Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg er nyinnflyttet her i Stavanger [sommern '06], men jeg har ikke funnet en skikkelig vaskeplass enda.

Det jeg leter etter er en plass innendørs, med høyttrykk og varmevann til å vaske med bøtte...

 

Det nærmeste jeg er kommet er i kjelleren på hydro i løkkeveien, men der er bare en plass, samt at der er superkronglete med tanke på lav bil... åsså er der ikke anna enn kaldevann til å ha i bøtta. :(

 

Noen som kan hjelpe meg? ;) takk takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok desverre ikke noen slike steder å finne lenger, nå tenker de kun profitt på bensinstasjonene, istede for å legge ting til rette for kunder som ønsker litt mere enn en slitt børste, og en skumpistol.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

seriøst???? I trondheim finnes det flere slike EMINENTE haller!!!!!!

det MÅ da finnes noe tilsvarende her?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ta saken i egne hender da, og starte en slik hall selv. Jeg hadde komt å vaska hos deg hvis du hadde gjort det. Høres jo ut som en kjempe ide det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker takker... da vet jeg at jeg ivertfall har EN kunde... men jeg tror nok jeg må la dette vente litt på seg, ivertfall fra min side...

 

men om NOEN derimot skal starte dette, så er jeg lett med å guider hvordan dette bør være... ;) hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er relativt dårlig tilbud for oss som bor i leilighet og ikke kan disponere en vakseplass og hage slange. Da jeg bodde i hus i Sandenes hadde jeg fine fasiliter men etter å ha flyttet inn i noe mindre så blir det stort sett bare bensin stasjoner for vask. Da min erfaring er Statoil som kommer best ut i min private undersøkelse :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo la Stavanger Bilvask ta vasken for deg. Det er en gjeng med innvandrere(?) som vasker biler for hånd. De boner også om det er ønskelig.

De holder til på baksiden av Rogalands Avis' gamle bygg (Hillevågsv. 104) og prisene er heller ikke ublu.

 

Jeg har aldri fått bilen vasket der, men har gått og tenkt på det. Den gangen jeg var innom var det masse biler der, så det kan tenke seg at det er kø.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VELDIG skeptisk...

 

ikke det at de ikke kan jobben sin... men jeg tror jeg er LITT mere linlig nøyaktig med ka som vaskes og kossn....

åsså er jo vasking en del av det å ha bil... og det er jo kvalitetstid... har lyst å gjøre det selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stavanger Bilvask e heilt supert:)

 

150 kroner for utvendig vask for hånd,å 290 kroner for innvendig å utvendig vask.

 

de har forøvrig et veldig bra lokale for å vaske også,jeg er der med bilen min en gang i uken på vinterstid(for da gidder jeg ikke stå å fryse)

 

anbefales på det varmeste:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvvask på statoil funker fint! Bare å høytrykkspyle kosten først så er den vertfall ren....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stavanger Bilvask e heilt supert:)

 

150 kroner for utvendig vask for hånd,å 290 kroner for innvendig å utvendig vask.

 

de har forøvrig et veldig bra lokale for å vaske også,jeg er der med bilen min en gang i uken på vinterstid(for da gidder jeg ikke stå å fryse)

 

anbefales på det varmeste:)

 

AHA! så man kan stå der inne å vaske SELV?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AHA! så man kan stå der inne å vaske SELV?????

 

Tror han mente at han ikke gadd å fryse, derfor leverte han bilen for å få andre tilå gjøre jobben?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja det var det jeg mente.

forøvrig så gjør disse gutta en kjempejobb for en veldig fin pris,prøver ikke å reklamere for mye men det er fakta:)

å med tanke på det utrolig dårlige vasketilbudet her i byen så e d absolutt verdt å ta ein tur innom.

gratis kaffe mens du venter er vel et pluss for noen.....

 

av negative ting kan det nevnes at det virker som om drosjene har forkjørsrett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.