Ræva macern'-møte....(4/7)

Anbefalte innlegg

Det var synd........

 

Jeg er også lokallags leder og kan vel si det slik at det er ikke lett og få snakket med alle på våre møter her i Drammen selv om det kommer få ditt. Møtene er vel heller ikke tenkt slik at lederen må komme for at alle andre medlemmer skal klare og snakke med hverandre. Noen klikker blir det nok alltid og slik er det bare, vi har forskjellige interesser. Ønsker ikke og ta part siden jeg ikke har opplevd situasjonen men håper dette vil løse seg :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd du måtte oppleve dette..men muligens dette var et enganstilfelle..

 

min erfaring av klubbmedlemmer er oppriktige og "pratsomme" folk..hehe

 

dette ordner seg vettu

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel... hva kan vi si? det var flere som ikke hadde vært før som var med i en av de " klikkene" som du beskriver. men å gjemme seg mellom 2 Caraveller er vel ikke så imøtekommende? det er alikevel synd at du oppfatter oss som "treige", men håper selvsagt at du kommer neste gang.så kan vi vel møtes på midten?

og det angående styling til bilen har vel ingenting med klubben å gjøre? det er vel personlig interesse om å ha en bil med særpreg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjemme og gjemme fru blom..... stod lenge ved den svarte lekre picupen, men når sant skal sies hadde jeg nok helt sikkert gått bort og snakket med deg hvis jeg visste hvem du var.....! Vel, det er ikke meningen å tråkke noen på tedne. Sorry.....

 

(Ang. det med å gjemme seg....Hadde tenkt å reise og se EM kampen, men kompisen har nettopp skilt seg med alt det som følger med til det, så derfor blei vi stående litt mellom bilene....)

 

Morten: Visste du at jeg var Korneliussen 2 når du så meg (bilen)?

 

Likte forresten den andre sølvgrå caravellen som var der. Sett den tidligere og blinket den ut som "flott bil" sammen med tre andre Uidentifiserte Caraveller her i distr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen "tede" er flate, så alt i alt er vi en familie alle sammen.. glade og fornøyde...

tenkte det var deg med din bil ja...

 

og er enig i at den t4en er fiin........

 

så når det er sagt er jo selfølgelig alle velkommen på neste møte og skal da prøve å få med meg alt(er litt blyg når jeg er edru...(skal snart være fest igjen))... :D

 

edit: meld deg på da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når sant ska seis så syns eg me har det grævla kjekt på disse mødene, drar fram stolar å sladdre møye bil. :)

 

Ta me stol på neste møde, så ska du få se kor kjekt d kan bli.

Me har jo isje løgnare enn d me lage d te sjøl.

 

Allt kan forandras...sett ditt preg på neste møde, kom me idear om koss me kan gjørr ting kjekkare for adle,nye og gamle medlemmar :)

 

Me e adle åbne for idear te å gjørr treffå kjekkare:)

 

Kanskje hvis me flytte oss ner ein etasje, så bler d lettare å skilla de så vil på treff å de så ska på MCDonald. Så får me bli flinkare å ønska de nye velkommen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

domt du ikkje syns dæ va kjekt, men litt av gronnen te at dar blir litt sånne klikka så du kalle dæ får æ jo får at me ikkje vett kem di andre æ....å dæ æ kje addle så æ liga frampå....

 

personlikt æ dæ lenge si æg he våre på treff (sånn cikka 2år) å æg kjenne ikkje så mange, så dæ blei te at æg sto mæ han/dei æg visste kem va...

 

den chevy'en tog vel ao litt av fokusen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har innsett at det blei for dumt å klage på Mc-treffet, og bestemt meg for å komme flere ganger. En ting som overrasker meg litt er den positive tonen blandt mannfolka her i klubben. Ikke en eneste sur kommentar har jeg fått etter det psykotiske utbruddet (?) mitt om søndagen. Det setter jeg stor pris på... det er non reale karer i denne klubben.

 

Ang. førstkommende søndagstreff, så må jeg stå over. Reiser til eigersund klokka 5 om morran, for å ta båten til danmark. da er det endelig FERIE!! Skal forresten få meg en tur innom Silkeborg og butikken BILTING.DK. Der håper jeg å få tak i fanger eller spacere til caravellen. Dere må uansett kose dere på kvadrat. sees neste gang, og da skal jeg ikke gjemme meg bak bilen.....hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.