Erfaring med Dekkteam i Sandefjord?

Anbefalte innlegg

Noen gode/dårlige erfaringer med Dekkteam i Sandefjord? Fikk ødelagt en felg i høst, og entrepenøren har tilbudt seg å rette felgen hos disse. Blir dette bra nok? Har de noe erfaring med slik retting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen gode/dårlige erfaringer med Dekkteam i Sandefjord? Fikk ødelagt en felg i høst, og entrepenøren har tilbudt seg å rette felgen hos disse. Blir dette bra nok? Har de noe erfaring med slik retting?

 

Jeg har bare gode erfaringer med Dekkteam. Kan også anbefale Stickler nedi byen, flinke gutter der og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen gode/dårlige erfaringer med Dekkteam i Sandefjord? Fikk ødelagt en felg i høst, og entrepenøren har tilbudt seg å rette felgen hos disse. Blir dette bra nok? Har de noe erfaring med slik retting?

 

Hei!

 

Kjenner godt til Tom Kristiansen som driver dekkteam og han er skikkelig seriøs og grei. Per Kristian på som bytter dekk er også flink. Men trodde ikke de retta felger selv!? Men du får ringe å spørre.

Jeg har ihvertfall alltid fått kjempeservice der, men så kjenner jeg jo dem litt også da. F.eks jekka og tatt av hjul selv og slippet billigere unna. Hjelpt meg nesten gratis med låsebolter osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk endelig igjen hjulet, (lå hos entrepenøren uten at de gadd å si fra..) og det så ikke pent ut! Masse hakk og merker i lakken, og selv om felgen ikke var akkurat mint fra før av, ble den i hvertfall ikke bedre nå.

Skuffa!!! :(

Dessuten har de brukt varme på bulken, noe som har resultert i oppboblet lakk på innerkanten, som _garantert_ fører til at vann trenger inn under lakken så det bobler opp. Mistet nesten helt lysten til å fikse opp disse felgene nå!

Når jeg roterer hjulet på et løst fjærbein, ser jeg også at det fortsatt er bulk, og dekket har fått en 'hump' akkurat der det traff, og på toppen av det hele ser det ut som at det andre forhjulet som jeg traff et hull rett bortenfor med, også har fått en bulk. De var perfekt runde før denne turen i høst, så dette er kun etter denne ene turen!

Sa jeg forresten at de har satt i en lang ventil i stedet for den korte som var der? Jeg gremmes.. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt sent nå, men selv har jeg delt erfaring med Dekkteam... Vi bruke dem i bedriften så har firmabilen der oppe på skift. Og det varierer veldig på de ansatte der. De fleste er utrolig trivelige karer, men er er par "surpadder" der. I tillegg synes jeg det er litt "gammel verksted" mentalitet ... Men positivt er jo at dem har OZ! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.