#51 Skrevet August 18, 2004 Takk for tilbudet. Det blir nok bare meg, og jeg skal kjøre i følge med Andreas fra hovedstyret, og han er lommekjent over der så det går nok bra. Men du kan jo selvsagt komme opp til lærdal og kjøre i følge med oss? Jo flere biler i kolonne, jo bedre? Er det ikke sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 18, 2004 Hehe.. men da kommer du deg over da veit du! skal kansje opp i tunnelen og knipse litt bilder av A4`n te ein kompis so kan altids kjøre litt me dåke. katid de regne me at de kjem... kl? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Espen Haga Hehe.. men da kommer du deg over da veit du! skal kansje opp i tunnelen og knipse litt bilder av A4`n te ein kompis so kan altids kjøre litt me dåke. katid de regne me at de kjem... kl? Det er jeg ikke helt sikker på enda, men vi drar vel på ettermiddagen fredag, vi får høre litt etter hvert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 18, 2004 den er grei veit du! ta å PM meg da el send ein txt Nr : Fire,Syv,Sex,Tre,Fire,Null,Fem,Sex Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Espen Haga den er grei veit du! ta å PM meg da el send ein txt Nr : Fire,Syv,Sex,Tre,Fire,Null,Fem,Sex Hehe... Fikk akkurat en telefon fra Andreas nå, og vi avtalte å møtes i Drammen klokka halv fire fredag. Jeg er ikke sikker på hvor lang tid det tar fra der til tunnelen jeg, men jeg kan sende deg ei melding når vi drar fra Drammen jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 18, 2004 Ja ta og gjer da so ser korleis da ligge an her, eg må prøve og få tak på ein ny felg og eg, kantkjørte den idag! Håpe Shariff får sendt den sånn at eg har du fredag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Espen Haga Ja ta og gjer da so ser korleis da ligge an her, eg må prøve og få tak på ein ny felg og eg, kantkjørte den idag! Håpe Shariff får sendt den sånn at eg har du fredag! Den er grei. Da sees vi sikkert fredag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet August 18, 2004 Ja ta og gjer da! so snx me!! Grattis me premie på søndagen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 18, 2004 Fra Drammen til Lærdal bruker jeg ca. 4 timer normalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Espen Haga Ja ta og gjer da! so snx me!! Grattis me premie på søndagen ! Takk for det, og gratulerer til deg også! Du har en gnistrende fin Golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Fra Drammen til Lærdal bruker jeg ca. 4 timer normalt. OK.. så visst de reiser i 3 - 4 tiden da so e de i lærdal ca 7 - 8 tiden da!? Passer sikkert fint de, er ferdig på jobb rundt 4 - 5.. veit ik om eg skal heilt til bergen på fredag so sagt men kan so sige litt me dere!! Tenker ik på å vera på Voss fredag`S kvelden da? ut å feste litt? Bra liv her på ein fredag, kan pilse og prate bil/Styling og damer?! hehe..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Takk for det, og gratulerer til deg også! Du har en gnistrende fin Golf. Er ik so verst den A3`n din heller!! Snx Til helga!..... Drive Safe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Espen Haga OK.. så visst de reiser i 3 - 4 tiden da so e de i lærdal ca 7 - 8 tiden da!? Passer sikkert fint de, er ferdig på jobb rundt 4 - 5.. veit ik om eg skal heilt til bergen på fredag so sagt men kan so sige litt me dere!! Tenker ik på å vera på Voss fredag`S kvelden da? ut å feste litt? Bra liv her på ein fredag, kan pilse og prate bil/Styling og damer?! hehe..... Bare prate om damer? ;o))) Har du noen damer som kan friste, så hadde jo ikke det vært så dumt, men problemet da er vel at man ikke er kjørbar før lørdag kveld (eller søndag morgen?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet August 18, 2004 He He.... Faktisk so har du eit poeng der ja, eg skal sikkert ut får besøk av litt folk som skal ned på treffe ser du. men du, de ser da an sant? E de trøtte og føle for ei pils so e da Fult mulig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Espen Haga He He.... Faktisk so har du eit poeng der ja, eg skal sikkert ut får besøk av litt folk som skal ned på treffe ser du. men du, de ser da an sant? E de trøtte og føle for ei pils so e da Fult mulig.... Greit å ha i bakhånd det vet du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet August 18, 2004 Ser for meg taxi med bilhenger etter jeg nå... for at vi skal komme oss til Bergen hehe... Du får henge med til Bergen, så får vi pilse på hytta der heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet August 18, 2004 Skulle endeli vert me dere til bergen men da må kompisene som skal bu i leiligheten min være aleina her, og då e da ik sikkert at den står på lørdagen.. men me ser no da! Nam... Is e godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Ser for meg taxi med bilhenger etter jeg nå... for at vi skal komme oss til Bergen hehe... Du får henge med til Bergen, så får vi pilse på hytta der heller Hehehe. Det høres nok tryggest ut det ja, for det er ikke mange biltraller jeg får bilen min oppå. Det blir vel muligheter for en pils på campingen også vil jeg tro. Hvis ikke så måtte løsningen ha blitt å satse på å sjekke opp ei dame som kan kjøre morgenen etter da, og da er jeg redd standarden på kravene til dama hadde falt drastisk ettersom kvelden hadde skredet fram? Hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet August 18, 2004 Dame fra Voss = Vossafår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet August 18, 2004 Eg trur du kan bli overraska når du kjem me vossafår tankane dine... hehe! Mange bra her!! Men fredrikstad e fan meg da besta eg har sett og opplevd!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Espen Haga Men fredrikstad e fan meg da besta eg har sett og opplevd!! Helt til dem åpner kjeften å begynner å snakke hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet August 18, 2004 Ja kan godt vera da, va drita når eg kom meg ut so ka dei babla om e litt usikkert.. LOL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet August 18, 2004 LOL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet August 18, 2004 Opprinnelig postet av Espen Haga Ja kan godt vera da, va drita når eg kom meg ut so ka dei babla om e litt usikkert.. LOL! Dessuten så skal du vel ikke diskutere med dem hele kvelden? Det må da gå an å stoppe (til) kjeften på dem på en måte som begge kan leve med? ;o))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet August 18, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...