Kort og enkelt referat fra møtet idag.

Anbefalte innlegg

Heisann

Personene som annkom møtelokalet idag kom i demmes værste doninger inn på plassen. Synd ikke flere kom en de som kom. Men for all del, vi hadde det kosli vi!

 

Ja, da ha vi hatt et lokallagsmøte og gjort klart noen ting.

- Vårmønstring

Det vil bli startet og få igang et vårtreff. Dette er satt en dato på men kommer ut med dato når har snakket med kommunen om plass som vi ble enig om kunne være yppelig. Fram til det vil vi ikke gå ut med sted ennå.

Det vil da bli lagt opp med cruising, bildetaking på et bra sted med hyggelig bakgrunn og utstilling.

 

- Vestfold

Prøve etterhvert og få til noe sammen med Vestfold. Få de til og hjelpe til med og få til litt sammenkomster etterhvert.

 

- Møter

Vi ble idag enig om følgende: Første mandagen i mnd. kl 1900. Fast sted Elite Auto så sant ikke annet er gitt beskjed om over Mail og forum.

 

- Temakveld

Vil prøve nå på vårparten prøve og få til en "vårshine" kurs med et bilpleie firma inærheten.

 

- isbanekjøring

Vi gleder oss

 

Ellers så ønsker jeg 2/3 personer som kan hjelpe meg med og få til akuratt dette med og planlegge alt med vårtreffet. Men selve treffdagen håper jeg på fler medlemmer til og hjelpe med litt ditt og datt.

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan også være med på dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp.. Ser dere neste mandag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.