Lokallagstreff - Hva vil folket?

Anbefalte innlegg

Ser ut til at folk begynner å miste litt interesse for lokalmøtene. Dette har jo sikkert sin forklaring i at det ikke skjer så altfor mye på disse møtene.

 

Så da spør jeg like gjerne dere som er medlemmer i Østfold jeg.. Hva kunne dere tenke dere å få til for å få opp interessen igjen?

 

Har vært inne på tanken å kanskje ta noen av møtene i Moss, siden det faktisk er her flertallet kommer fra, iallefall de som møter opp når det skjer noe..

 

Kom med tanker og innspill da folkens! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det blir i moss, kan jeg begynne å dra på både follo og østfold møtene, siden jeg bor helt på grensa. Vært fast tilhenger på follo treffa, viste ikke om at det var i østfold før jeg hørte om det for et par uker siden. har det vært lenge der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi startet opp på nyåret... Første lokallagstreffet var vel den 17.april om jeg ikke husker altfor "gæærnt". Jo flere som kommer, jo bedre, og om det betyr at vi må flytte på oss, så får det heller være.. Litt kjedelig for de av medlemmene som kommer fra Halden og den veien da. Da er Toys egentlig et mer sentralt sted, men hjelper jo lite om det ikke kommer folk. Da får vi heller komme til folket ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gull! litt langt å reise til toys, for et sånt møte hver gang, er det i moss kommer jeg meg på begge treffene hver gang, det hadde vært morro. Men er jo ikke sikkert jeg snakker for flertallet!???

Har dere evnt. tenkt på lokasjon i moss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke si noe, først må jeg komme meg på et møte ivartfall;)

 

(...men for meg er det et fett om vi møtes i sarp eller moss...bare så det er sagt)

 

Hva med en liten visit til follo lokallag, kan det gå ann?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Nikolai Fekjær

Jeg skal ikke si noe, først må jeg komme meg på et møte ivartfall;)

 

(...men for meg er det et fett om vi møtes i sarp eller moss...bare så det er sagt)

 

Hva med en liten visit til follo lokallag, kan det gå ann?

 

Det hadde vært kult. pleier å være en del på follo møtene, men det har vært litt labert i det siste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Nikolai Fekjær

Jeg skal ikke si noe, først må jeg komme meg på et møte ivartfall;)

 

(...men for meg er det et fett om vi møtes i sarp eller moss...bare så det er sagt)

 

Hva med en liten visit til follo lokallag, kan det gå ann?

 

Møte i morgen på parkeringa ved Eastpoint.. (Kjøpesenteret i Ski)

klokken 20.00. Jeg skal i hvertfall dit... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Møte i morgen på parkeringa ved Eastpoint.. (Kjøpesenteret i Ski)

klokken 20.00. Jeg skal i hvertfall dit... :D

 

jeg kommer som vanlig. forrige gang var det veldig få der, siden de fleste var på rudskogen. Prata forresten en del med deg på vålerbanen på hovedtreffet. Kommer du med coupe'n? det ville vært sweet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Robin Stoneman

jeg kommer som vanlig. forrige gang var det veldig få der, siden de fleste var på rudskogen. Prata forresten en del med deg på vålerbanen på hovedtreffet. Kommer du med coupe'n? det ville vært sweet!

 

Skal gjøre det jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Nikolai Fekjær

Hva med en liten visit til follo lokallag, kan det gå ann?

 

Det kunne vi vel fått til... Jeg har desverre ikke mulighet til det idag, men hva med neste gang? Det er annehver uke ikke sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Det kunne vi vel fått til... Jeg har desverre ikke mulighet til det idag, men hva med neste gang? Det er annehver uke ikke sant?

 

Stemmer. Hver partallsuke utenfor eastpoint i Ski kl. 20:00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke fått kommet meg på møte fordi bilen står enda...

jeg har ikke brukt den siden hovedtreffe så jeg begynner å savne den nå gitt.

Men det kunne vært kult å tatt en tur til follo innimellom også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min egen del passer det ikke på søndager da jeg er fotball-idiot og følger laget mitt Moss rundt i vårt vakre land!!

 

Er nok litt sånn drar ikke han,drar ikke jeg mentalitet ute og går når det gjelder lokallags møtene!!

 

Vet også at MANGE fra Moss ikke er inne på disse sidene og ikke får informasjon om treffene!!

 

Mulig grunn er jo også at det ikke skjer så mye på på disse treffene,men man har jo det ikke mere morro enn man gjør det til selv da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på om ikke vi skal sette av tid til møter hver 14. dag jeg.. ? Kunne tatt det som det er nå, med første søndag i mnd på Toys R Us i Sarpsborg, og så en dag i Moss. Jeg syns vi kan ta møter i Moss også siden flesteparten av de som har vist interesse og aktivitet hittil har vært mossinger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vært uten bilen noen mndr, så har ikke hatt muligheten til å komme.. blir liksom ikke det samme å komme i japse bilen til fattern :P moss hadde vært et genialt sted å ha treffa.. slipper jeg kjøre så "langt" :) bare ikke legg møteplassen til kaia..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Oddvar Berg

vært uten bilen noen mndr, så har ikke hatt muligheten til å komme.. blir liksom ikke det samme å komme i japse bilen til fattern :P moss hadde vært et genialt sted å ha treffa.. slipper jeg kjøre så "langt" :) bare ikke legg møteplassen til kaia..

Kaia må ungås for en hver pris! men på mosseporten på baksiden er det en stor egnet parkeringsplass med tilhørende mcdonalds!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann har nettopp meldt meg inn i klubben nå..

er ifra fredrikstad og har gått til innkjøp av en rs2.

syns det er morro med samlinger og møte folk med like biler. så blir det noe sammling er jeg med. bare si tid og sted..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Mats! Du kjører en sølvgrå RS2? Isåfall har jeg sett deg flere ganger på vei til og fra jobb, og også ved et par andre anledninger i helgene :)

 

Har sett at det har kommet et par RS2`er i distriktet her nå og det er jo moro at det kommer litt flere grombiler hit også :)

 

Samlinger har vi den første søndagen i hver måned på Toys R Us i Sarpsborg kl. 18.00 så det er bare å komme dit, trenger flere oppmøtende ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp den er sølv grå ja.. så det er nok meg du har sett da. går vel to her i fredrikstad nå og en i halden som også er mye her.

den andre er rød og den ifra halden er svart, jonus har netopp bygd motor i den så den er det litt hk i nå...

driver og sparer om dagen jeg og så jonus kan få klådd litt nedi der for meg:)

da stiller jeg opp på neste sammling jeg da vettu, har sikkert med en kamerat med en fin rød golf 3 gti.

søndag den 5.september er da neste sammling regner jeg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag 5. blir neste ja. Håper på litt bedre oppmøte enn sist, men det kan jo sikkert skyldes ferie osv....

 

Ses iallefall da, nå er det slutt på ferien min også så da kan det være jeg møter deg på veien også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får blinke og tute neste gang du ser meg da.

så snakkes vi sikkert den 5.:cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.