Anbefalte innlegg

Er det noen som er int i chiping på treffet til helga?

pris pr bil ligger på 5000,-

clubpris skal jeg komme tilbake til hvis det er noen interese for dette!

MVH:

Bjørn Tore Wiik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja hut deg opp hit til helga :D om du ikke selger noe der så får du i allefall profilert deg og firma :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne sagt ja til det her, men bilen min står i lakkboksen da.. : bh :

Men du får vel tid en senere anledning.. Dessuten så er det ikke bare chip jeg skal ha.. :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne sagt ja til det her, men bilen min står i lakkboksen da.. : bh :

Men du får vel tid en senere anledning.. Dessuten så er det ikke bare chip jeg skal ha.. :evil:

 

Ja vi har vel en liten plan der ja!: klø :

Hvem lakker biln din da?

 

Har sinsykt lyst til å komme oppover, men har en Transporter som skriker litt etter lakk.

Hmmm, tenker hardt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi har vel en liten plan der ja!: klø :

Hvem lakker biln din da?

 

Har sinsykt lyst til å komme oppover, men har en Transporter som skriker litt etter lakk.

Hmmm, tenker hardt!

 

Det blei dårlig med lakk hos Håvard så jeg får Autoskade til og gjøre det. Så har jeg gaaranti på det også.. Faen meg helt dopa her, har holdt på med glassfiber i hele dag.. Ikke bra :o

 

MEN, har du noen plan for bilen min motormessig? Pris og sånn.. Jeg jobber alt for mye til å få pratet/kommet på besøk å diskutere dette.. Nå drar jeg på havet på Tirsdag, men kommer hjem etter 14 dager da.. Da blir jeg hjemme en god stund og har F R I!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blei dårlig med lakk hos Håvard så jeg får Autoskade til og gjøre det. Så har jeg gaaranti på det også.. Faen meg helt dopa her, har holdt på med glassfiber i hele dag.. Ikke bra :o

 

MEN, har du noen plan for bilen min motormessig? Pris og sånn.. Jeg jobber alt for mye til å få pratet/kommet på besøk å diskutere dette.. Nå drar jeg på havet på Tirsdag, men kommer hjem etter 14 dager da.. Da blir jeg hjemme en god stund og har F R I!!

 

Har en plan for bilen din.

Men så er det snakk om hvor mye du vil bruke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta med deg transportern din hit så kan vi legge noe tøft på den i helga ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mange hk for æ på en golf v 2007 mod?

hk?

nm?

Pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mister du ikke garantien om du chipper ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja egntlig. men vi man omprogramere, så finn ikke de d utt.. må vell kjøre inn først..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.