Bodø: Hvem lager nye bremserør?

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å vri over et bremserør og jeg lurer på om det er noen som lager slikt her i nærheten? Vurderer å få laget alle rørene nye da de er tært og dårlige dem som er der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Det er mange biler som du kan kjøpe ferdig sett til. Vet ikke om det finnes til din, men verdt å sjekke. Er heller ingen stor kunst å lage røra selv. Et flense verktøy, rørbøyer, rør og nippler så er du igang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt dette utstyret får du forøvrig på biltema, noe som gjør dette til en særdeles billig afære.. Møller har nye, men de er svindyre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det ikke er så dyrt for verktøy:)

 

MEN da er problemet mitt! Biltema eksisterer ikke her oppe... Har prøvd å få noen her til lands til å stikke innom sin lokale Biltema butikk og kjøpe en motorbukk til meg.. men det ser ikke ut som det er noen respons på det så hvorfor skulle det skje denne gangen?:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det ikke er så dyrt for verktøy:)

 

MEN da er problemet mitt! Biltema eksisterer ikke her oppe... Har prøvd å få noen her til lands til å stikke innom sin lokale Biltema butikk og kjøpe en motorbukk til meg.. men det ser ikke ut som det er noen respons på det så hvorfor skulle det skje denne gangen?:o

 

Hva med Autoparts da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dem har slike tenger, kan hende. Får ikke ringt dem før på mandag uansett. Tviler for at dem har motorbukk da:o

 

Hva med mekonomen? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De selger kit på Autoparts

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De selger kit på Autoparts

 

Oj! Vet du noen pris på dem?: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auto Parts AS

 

Gidsken Jakobsens v 38, 8008 Bodø

75 50 76 50

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auto Parts AS

 

Gidsken Jakobsens v 38, 8008 Bodø

75 50 76 50

 

:)

 

Thanks! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.