Da har jeg fått meg valse verktøy

Anbefalte innlegg

Mulig jeg er interessert i litt valsing også. Vente og se hvordan det blir når du har gjort det på en bil eller to:)

 

Samme her, så du får løpe ut å teste på s2'n din! :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når å hvor passer det for deg da?:rolleye:

 

Ring meg etter helgen tlf 45678499

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg må få valsa hjulbuene mine å :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av en eller annen merkelig grunn stikker forhjula lengre ut en bakhjula på S4'en. Kanskje få bredda forskjerma litt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leier du ut el?

 

 

nop .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg fått testa på første bil, testet litt på skjemene til golfen som skal skiftet ut, klar for og prøve meg på flere biler nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg fått testa på første bil, testet litt på skjemene til golfen som skal skiftet ut, klar for og prøve meg på flere biler nå

 

Bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg fått testa på første bil, testet litt på skjemene til golfen som skal skiftet ut, klar for og prøve meg på flere biler nå

 

Hihi, jeg så dette med egne øyne og kan garantere bra resultat: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder?

 

skjermene er så rusne så blir nokk ikke noen bilder des, du kan jo ta turen og se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fåt valse noen flere biler?

har senke a6 nå men skal bare ha på 18" er det noe fordel med valsing eller ikke da?

får se åsen det blir når jeg får på sommer hjula kansje. blir det synlig breier eller leger man ikke merke til det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det synlig breier eller leger man ikke merke til det?

 

 

Det avhenger jo av hva du vil? Er ikke noe problem å valse litt så det syntes, men lakken sprekker nok uansett hvor forsiktig man er. Har prøvd meg litt fram, og skal man ta den litt lengre enn å brette inn falsen, så må hjulbuen være fri for rust/sjader/bulker, hvis ikke så blir det fælt resultat.:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan prøve deg på bilen min å hvis du vil ? mye skar du ha får 4 buer a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min også 4stk buer. Sku ha gjort dette før alkkering:). 1'er golf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det avhenger jo av hva du vil? Er ikke noe problem å valse litt så det syntes, men lakken sprekker nok uansett hvor forsiktig man er. Har prøvd meg litt fram, og skal man ta den litt lengre enn å brette inn falsen, så må hjulbuen være fri for rust/sjader/bulker, hvis ikke så blir det fælt resultat.:evil:

 

Ved å varme lakken/skjermen til rundt 60 grader er det visst mye mindre sjans for at lakken sprekker har jeg fått opplyst av en lakkerer som har valset en del...

 

-A

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.