VW-Audi Treff i Bergen 22 august.

Anbefalte innlegg

Vel, Per... Er ingenting som hindrer dere for en -liten- omkjøring om Drammen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke annet enn tid og penger. Uansett hadde det bare vært å kjøre opp gjennom Lardalen eller.no sånt, til Kongsberg. Enklere det vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart vi skal til Bergen som tidligere har alltid vært vældig bra treff der borsett fra i fjor da vi regnet bort , håper det kan bli litt sosialt på Lørdags kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Nei, ikke annet enn tid og penger. Uansett hadde det bare vært å kjøre opp gjennom Lardalen eller.no sånt, til Kongsberg. Enklere det vel?

 

Vel, da kommer du vel over Hardangervidda i stedet. Skal man over Hemsedalfjellet og Lærdal så må du opp til Gol og over. Kjører du veien du snakker om havner du i Geilo og Hardangervidda.

 

Men du kan kjøre opp til Kongsberg, og fra Kongsberg til Hokksund selvfølgelig. Ville dog tro E-18 er et bedre alternativ da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kortest veien over er vel egentlig å kjøre til Skien så videre til Seljord og så videre over Haukeli fjellet.

Jeg kjører kun den veien når jeg skal til hjembyen min:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper sol og fint vær, så kommer jeg med kalesjen nede på cab´n min :) Skal høre om det er andre fra Stavanger som skal oppover. Kjøreruten vår blir vel gjennom et par bomstasjoner og noen ferjer vel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Johnsen

Kortest veien over er vel egentlig å kjøre til Skien så videre til Seljord og så videre over Haukeli fjellet.

Jeg kjører kun den veien når jeg skal til hjembyen min:)

 

Helt riktig, men poenget var vel å kjøre en liten omvei for å slå seg sammen med kjøringen til Østerdal-gutta og undertegnende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Helt riktig, men poenget var vel å kjøre en liten omvei for å slå seg sammen med kjøringen til Østerdal-gutta og undertegnende.

Skjønner:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Johnsen

Skjønner:p

 

Ja, du skal være med over, Christian? : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmelding til banekjøring, treff i Bergen 22. august 2004, foregår under "Treff" på http://www.vwaudi-club.no.

 

Mvh,

Andreas Skotner

Hovedstyret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Ja, du skal være med over, Christian? : cool :

Hadde jo vært kult, men det kommer jo litt an på når man skal reise ditt og når man skal tilbake.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, for min egen del blir turen over på lørdags morgen så vi er fremme i Bergen på lørdags formiddag. Er streetlegal på lørdag, så må få med det også. Tilbaketuren går på mandagsmorgen for min del, da det blir noe langt å kjøre hjem på søndagskvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men vi drar nok hjem søndag kveld, vi må nok på jobb de fleste av oss på mandag morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på å kjøre opp på fredag og hjemover søndag kveld...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Jepp, bra! ... og vil flere henge på over fjellet så er det jo bare moro med en liten kolonne over.

 

EDIT:

Og da blir det jo selvfølgelig bildetagning i Lærdalstunnelen ;)

 

__________________________________________

Da ser det ut som om det blir bare bilen min av de fra østerdalen som skal være med til Bergen, men jeg vil jo gjerne kjøre i følge med så mange som mulig likevel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi burde få noe klarhet i dette. Hvis du har muligheten til å hive deg på turen fredagskvelden, Roger? Da kan det være vi får lurt herrene fra Sørlandet om Drammen.

 

Kjøre tidlig tidlig lørdag er også aktuelt, og da blir kanskje Hr. C.Johnsen med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Ja, vi burde få noe klarhet i dette. Hvis du har muligheten til å hive deg på turen fredagskvelden, Roger? Da kan det være vi får lurt herrene fra Sørlandet om Drammen.

 

Kjøre tidlig tidlig lørdag er også aktuelt, og da blir kanskje Hr. C.Johnsen med?

 

_____________________________-

 

Ja, jeg kan nok slenge meg med fredag kveld også jeg, bare vi ikke drar før klokka seks. Jeg jobber til fem, vi må jo få solgt noen biler også vet du.

Men vi kan jo ta en prat på Rudskogen i helga?

Jeg skal stille ut den gamle A3'n min (den ble 1år 1. August) der også jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da avklarer vi dette på Rudskogen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Ok, da avklarer vi dette på Rudskogen : vinke :

 

Den er grei

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg (og mine passasjerer) er gjerne med deres kolonne, Andreas, men det spørs på evt andre biler i mitt reisefølge. Det burde ikke være noe stort problem, det er ganske laber interesse for Bergenstur her i sør, for å si det mildt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, knall Per... Skal du til Rudskogen også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, skal ikke til Rudskogen. Finansene tilsier bare 1 treff denne gangen, og det blir Bergen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh... Ok. Du får holde oss underrettet om turen over så vi får samkjørt evt. Så får du oppleve Lærdalstunnelen også vet du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Ahh... Ok. Du får holde oss underrettet om turen over så vi får samkjørt evt. Så får du oppleve Lærdalstunnelen også vet du ;)

 

Da har jeg fått sjekket ut litt, og jeg slipper ikke fra her før klokken tre fredag, så jeg håper ikke avreisen er før da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Vi er noen fra Østerdalen som lurer på om vi skal ta en tur også. Planen er vel da å dra lørdag fra Oslo (en av oss bor der), og så stille ut søndag, og dra tilbake søndag kveld.

Men ingen av oss har vært over fjellet før, så det spørs om vi finner fram da?

 

Fra Oslo kjører du mot drammen og hønefoss.

Tar mot lærdal via fagernes.

Fortsetter gjennom Gudvangen og mot Voss, so er det bare strake veien til Bergen..

Visst problemer kan eg komme opp til Lærdal, møte dåke og Eskortere dåke til Bergen og eikås!

Bare ein liten tanke..

PM meg da visst interesse..

 

Mvh

Espen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.