#1 Skrevet Februar 21, 2007 skulle til posten i dag for å hente en pakke.. og kjørte på strandveien mot sentrum og så kom det ei gammel kjerring kjørende ut i min kjørebane fra bjørnøygata i en gammel huyundhaaaii eller noe.. Jeg greide NESTEN å sno meg rundt ved å kjøre på fortauet, men ikke helt Men de gode nyhetene er at det ikke var store skader på min bil.. en liten lakkskade pluss et knekt feste på bakfangeren min.. som selvfølgelig dekkes av hennes forsikring... Gamlinger i trafikken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2007 Her er bildet av min skade... skaden på den andre bilen var litt mer.. seriøs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2007 aah synd synd farlige greier da! de gamle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2007 he he.. fort gjort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2007 ringte Enter Fosikring i dag og de ordet meg et nummer jeg skulle gi folka på møller slik at de kunne reparere bilen.. dette gjorde de før jeg har sendt de min del av skademeldingen, så topp service derfra.. pluss at jeg får gratis leiebil derfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2007 ringte Enter Fosikring i dag og de ordet meg et nummer jeg skulle gi folka på møller slik at de kunne reparere bilen.. dette gjorde de før jeg har sendt de min del av skademeldingen, så topp service derfra.. pluss at jeg får gratis leiebil derfra Ikke værst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...