Bilder av TOTAL vraket RS6!

Anbefalte innlegg

fy flate... Sjåførsetet er det eneste som ser helt ut! Må ha vært temmelig syk krasj! Bilen er jo rett og slett delt i 2!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti satan, hvordan er det mulig???

De har x'antall engler på vakt hvertfall!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ojsann.. Konstruksjonsfeil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om navien er til salgs:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om navien er til salgs:)

 

Ring å spør han, vil vel nesten tro det. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring å spør han, vil vel nesten tro det. :D

 

hehe

Nei, han skal sikker reparere den :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

there was no cutting of the vehicle prior to the pictures being taken.

 

: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy flate,værste jeg ha sett: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og som han fyren skriver i tråden det linkes til. Det var min svoger sin bil og han som kjørte bilen. Det er også han du ser stå og holde telefonen på det ene bilde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror audi bør sjekke kvaliteten på limet dem har begynnt å bruke: rolleyes

 

det der var de sjukeste jeg har sett!

 

nei!! takke seg til gamle hand sveisa audier: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror audi bør sjekke kvaliteten på limet dem har begynnt å bruke: rolleyes

 

det der var de sjukeste jeg har sett!

 

nei!! takke seg til gamle hand sveisa audier: smil :

 

Det samme tenkte jeg også på. Trodde ikke det stod så dårlig til med disse nye bilene, det er så jeg begynner å revurdere det jeg skrev igår angående gamle S2 kontra RS4 i en annen tråd....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt sparkling så er den like fin;) Ser jo ut som det er ledninger som har holdt bilen sammen jo: rolleyes

 

3 felger så brukbare ut da. Delebil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biler idag skal jo dele seg opp for nettopp å ta av for støtet slik at du selv ikke skal bli mos innvendig.. Det er derfor det nesten ikke er noe igjen når man ser vraka biler av nyere årsmodell, og spesielt biler som dette og ferrari, lambo o.l.

 

Og en annen ting så traff jo denne fyren et tre i ganske høy fart.. Skal litt til for å slippe på tørr asfalt og de bilene som ikke blir så mos da ville ikke jeg ha kjørt ihvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biler idag skal jo dele seg opp for nettopp å ta av for støtet slik at du selv ikke skal bli mos innvendig.. Det er derfor det nesten ikke er noe igjen når man ser vraka biler av nyere årsmodell, og spesielt biler som dette og ferrari, lambo o.l.

 

Og en annen ting så traff jo denne fyren et tre i ganske høy fart.. Skal litt til for å slippe på tørr asfalt og de bilene som ikke blir så mos da ville ikke jeg ha kjørt ihvertfall :)

 

jupp er det som er meniga, men synes det er litt drøyt at den deler seg i 2, ser ikke på det som noe deformasjons sone.. så spørs vel om ikke pedalen har vert brukt flittig her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp er det som er meniga, men synes det er litt drøyt at den deler seg i 2, ser ikke på det som noe deformasjons sone.. så spørs vel om ikke pedalen har vert brukt flittig her.

 

Her har nok brannvesenet drevet med frigjøring, de klipper biler og drar de ifra hverandre, null problem, ser at denne er klippet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biler idag skal jo dele seg opp for nettopp å ta av for støtet slik at du selv ikke skal bli mos innvendig.. Det er derfor det nesten ikke er noe igjen når man ser vraka biler av nyere årsmodell, og spesielt biler som dette og ferrari, lambo o.l.

 

Og en annen ting så traff jo denne fyren et tre i ganske høy fart.. Skal litt til for å slippe på tørr asfalt og de bilene som ikke blir så mos da ville ikke jeg ha kjørt ihvertfall :)

Dele seg opp ja...Men da har de hvertfall ikke tatt hensyn til de som evt KUNNE ha sittet på høyre siden :P Litt høy fart inn i bildet her ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har nok brannvesenet drevet med frigjøring, de klipper biler og drar de ifra hverandre, null problem, ser at denne er klippet.

Står jo noe her da

there was no cutting of the vehicle prior to the pictures being taken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nok ikke det er meninga at en bil skal dele seg på denne måten for å ta opp støtet!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor nok fart så deler vel de fleste biler seg : rolleyes Selv en Viper uten skilt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jada greit nok det! men om du ser hvor "reint" denne bilen har delt seg er det jo tydelig at sammenføyinga er alt for dårlig! ser jo helt tydelig at det har delt seg der der de ulike delene er sammenføyd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sykt englevakt da, hele bilen er vrak bortsett fra førerplassen som ser rimelig hel ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jada greit nok det! men om du ser hvor "reint" denne bilen har delt seg er det jo tydelig at sammenføyinga er alt for dårlig! ser jo helt tydelig at det har delt seg der der de ulike delene er sammenføyd!
Alle sammenføyninger blir dårlige når de blir utsatt for slike krefter.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle sammenføyninger blir dårlige når de blir utsatt for slike krefter.........

 

 

jada! jeg skjønner det! men når snitta er så reine så er det tydeleg at det er en svak skjøt, du ser jo at taket er revet av i en "rett" linje.

du ser jo flere plasser at plata er like fin der punkt sveisen har løsnet. ved punktsveis ved full styrke skal punktet bli revet ut av plata når det ryker. greit nok at det er krefter. men tror ikke audi har planlagt at det skal revne slik.

jeg har drevet med tester av sammenføyninger, så jeg vet hvordan det ser ut etterpå;) (dog ikke på biler såklart, men på andre produkter)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.