Anbefalte innlegg

Det er riktignok for 2x200 ml... Uansett, til sammenligning er det er ikke så mange flasker med Remy Martin Louis XIII Cognac (10 000,- for 70 cl på Polet) det går i året heller, men i mange markeder (les Singapore, Emiratene, Dubai, etc) er det viktig for imaget av merket:) Om det er noe legge på bruksbilen er en annen sak..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktignok for 2x200 ml... Uansett, til sammenligning er det er ikke så mange flasker med Remy Martin Louis XIII Cognac (10 000,- for 70 cl på Polet) det går i året heller, men i mange markeder (les Singapore, Emiratene, Dubai, etc) er det viktig for imaget av merket:) Om det er noe legge på bruksbilen er en annen sak..

 

Jeg kan skjønne at god voks kan være dyr..!

Men dette tar jo helt av. Får jo en Europalle med Meguiars/Autoglym/Pinnacle og de vanlige "dyre" merka til den prisen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skjønne at god voks kan være dyr..!

Men dette tar jo helt av. Får jo en Europalle med Meguiars/Autoglym/Pinnacle og de vanlige "dyre" merka til den prisen..

 

Det samme kan du jo si om cognac eksemplet mitt over, det er jo avsindig mye penger for en veldig liten mengde voks, og man skal vel være over snittet velstående (og sinnsyk?) for å kjøpe denne... Poenget mitt er at dette er en voks skapt av rent markedsmessige grunner for visse markeder og det er nok derfor den heller ikke er å se i den vanlige annonsering for merket, men heller de mer normalt prisede (relativt sett:rolleye: ) voksene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye bedre er den voksen da mot f.eks Meguiar´s Caranuba eller #20?

Like mye bedre som Remy Martin Louis XIII er mot en Bertelsen VS?

 

Går litt mer tradisjon og nærmest kunst i konjakk-historien. Er vel ikke helt slik med bilvoks...?

 

Klart, noen folk kjøper malerier og kunst som ser ut som en 2åring har laget(i min oppfatning) -Så folk må jo gjerne kjøpe hva de vil.

 

Litt synd at sveitserne er blitt litt vel flinke med å slenge på kvalitetsindikatoren (sveitserkorset) på alt de laget. -Ville du vurdert en polsk voks til 18000?

 

Dette blir om til en teit diskusjon, ser jeg og det er bare min feil. Synes både for og i mot det å kjøpe en så dyr voks, vil bare vite hvor mye av det som er markedsføring kontra hvor bra voksen faktisk er..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er jo devine voksen lager for spesielle folk og ikke oss vanlige,

dei har jo mangen andre produkter til en mer normal pris,

for den prisen hadde eg heller lakkert bilen på ny ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken Wheel cleaner skal jeg velge hos Meguiars? Tenker da på spray..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.