Anbefalte innlegg

Noen her som vet hvor i tromsø det er billigst å få montert Defa Warm-up pakken? (motorvarmer, kupevarmer, batterilader og timer)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke møller noe slags tilbud på dette like før jul? Går vel ann å sjekke der, men er usikker på om dem har det enda..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda.. jeg ringte på dem i går og de har en slags kampanje på den fram til april, men prisen de ga meg er 8000kr ferdig montert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hørte med dem her nede og de har kamanje på 2800 kroner for hele settet inkl montering...

 

 

edit: jeg monterte dette selv i går på ca 1 time

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8000?!! Det er jo f*** meg ran!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det jeg og mente..

Kan jo kanskje montere det selv, men er det noen som vet om det er den varmer oljen eller kjørevannet på min motor?

evt. har noen bilder som de tok under monteringen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke montert selvemotorvarmer enda men skal huske å ta noen bilder når jeg skal gjøre det.. du har jo samme motor som meg så da blir det ikke noe problem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møller bil. Skulle ha 8000,- på montering av motorvarmerm men d e på nybil.: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hørte med dem her nede og de har kamanje på 2800 kroner for hele settet inkl montering...

 

 

edit: jeg monterte dette selv i går på ca 1 time

 

2800kr for defa warmup ferdig montert?

hørtes usansynlig billig ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2800kr for defa warmup ferdig montert?

hørtes usansynlig billig ut

 

Dette høres ikke riktig ut, ettersom veil. pris på komlett DEFA warmup, ligger på 3500-4000.- + montering, som møller har en fastpris på (tror det er) 3 timer. Å timeprisen hos møller ligger på rett under tusenlappen inkl. mva. Så hvis noen har fått en pris på 2800.- inkl. mva og montering, så ville jeg absolutt ha fått det pristilbudet skriftlig før jeg leverte inn bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at vi er nest billigst på times pris i byen. Bare Lan paulsen som er billigere. 650 kr i timen. er halve prisen en på møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må korigere deg litt der, Adil som jobbet på city bil har startet for seg selv og har den laveste timeprisen i byen ! han holder til i bussring bygget i tromsdalen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.