#26 Skrevet Mars 2, 2007 Tror ikkje de e klippt opp. Du kan no se på kræsja med ferrari enzo har no sett 3 stykk som har blitt splitta Enig! Er nok ikke tilfeldig at dette skjer, har også sett Enzo'ene som alle er delt på tilnærmet samme sted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 2, 2007 En bil skal på ingen måte splitte seg opp som den her har gjort, greit at fronten og bakenden skal ta imot og har deformasjons-soner, men selve kupen skal være inntakt etter en kræsj.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 2, 2007 Enig! Er nok ikke tilfeldig at dette skjer, har også sett Enzo'ene som alle er delt på tilnærmet samme sted.. Nå må ikke dere begynne å sammenligne en ENZO med en Audi, Ferrar'ni er bygd i kullfiber og har helt andre deformasjons-soner. På den Enzo'n var kupen hel og urørt, sånn dem har tiltenkt, men ingen her inne skal komme å si til meg at en vanlig A6 karrosseri skal dele seg så jævlig ved en hardere kræsj. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 2, 2007 helt enig!! om det er meningen at a6 skal dele seg slik så tør ikke jeg å kjøre a6 ivertfall!! tenk om det hadde sitti en i pasasjersetet der da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 2, 2007 er nok sikkert kappa den ja .. er da ingen skjøt attme der railsen også er av .. men vært en go krasj ja .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 2, 2007 er nok sikkert kappa den ja .. er da ingen skjøt attme der railsen også er av .. men vært en go krasj ja .. Du ser jo det at den ikke er kappet da, du ser jo punktingen langs takplata, ikke kapping dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 2, 2007 Hvilken hastighet var inne i bildet her tro? 250+? Hvis det var en Viper i det krasjet har nok ikke han karn stått med mobil tlf. på bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 2, 2007 Hvilken hastighet var inne i bildet her tro? 250+? Hvis det var en Viper i det krasjet har nok ikke han karn stått med mobil tlf. på bilde... er ingen her som forventer at en bil Audi eller hva som helst skal motstå en slik krasj! men at coupeen skal revne på denne måten kan dere vel ikke seriøst mene er greit! håper dette dreier seg om en produksjonsfeil, og ikke at alle bilene er så dårlig satt sammen. hadde det sittet en i pasasjersetet her, hadde han vel ikke stått særlig oppreist! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 2, 2007 Denne tråden er vel et premie eksempel på tråder som skjærer helt ut.. Iflg tråden i england så var denne bilen ikke kutta i, så hva pokker?? Fyren overlevde, han sier han ikke visste farta, men enhver person med IQ høyre enn skostørrelsen sin forstår at det har vært fart involvert.. Get over it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 2, 2007 Nok eit bevis på at det er nokre tynne blikkbokser vi raser rundt i og føler oss "trygge" i.... Kan ikkje sjå eit einaste stort tre, og kan helder ikkje sjå noko tre som er knekt ned av kollisjonen. Eit tre på 30-35cm er altså nok! Antar det er tre nummer 2 fra bilen vi ser på bilde 2 han har truffet. Kan så vidt skimte litt skade i "magebeltet" gjennom sideruta i førerdøra. SKREMMENDE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 2, 2007 Man ikke vel ikke bare hevde at en bil ikke skal dele seg. Dette avhenger selvsagt av hvilken krasjkraft bilen utsettes for. En bil lages med deformasjonssoner for kupeen, men vil denne være inntakt hvis man kjører i 200 km/t inn i fronten på en lastebil som kommer i 100 km/t imot? Hva hvis man sklir sidelengs inn i et tykt eiketre i 150 km/t, er det ikke naturlig at også stålbjelkene i dørene har en grense for når de kappes tvert av? Uansett synd å se en RS6 så skada, håper sjåføren er uskadd og lærer å kjøre penere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 2, 2007 gjør gjerne det! ikke dårlig det;) men var jo faktisk pål som dro igang den diskusjonen der da!! men ettersom jeg ser du kjører A6 burde du heller passe på å ikke kræsje;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 