#1 Skrevet Februar 21, 2007 E d nån flere enn mæ fra Finnmark som har tænk sæ t Tromsø på lørdag? D e jo litt trasi å kjøre aleina dit, så hyl nu ut om d e flere som skal. Trur d blir arti: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2007 Nja skeptisk.. Nei du eg ska nok holde meg heime ja.. Har jo vært å trøkt inn døra på passaten oxo så det e jo ikkje akkurat nåkka å skryte av bilen min no før tia hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2007 Ka du har gjort d førr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2007 Nei si d du.. Hadde vel litt for stor fart inn til statoilstasjonen og samtidig kor d va glatt så gikk det rett i stolpen hehe.. Men va jo kun døra som fikk seg en trøkk og ikkje stolpen eller kanalen så sånn sett va man jo heldig.. Men ny dør e på vei så da e det bare å få den lakkert.. Du veit ikkje om nån som lakke bra og billig?? e snakk om ei dør framskjerm og frontfanger.. og kansje steinsprut panseret mitt dersom eg får en jævli god pris hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2007 Nei si d du.. Hadde vel litt for stor fart inn til statoilstasjonen og samtidig kor d va glatt så gikk det rett i stolpen hehe.. Men va jo kun døra som fikk seg en trøkk og ikkje stolpen eller kanalen så sånn sett va man jo heldig.. Men ny dør e på vei så da e det bare å få den lakkert.. Du veit ikkje om nån som lakke bra og billig?? e snakk om ei dør framskjerm og frontfanger.. og kansje steinsprut panseret mitt dersom eg får en jævli god pris hehe dårli sort d dær.. Du kan jo høre me Magnus ang lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...