Anbefalte innlegg

Hellois!

 

Bare kom til å tenke på treffet som har vært i halden de siste 2-3 årene og de har jo vært veldig velykket! : rock :

Husker ikke hva det heter der hvor treffet har vært...

 

Vil det bli noe av det i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel treffet på Fredriksten Festning du tenker på? :) det har vel plei å være rundt 15. Mai mener jeg... : klø :

 

Var med brodern dit for 2 år siden, å hadde tenkt å dra ditt selv i fjor, men hadde tentamen som måtte prioriteres da... men håper på å dra dit i år! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, stemmer det! Har vært der begge gangene, men uten bil i fjor.

 

Noen som vet noe om dette ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært der de to siste årene selv... og si at det ville vært synn om det ikke blei treff i år igjen. Gutta som arrangerer dette gjør en utrolig god jobb:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke dette bare for classic gutta i fjor? Eller er det jeg som surrer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel alle VW og Audi medlemmer på det treffet... men det er vel også et eget classic treff der en gang i året eller noe sånn tror jeg.. :)

 

Satser på å komme dit i år! : rock : å håper jeg er ferdig med bilen i tide... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet ifjord var veldig bra arrangert iallefall, og de gutta som fikk det til fikk et knallbra treff, syntes jeg. :)

 

Håper virkelig det blir noe i år også! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste jeg fikk med meg i fjor var classic cars ja ;)

men det var vel en hel helg?

sikkert at det er 15/5? =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Regner med det er treffet i lokallagsregi dere tenker på da.. Vi har planer om å arrangere dette i år igjen, men jeg må innrømme at det har vært litt labert på klubbfronten for min egen del siste tiden ( ref. lokallagsleder tråden min ).

 

Kommer med mer info om treffet når vi vet noe mer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut Knut! Dere får si ifra om dere trenger noe hjelp så kan en sikkert få til det!!

Håper å stille med bil i år da jeg ikke hadde bil der i fjor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du bare susa rundt med kameraet diit du Torgeir :)

Håper jeg får montert grøftelys før treffet jeg, ser så mongo ut med to hull der nede.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Regner med det er treffet i lokallagsregi dere tenker på da.. Vi har planer om å arrangere dette i år igjen, men jeg må innrømme at det har vært litt labert på klubbfronten for min egen del siste tiden ( ref. lokallagsleder tråden min ).

 

Kommer med mer info om treffet når vi vet noe mer!

 

 

Mai måned nærmer seg- kanskje flere enn meg som lurer på om det blir noe treff i Halden også i år ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt å slenge liv i denne tråden igjen, men du kom meg i forkjøpet!

Ja, lurer litt på dette treffet nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et utklipp:

 

30.06.07 - 01.07.07 Youngtimers-Meet 2007 Halden

 

Dette er vel svaret på spørsmålet, ikke sant ? Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et utklipp:

 

30.06.07 - 01.07.07 Youngtimers-Meet 2007 Halden

 

Dette er vel svaret på spørsmålet, ikke sant ? Hilsen

 

 

Takk- men nei takk.

Det er ikke snakk om Young Timers treffet.

 

Vi snakker om treffet på Fredriksten Festning arr. av lokallaget i Østfold.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer iallefall på om dere skal ha treff iår også??

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer iallefall på om dere skal ha treff iår også??

 

TThomaz

 

Om det blir- så regner jeg med å se deg TThomaz

:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg HÅPER ihvertfall at det blir treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får gi litt info om dette siden det er mange som lurer. Når det gjelder treff i Halden i år, så har vi i styret desverre ikke hatt tid til å prioritere dette, ref. tråden min om lokallagsleder.

 

MEN! Det blir treff i år også, hvis vi får hjelp av medlemmene til organisering. Vi har holdt av 27.mai til vårt arrangement, men det er litt knapp tid til å få alt i boks innen den tid med pokaler, reklamering etc. Derimot har tanken vært å prøve å få det til i begynnelsen av august. Men også da er vi avhengige av hjelp fra dere medlemmer. Vi har fått veldig god hjelp de to foregående årene også, men ønsker nå at enda fler involverer seg i prosessen før treffet også.

 

Jeg for min egen del har ikke hatt tid som sagt, ikke får jeg noe bedre tid i sommer heller, så jeg har derfor bedt de som er intr. i å stille som lokallagleder i år om å melde seg. Jeg har ikke noe imot å være leder og er mer enn gjerne leder lenger, men akkurat i år er skjema litt vel tight. Mai treffet har mer eller mindre gått i glemmeboka for meg, har kontinuerlig restaurert hus siden februar og holder fortsatt på og madammen har termin 11.juni, da vil jeg nødig binde meg til å stå ansvarlig for et arrangement jeg kanskje ikke har tid til å gjennomføre. Det var ingen respons på tråden min om ny leder, men om noen likevel ønsker vervet er det bare å stille til valg, det vil bli et årsmøte nå om veldig kort tid, med valg av styremedlemmer og leder...

 

Om noen er interessert i å hjelpe til å arrangere et Fredriksten treff, ta kontakt med meg på pm, mail eller telefon!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

27.mai er ikke det samme dag som hovedtreffet er da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok ikke noe mai treff, men vi satser på å ha det i august isteden, så håper vi at vi kan få litt hjelp med organisering av treffet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.