2, 2007 Er det en kollisjon av en Audi RS6 vi snakker om her eller hvor lang tissen til forumsmedlemmene er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 2, 2007 Da er det nok offtopic og vi snakker om RS6en (rip) som tråden handler om. Hilsen streng moderator/Admin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 2, 2007 Da er det nok offtopic og vi snakker om RS6en (rip) som tråden handler om. Hilsen streng moderator/Admin Helt enig, det har vært nok tull i den her tråden, la oss heller snakke om den der skada RS saken. Har dere noe å komme med mot meg eller andre, ta det privat til den det gjelder. Hilsen en streng forumsbruker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 2, 2007 En bil skal deformeres på forskjellige måter alt etter hvor den blir skadet. Og denne bilen har garantert ikke blitt klippet opp! Dette var saklig eller? Hilsen SERIØS forumbruker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 2, 2007 Haha.. Konge kommentar av broren: I told him if he's not already religious he should take it up ASAP! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 2, 2007 En bil skal deformeres på forskjellige måter alt etter hvor den blir skadet. Og denne bilen har garantert ikke blitt klippet opp! Dette var saklig eller? Hilsen SERIØS forumbruker så du mener altså at blir bilen truffet som denne har blitt, så skal den coupen dele seg på denne måten?? en ting er sikkert! skremmende bilder: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 2, 2007 så du mener altså at blir bilen truffet som denne har blitt, så skal den coupen dele seg på denne måten?? en ting er sikkert! skremmende bilder: eek : Kan jo ikke si det som om jeg har peiling, men bilen er vel ikke konstruert for å treffe et tre (om det var det) i en slik hastighet som dette må ha vært. Bildene er helt klart skremmende men det er jo ganske enkelt å unngå slikt. Ikke kjørt FULT SÅ hardt:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 2, 2007 Jeg er ikke noen ekspert, men har sett en del biler etter trafikkulykker og jeg kan ikke se noen tegn til at denne bilen er klippet eller trukket fra hverandre slik man gjør under hurtigfrigjøring. Min oppfatning er at bilen er delt i sine enkelte skjøter og jeg tror faktisk dette har bidratt til at sjåføren har overlved. Det som imidlertid er hevet over enhver til er at farten har vært hinsides norske fartgrenser i hvert fall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 2, 2007 Helt sinnsykt høy fart og sidelengs inn i et tre? Må jo være det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 2, 2007 Skjønnte ikke helt hvordan jeg kunne se "utsiden" av felgen i hjulhuset når bildet var tatt av innsiden av bilen: rolleyes Det passet jo ganske bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 2, 2007 Det kan jo hende at han ikke nødvendigvis har skjært i bilen, men gjort noen mods... F.eks. mange som setter golf 3 dash i golf 2, kapper av en kanal som går fra a-stolpe til a-stolpe. Dette svekker jo karosset ved sidekollisjon. Kanskje han han gjort noe liknende kapping i viktig stål? Vet ikke, men bare en hypotese... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 2, 2007 hmm. kanskje jeg skal kjøpe vraket for 1500?? Bygge den opp igjen. med en slegge og litt karlson lim så tenker jeg at jeg skal komme langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 2, 2007 Jeg er ikke noen ekspert, men har sett en del biler etter trafikkulykker og jeg kan ikke se noen tegn til at denne bilen er klippet eller trukket fra hverandre slik man gjør under hurtigfrigjøring. Min oppfatning er at bilen er delt i sine enkelte skjøter og jeg tror faktisk dette har bidratt til at sjåføren har overlved. Det som imidlertid er hevet over enhver til er at farten har vært hinsides norske fartgrenser i hvert fall... ja! men det handler om flaks! og ikke at coupen er konstruert for å dele seg slik for å absorbere energien i krasjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...