VW-Audi Treff i Bergen 22 august.

Anbefalte innlegg

Hei og takk for sist :)

Takker for ett flott og vellyket treff, litt regn må vi jo ha i

Bergen.

Takker også kona til Jan S. som tok med seg guttene hjem og tørket de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at du stilte, med mange fra Haugesund.

 

Endre (11 år) hilser til Kjetil (11) og Roger (8): "...gleder seg til treff i Haugesund...":)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble knall dette, bra med folk og mye bra kjøring.. Spesielt takk til alle langveis kjørere....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil gjerne takke for et fantastisk treff, jeg hadde en knall tur.

Vi brukte ganske lang tid over (8,5timer) på grunn av en god del bildetakning underveis, men hjemover brukte vi noen timer kortere tid. Men det var tungt å begynne på jobb klokka sju i dag når jeg var hjemme halv tolv i går kveld.

 

Jeg må bare rose arrangørene for et utrolig flott arrangement, og takke så mye for de to pokalene jeg fikk, det hadde jeg ikke trodd, for det var mange fine biler der.

 

Jeg vil også takke Per og Andreas for en flott kjøretur, jeg kunne nok ikke hatt bedre loser over fjellet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må også takke alle i Bergen som arrangerte dette treffet, dette er noe jeg ser frem til å komme tilbake til! Som Roger skrev, jeg var også overrasket over å ta med to pokaler hjem :D

 

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Jeg vil også takke Per og Andreas for en flott kjøretur, jeg kunne nok ikke hatt bedre loser over fjellet.

 

Vel... Jeg bare diltet etter, har aldri kjørt den veien før.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Jeg må også takke alle i Bergen som arrangerte dette treffet, dette er noe jeg ser frem til å komme tilbake til! Som Roger skrev, jeg var også overrasket over å ta med to pokaler hjem :D

 

 

 

Vel... Jeg bare diltet etter, har aldri kjørt den veien før.... ;)

 

Du diltet i hvertfall som om du aldri hadde gjort noe annet. Hehehe. Det så ut som om du hadde kjørt der mange ganger, men når du sier det, så var det vel kanskje Andreas som viste vei.

 

 

Men turen var uansett bra!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må også takke Bergen lokallag for et fantastisk treff, og til Roger og Per for en opplevelsesrik og morsom helg! Vi reiste med null forventninger, tok pokaler samtlige av oss fra Østlandet, total 5 stykker. Kommer til å leve lenge på disse minnene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo nevne at Andreas stilte på StreetLegal lørdagen, og banekjøring på søndag, bra innsats.

Men til neste år må du få deg en ny cluch, så blir tidene enda bedre på StreetLegal :D

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Sagstad

Må jo nevne at Andreas stilte på StreetLegal lørdagen, og banekjøring på søndag, bra innsatts.

Men til neste år må du få deg en ny cluch, så blir tidene enda bedre på StreetLegal :D

 

Huff ja.. Ny clutch er på tide uanett nå :P Og med litt mer snacks, så skal vi nok klare å vise at ringene fortsatt hersker! hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen kjappe bilder! Er jo skolestart nå så det er mye å henge fingrene i. Kommer mer senere.

 

index.php?module=photoshare&func=viewima

 

index.php?module=photoshare&func=viewima

 

index.php?module=photoshare&func=viewima

 

index.php?module=photoshare&func=viewima

 

index.php?module=photoshare&func=viewima

 

index.php?module=photoshare&func=viewima

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er tidene fra Street legal lagt ut på nettet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fra stavanger vil også takke for et kjempetreff! Bare synd at været på lørdagen ikke var helt med oss på street leagel. Ellers så blei det et knallbra grillparty på kvelden med god mat og noen kalde til. Blei løst og fast bilprat og andre ting.

Søndagen litt bedre vær, men stadig måtte slå opp og ned kalesjen på caben min :( Synd at det egentlig var så vått når det var banekjøring. Ødela litt for meg-> mange hk som skulle plantes ned i asfalten :D

 

Og så var det hjem turen, ikke helt uten problemmer det nei. Vi stoppet i sentrum og parkerte i et parkeringshus og gikk ned til havna og spiste på peppes. Da vi kom tilbak til p.huset ca kl 18.15 så var det stengt!!!! hadde ikke lest skiltet godt nok. kun åpent fra 10-18 (er dette noe tursit venligt av Bergen??) Men heldigvis så blei vi en 7-8 stykker som skulle ha ut bilen, så utrykknings avgiften på 400,- blei ikke så stor. Så vi kom oss endelig avgårde, halv time forsinket der. Gikk helt bra til årsvågen. Der var det sprengt med biler. Så vi måtte vente på ekstra ferje. Vel over på andre siden og vi passerte rennfast bomstasjonene ca kl 22.15. Men det var 15 min forseint. For der hadde de begynt med vedlikeholdsarbeide fra kl 22->06 og 30 min ventetid måtte påberegnes. (greit med dvd spiller i bilen da) Parkerte vel bilen i garasjen litt før kl 24 og forsov meg èn time på mandagen. Men vi begge fra stavanger synes dette var en knall tur og vi kommer sterkt tilbake ved en annen anlednign :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeflott at dere likte dere. Er utrolig fint med litt tilbakemeldinger. Når man arrangerer får man verken tid til å snakke med så mange folk eller se på biler osv. Så etter treffet stod vi som noen spørsmålstegn og lurte på om det gikk bra eller ikke. Så tilbakemeldinger er bra. Kjempe bra med reisebrevet fra Agder som ligger her på forumet og fra Rogaland`s gutta. Jeg synes jo og at det hele turen som er gøy med å dra på treff, om det tar noen timer er jo bare gøy.. Masse opplevelser hører med for en vellykket treff helg..

 

Vi i styret her i Bergen er kjempefornøyd med at det kom bra med folk fra store deler av Norge, men det var litt dårlig oppmøte fra vår egen landsdel. Det manglet mange som ellers har vært på møtene/treffene tidligere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bilde av broderen med vinterhjul og laste stativ i fin brei sladd. Har dere noe resultat liste fra kjøringen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er litt av en bror du har som møter opp med bilen sin slik, ikke bare gale med vinterdekk men takgrind da man, hehe!!! Trengs litt mobbings her....:D

 

Kan jo se om vi kan få lagt ut tidene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Broderen lurte på om du Øystein kjørte raskere med sommerdekk og uten lastestativ?

 

Trur han lurte på om du kunne legge ut resultat lista over biler med firehjulstrekk uten turbo her!?

 

Han snakka om å trimme 90'en og nå! (Ta av lastebøylene)!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.