Avstemming, er mørke eller lyse farger finest på C4 karosseri?

Hva synes du?  

33 stemmer

  1. 1. Hva synes du?

    • Mørke farger er finest
      21
    • Lyse farger er finest
      5
    • Samme det,de er like fine uansett
      7
    • Samme det,de er like stygge uansett
      0


Anbefalte innlegg

Et svart eksempel

s4_side_paa_bil_bakfra_Medium.jpg

s4_side_paa_bil_forfra_Medium.jpg

s4skraat_forfra_passasjerside_Medium.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farger blir vel veeeldig en smakssak? ;) Og tingen er vel at man skal like bilen sin selv? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det, forrige bilen min var Alpinweiss og det synes jeg den kledde meget godt. Poenget er ikke om du liker den eller den fargen ,men om du synes mørke farger skjuler de lekre karosserilinjene på C4- karosseriet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NEI de skjuler absolutt ikke linjene (med mindre man har noen promille).

 

Derimot virker lyse farger dumt, hvertfall på C4-100/S4 pga ulakkerte dørlister/fangerlister

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian bjerga

Poenget er ikke om du liker den eller den fargen ,men om du synes mørke farger skjuler de lekre karosserilinjene på C4- karosseriet.

Jeg synes at mørke farger skjuler (evt.) lekre karosserilinjer. Jeg synes det. Men så er jeg jo autofil. :) Lincoln Towncar kan være sort...

 

Opprinnelig postet av Ola L. Lereim

Derimot virker lyse farger dumt, hvertfall på C4-100/S4 pga ulakkerte dørlister/fangerlister

Phø! Jaja, hver sin bak ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er for mørk C4 :) men gjerne som brytes av med litt chrome i lister osv. da ser man mye bedre str. på bilen...

 

Jaja, jeg liker chrome jeg da, til de som fnyser av det liksom!

s4èn flott sensurert.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekker grill og fin bil. Jeg synes at chrome er stilig på mørke biler, men skal det være litt -så må det være gjennomført, ett eksempel er A8/S8 som ble levert med eller uten chrom, begge er selvfølgelig stilige, men chrome versjonen er rå med detaljer rundt grill ,speil, dørlister o.s.v.

Skal vi ikke få noen eksempler på lyse biler her da, så det blir lettere å sammenligne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Misforstå meg rett.. Jeg syns mange biler er pene i mørke farger, men akkurat c4 syns jeg blir for anonym da. Karosseriet har så mange pene linjer og detaljer som kommer bedre frem i en litt lysere farge en svart.

 

Mørk grønn feks, eller sølv som denne. Bildet er tatt med kameratlf, så vær overbærende.

bilde(10).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig enig med Trond, syns krom gir en fin bryting på mørke biler. Da også c4. : ja :

bilde(11).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian bjerga

Lekker grill og fin bil. Jeg synes at chrome er stilig på mørke biler, men skal det være litt -så må det være gjennomført, ett eksempel er A8/S8 som ble levert med eller uten chrom, begge er selvfølgelig stilige, men chrome versjonen er rå med detaljer rundt grill ,speil, dørlister o.s.v.

Skal vi ikke få noen eksempler på lyse biler her da, så det blir lettere å sammenligne.

 

Er i grunn på jakt etter speilkapper til min i chrome, men det er ikke lett å få til disse "gamle" bilene gitt, kunne få på nbs, men det var sånn du klistret på utsiden, jeg vil ha de man bytter ut med den originale kåpa på speilet jeg!

 

Gjerne råd om hvor jeg får dem om noen vet???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.