Anbefalte innlegg

E d nån flere enn mæ fra Finnmark som har tænk sæ t Tromsø på lørdag? D e jo litt trasi å kjøre aleina dit, så hyl nu ut om d e flere som skal. Trur d blir arti: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja skeptisk.. :)

 

Nei du eg ska nok holde meg heime ja.. Har jo vært å trøkt inn døra på passaten oxo så det e jo ikkje akkurat nåkka å skryte av bilen min no før tia hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka du har gjort d førr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei si d du.. :)

Hadde vel litt for stor fart inn til statoilstasjonen og samtidig kor d va glatt så gikk det rett i stolpen hehe..

Men va jo kun døra som fikk seg en trøkk og ikkje stolpen eller kanalen så sånn sett va man jo heldig..

 

Men ny dør e på vei så da e det bare å få den lakkert..

 

Du veit ikkje om nån som lakke bra og billig?? e snakk om ei dør framskjerm og frontfanger.. og kansje steinsprut panseret mitt dersom eg får en jævli god pris hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei si d du.. :)

Hadde vel litt for stor fart inn til statoilstasjonen og samtidig kor d va glatt så gikk det rett i stolpen hehe..

Men va jo kun døra som fikk seg en trøkk og ikkje stolpen eller kanalen så sånn sett va man jo heldig..

 

Men ny dør e på vei så da e det bare å få den lakkert..

 

Du veit ikkje om nån som lakke bra og billig?? e snakk om ei dør framskjerm og frontfanger.. og kansje steinsprut panseret mitt dersom eg får en jævli god pris hehe

 

dårli sort d dær..

Du kan jo høre me Magnus ang lakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.