Argh! Hater gamlinger i trafikken!!

Anbefalte innlegg

skulle til posten i dag for å hente en pakke.. og kjørte på strandveien mot sentrum og så kom det ei gammel kjerring kjørende ut i min kjørebane fra bjørnøygata i en gammel huyundhaaaii eller noe..

Jeg greide NESTEN å sno meg rundt ved å kjøre på fortauet, men ikke helt :/

 

Men de gode nyhetene er at det ikke var store skader på min bil.. en liten lakkskade pluss et knekt feste på bakfangeren min.. som selvfølgelig dekkes av hennes forsikring...

 

Gamlinger i trafikken.. :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bildet av min skade... skaden på den andre bilen var litt mer.. seriøs :)

DSC00254.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aah synd synd :( farlige greier da! de gamle!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ringte Enter Fosikring i dag og de ordet meg et nummer jeg skulle gi folka på møller slik at de kunne reparere bilen.. dette gjorde de før jeg har sendt de min del av skademeldingen, så topp service derfra..

 

pluss at jeg får gratis leiebil derfra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ringte Enter Fosikring i dag og de ordet meg et nummer jeg skulle gi folka på møller slik at de kunne reparere bilen.. dette gjorde de før jeg har sendt de min del av skademeldingen, så topp service derfra..

 

pluss at jeg får gratis leiebil derfra :)

 

 

Ikke værst! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.