seg en ny sivilbil..

 

Audi a4 2006/2007 s-line stv.

 

Kommer det en A4 stv. bak deg med park og tåkelys, kan det godt være dem..

 

Til dere som mener at politiet MÅ være 2 stk i bilen, det er FEIL...

 

Dette er kun til informasjon, som VACN medlemmer går jeg ut i fra at dere alle kjører pent og forsvarlig. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kjører også saab og subaru.. skal finne ut mer om disse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

to grå saab i hvertfall. syntes å huske at subaruen var blå.. (som om det var noe bombe at subaru var blå)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4èn har farge sort:) med sotet ruter fra B- stolpe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lars, jeg er usikker på om det skiltnr du ga meg på den audien stemmer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4`n sitt skilt Nr starter på NF 25 vartfall..

Kan legge til at den er clean bak.. og større anntene på taket..

Bilen er stappa full med kamerar..

Så vidt du greier å se blålysa i bånn ved grøftelysa (avslåtte)

De kan også ha motoren i gang uten at noen av lysene står på.. så de kan stå gjemt overalt..

 

Men selfølgelig er jo ikke dette no problem, pga alle i grenland kjører jo så pent;):):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sivilpolitiets svarte Audi Avant S-Line sto pent i veikanten ved utkjøringen fra Heistad/Brevik til E-18 i dag ved 14 tiden. Jeg tenkte; Jøss, det var en fin Audi, og da jeg passerte så jeg at det satt to politimenn inni.

 

Jeg satt å (ikke si det til noen: flau : ) pratet i mobiltelefonen, så jeg måtte slenge den ned da jeg så det var politiet.

Nå begynner de å bli litt "for sivile" synes jeg.: bh :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sivilpolitiets svarte Audi Avant S-Line sto pent i veikanten ved utkjøringen fra Heistad/Brevik til E-18 i dag ved 14 tiden. Jeg tenkte; Jøss, det var en fin Audi, og da jeg passerte så jeg at det satt to politimenn inni.

 

Jeg satt å (ikke si det til noen: flau : ) pratet i mobiltelefonen, så jeg måtte slenge den ned da jeg så det var politiet.

Nå begynner de å bli litt "for sivile" synes jeg.: bh :: smil :

 

Sikker på at det ikke er deg da???? prikk lik bil!! he, he, he!! Knakene deilig bil du har forresten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vegne av meg, og med respekt for min arbeidsgiver, beklager jeg min dumhet da jeg la ut bilder av bilen. Dette burde aldri skjedd, og jeg tenkte ikke over konsekvensene. Mvh kenneth rekvik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Internt i politiet har de heelt sikkert bilder av lokale "rånere" som går igjen, så hvorfor kan ikke vi ha det av de? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder på med http://www.snut.no en hiddenbase over alle våre "drømmebiler" .. Skal forte meg litt med den jeg :)

 

De har bilder og informasjon lagret om oss.. i hvertfall meg har jeg merket.. med en gang jeg fikk ny bil var de ute og kikket. kjørte rundt bilen min.. Det har de også gjort nå i etterkant..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har bilder og informasjon lagret om oss.. i hvertfall meg har jeg merket.. med en gang jeg fikk ny bil var de ute og kikket. kjørte rundt bilen min.. Det har de også gjort nå i etterkant..

 

Hvor mange ganger har du mistet lappen siden du er så heldig med snut besøk??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange ganger har du mistet lappen siden du er så heldig med snut besøk??

 

Har aldri mistet lappen..

 

Førstedagen jeg hadde bilen kom de etter med ned i parkeringshuset, kjørte stille forbi og kikket... Her om dagen kjørte jeg inn på en bensinstasjon på natten, for å skrive meld... Så kom den grønne primera'n inn og kjørte rundt bilen min... Jeg kjører altid pent : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører altid pent : eek :

 

 

Hvorfor har jeg problemer med å tro det......: rolleyes : rolleyes :rolleye:

 

Er ikke du som er litt paranoid da altså lillegrissly?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble selv stoppet i Halden her om dagen, på ett fotgjengerfelt, hadde vist akselerert litt kjappt der ja. Betjent Magnussen i Halden gikk akkurat over veien i pur f. "Jeg var klar til å hoppe vekk om du ikke hadde sett meg, og jeg gjorde det kun pga alle reflekene jeg har på meg".

 

for the record:

Jeg så ingen reflekser, men en lang sort person mitt i forgjengerfeltet klokka 23.40 må man jo stoppe for ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamerat av meg ble stoppet av denne i Porsgrunn for å kjøre i gate med gjennomkjøring forbudt, 4200,- i bot!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamerat av meg ble stoppet av denne i Porsgrunn for å kjøre i gate med gjennomkjøring forbudt, 4200,- i bot!!

 

la meg gjette... på osebakken? ut mot strandberg? hehe... der tjener de FETT om dagen..

 

Møtte den blå mondeoen på vei til skien i 5 tiden natt til i dag.. Hissige folk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er deg da???? prikk lik bil!! he, he, he!! Knakene deilig bil du har forresten!

 

: flau : Jo takk for det.:)

 

Neida, det var nok ikke meg, men nå vet jeg hvordan jeg kan skremme folk litt ute på veien :evil: :evil:hihi... Skaffe meg en uniform også, så blir det kanskje noen kroner av det også, hahaha: smil :

 

Jeg sa ifra til alle på jobben om bilen, og samme dagen, fikk en kollega den etter seg hjem fra jobb. Han satt også i mobiltelefonen, da den "sorte fare" kom raskt opp bak ham og rettet inn kameraet. Han slang telefonen i gulvet, og smilte pent da Audi'n kom opp på siden.

Han var ganske takknemmelig for opplysningen ja.

Sparte han for noen tusenlapper der...: rolleyes: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se om jeg ikke får knipsa et bilde av den en dag.. Sjåføren er kunde på jobben..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har fått seg M5... mer info om den vet jeg ikke altså..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har fått seg M5... mer info om den vet jeg ikke altså..

 

Det må jeg si er ufornuftig bruk av skattepengene våre : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.