2.0 forgassermotor gis bort!

Anbefalte innlegg

Har en 2.0 firesylindret forgassermotor som jeg gir bort hvis det er noen som vil ha den?! Den har stått i en Audi 100 Avant 1978-79, kan muligens finne ut nøyaktig årsmodell og km hvis nødvendig. Motoren gikk helt fint da den ble tatt ut av bilen, men den har stått delvis ute en stund nå så det spørs om den starter med det første, eller i det hele tatt :P. Men det kan vel kanskje være noen brukbare deler for noen? Send en PM hvis interesse! Må hentes innen torsdag, ellers blir den å finne i Rådalen/Lønningen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha? Ingen som har en gammel sliter som trenger nytt hjerte? Det e jo faktisk alu. bunnpanne og alu.toppdeksel på den!

Vet ikke om det er noe spesiellt men... :)

 

Uansett så e an på vei i bosset, så hurry hurry :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

svært så du gir bort deler da : haha : hvilken gasser står på denne? er mulig jeg er interessert i topp + eksos og insugsmanifoil og litt diverse.. mulig å få noen bilder?

 

Edit: ser nå at fredag er forbi: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje forseint endå :) kjører i rådalen i morgen når eg får igjen bilen fra service, kanskje eg venter til tirsdag. Kan sikkert ordne et bilde eller to seinere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut.. er jo mulig noe av delene passer på min 1.8 i 80`en..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.