Anbefalte innlegg

Noen her som lakkerer, eventuelt vet hvor man kan få det VELDIG billig? Vurderer en ny bil nå, med litt småskader. Skjerm som må byttes og frontfanger, og vil da ha hele bilen lakkert opp igjen. 92 S4 avant.

 

AJ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel flere i klubben som kan lakere, men er vel det å få de til å gjøre det og det å ha en plass å gjøre det.. Driv å jobbe med å få lakk avtale.. kan dette være interresant for oss i klubben ? Evt vet noen om vi kan lage avtale med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært super-høvelig med en avtale på lakkering, da man fort kunne spart seg noen kroner på det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel ingen plass man får til en sånn avtale !

 

har du en plass å stå så kan jeg lakke den for deg ;)

 

ellers kan du høre med Robert på storsteinnes !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nok ingen plass å stå, nei.. Heller ikke noe utstyr. Robert på storsteinnes? Fortell :) Kan han ta ei hellakkering av bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, Dra til Lunheim Billlakering. Tror de er de billigste i byen på lakkering. Audun du kan jo dra å høre med de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lunheim billakkering har nok sluttet med lakkering, men har ennå utstyr som brukes privat !

 

jeg har mulighet og utstyr, trenger bare plass å stå...

 

robert har et lakkværkste på storsteinnes vegg i vegg med Bottolfsen som driver med tungtransport ! han er en meget hyggelig kar som fikser det meste ! han lakket bilen til en kompis av meg for 13K, men jeg demonterte bilen + at jeg har hatt en god del med han å gjøre gjennom jobben ! så kanskje 15K er mulig, er bare å ringe å høre med han, 41324172 tror jeg du når han på !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil helt klart anbefale Tromsø bilakkering. v flyplassen på ringveien. Prøv å få avtale med de... Veldig serviceinstilte og greie..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når det gjelder lakkering i dag så bør du ta der du får best pris ! når noen leverer en ferdig vare skal den jo være 100%, og er den ikke det så har dem ikke gjort jobben sin og reklamasjon blir da et tema !

 

men skal vi snakke om anbefalinger, så er det vel ingen her i byen som er råere enn Stig på Bil & Karosseri eller jan arild på Skattdøra Bil og lakk !

dette er gutter som fikser fikser det meste av spesiallakkeringer !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så kan jeg legge til da at her i byen starter helakkering på ca 20K og går bare oppover ! tror ikke det er et eneste værkste som starter under 20K

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi spleise på lakkboks Tom? 250 lapper ;)

Så kan du lære meg å lakke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg veit om en lakkboks som vist nok skal bort gratis, så vist du har lokaler å ha den i så kan vi bli konpanjonger ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får gjøre som sharif, sleng opp en plasthall og bli rik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er vel ikke annet å gjøre :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg veit om en lakkboks som vist nok skal bort gratis, så vist du har lokaler å ha den i så kan vi bli konpanjonger ;)

 

Gratis? fill me in!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei den infoen får du nok desverre ikke.... men skaffer du lokaler så kan jeg skaffe lakkboksen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klubben har da vel ikke noen lokaler å ha den i ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å hyle ut når du har klart så står jeg klar med spøyta og hammeren :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lunheim Billakering har ikke sluttet med lakkering. Jeg jobber der =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry mac men dem hadde det ei stunn i allefall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.