Anbefalte innlegg

Jeg er så glad for at jeg ikke dro:D

 

: haha :

hpim0132red.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nettopp kommet tilbake, og kan bekrefte det bildet. Og mange andre. DET VAR VÅTT! Sinnsykt! Men sånt må man ragne med, sesongen i fjor var jo snadder, får ikke full uttelling hver gang. Var heldigvis ikke "så" ille på den plassen vi stod på, men det ble litt mudder med 13 personer i et dobbelt partytelt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHA!

Glad jeg ikke dro jeg også!

Boikotter Gatebil nå ja.. sinnsykt dyrt og masse fulle fjortiss...

 

Før var det slik at jeg og mine kamerater med bilinteresse dro på Gatebil for å se på biler og ha det kult... dem som absolutt måtte feste holdt seg hjemme... Nå er det omvendt.. den som faktisk har interesse for bil holder sge hjemme.. og fyllefantene inntar Gatebil... ikke bra.... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en endeløs fyllefest, nå inkl. gjørmebad for fulle folk. Så masse nakne folk, av begge kjønn, som rulla seg ute i den lille andedammen som Petter har lagt ut bilde av der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært der men ikke på den PartyCampen som det er bilde av her. Vi reiste torsdags kveld å bodde på cartbanen. Helt strøkent der, litt regn var det jo men med taksenka partytelt gikk det helt greit. Helt til mister rallycross skulle lukeparkere helikopteret sitt på fredags kvelden. Måtte ty til litt så fiks etter det. Små glatt på banen å litt mye bakhjulstrekkere som sinka i svingene.

 

Eneste klagen er prisen 720 for meg å bilen + 2*300 for banekjøring= Stift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja fy faen, jeg var på partycampen, og dro hjem i dag. Det er det værste jeg har vært med på.. gikk å vasset i søle til over skoene.. På det bilde: Tror den Transporteren får/fikk litt problemer med å komme seg opp hehe. :) + Forferdelig dyrt!!! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle bilene fikk traktorhjelp hvis det var nødvendig. Det var jo en stor trailer som hadde synki godt ned ved siden av inngangen, men det var ikke noe stort problem å få dratt den opp. Så ut som en fæl oppgave, men det løste seg greit. Det ble en dyr helg for å sove i telt i et gjørmehull, men pytt pytt. Får skrive opp gummistøvler på lista over ting man skal ta med på neste treff :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et bilde sier mer enn tusen ord. :D

Er glad for at valget falt på weekend i Gøteborg i stedet for weekend i gjørma. Og vi brukte like mye penger der som vi ville gjort på gatebil, enda vi tilbrakte en hel dag på Liseberg- og sov under tak ;) ( Mulig jeg brukte noen kroner mer, siden jeg kom over et gedigent skosalg, men.. :D )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var der oppe,mye regn,noe vi for såvidt var forbered på med gode klær. vi telta ikke på partycampen,men lenger oppe, var maasse gjørme,og nok av idioter som vanlig,var noen trøndere rett henforbi oss,disse ble ikke så gode å ha med å gjøre utover natta,når arangement var ferdig på partycamp kom de tilbake til teltet å spiltet musikk/bass for hele skogen,rusing av biler på sperra,etter mye gauling orka ikke min kammerat mere gikk ut å ga de noen alvors ord og heldigvis blei det tålig stille i 5 tia på morraen,,lørdag regnte det ennå mere,og når det ble så gjørmete og det blei bekk under teltet gadd vi ikke mere å dro hjem i 15 tia .

Jeg skal personlig ikke på noe telttur til gatebil arr. hvis det er meldt regn vær,sånn er det:) men var jo så klart mye artig kjøring å få med seg..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og slik så det ut mellom Mo i Rana og Mosjøen på tur sørover i går.. Var utrolig heldig med været fra Harstad og nedover landet :)

 

Bilde_020.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær har mamma sagt til meg... og det stemmer. dette treffet ble hva du gjorde det til. Dagen før kjøpte jeg og 3 kompiser en 7 meter lang camping vogn for 3000 kr. de var tett og fin. hadde derfor et knall treff uten telt, masse bra kjørin og mye morro. været la seff en liten demper, men alt i alt et meget bra treff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Christian Wold

det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær har mamma sagt til meg... og det stemmer. dette treffet ble hva du gjorde det til. Dagen før kjøpte jeg og 3 kompiser en 7 meter lang camping vogn for 3000 kr. de var tett og fin. hadde derfor et knall treff uten telt, masse bra kjørin og mye morro. været la seff en liten demper, men alt i alt et meget bra treff

 

Helt klart enig!!!

 

Bil og 1 pers 720,- + 300 pr dag m banekjøring er kanskje en del penger, men det spørs jo litt hva man sammenligner med.

Ta f.eks en helaften på byen m middag og påfølgende byrunde samt taxi hjem. Noen her som fixer det under en 1000-lapp? I såfall vil jeg gjerne lære det trikset.

 

Vi får heller være glad for at noen gidder å stå på for at vi andre bare skal kunne komme til dekket bord. Jeg hører noen her og der som snakker med negativ tone om den pengemaskinen Gatebil.no-organisasjonen har blitt. Min mening er at det er helt kult at noen tjener penger (mine også) på at vi skal få treff å dra på.

 

Er det for dyrt, er det jo bare å arrangere treff m banekjøring selv.

 

All ære fra meg til dem som arrangerer banetreff, både her i klubben og gatebil-gutta.

 

Keep up the good work

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Været var ikke bra, men er det så farlig a? God grunn til å sove ekstra lenge på formiddagen og bare slappe av og kose seg rundt grillen. Hadde det topp jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det bare ikke vært så mye gjørme og 1 cm overvann i teltet på lørdagsmorgenen så hadde det ikke vært så ille.... :)

 

Mye bedre organisert enn før og ganske gøy ja.

 

Men vet om en del som betalte 600,- når de kom på fredagskvelden og dro igjen tidlig på lørdag uten og se på bilene.

Dyr campingtur for de ja... :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det helt flott selv vi..

 

Jonus, jeg og en felles kamerat kjøpte oss en campingvogn på onsdags kvelden. Betalte 7500,- for en helt strøken Knaus '78, komplett med fortelt, porta-potti og full gassflaske, og såklart ferdig oppsatt for 230v mtp. lading. Kjørte den da rett opp på rudskogen etter kjøpet for å sikre oss en bra plass på stillecampen da både Jonus og undertegnede skulle kjøre. Da trenger man den lille hvilen man kan få.. :D

 

Forteltet opp og alt klart på torsdag. grillet litt (pølser), tok et par pils og la oss tidlig. Våknet opp til regn på fredag. Vi gjespet litt, gikk ut i forteltet, satte på grillen igjen og ordnet litt frokost (pølser igjen) før vi gikk opp for å forberede dagens evt. kjøring.

 

Kjøringen gikk vel ganske greit for Jonus, men for en stakkars FWD var det ganske glatt, så det ble med et par turer utpå i lav hastighet for å teste bilen litt da den kun hadde gått 15mil etter at jeg startet den første gang etter ombyggingen. Fikk i alle fall sjekket ut litt ang. ladetrykk og A/F..

 

Senere på kvelden ble det mer grilling (mer pølser) og et par øl mer enn dagen før. Gikk rundt i depoet og tok et par skåler med en del av de andre førerene, før vi gikk å la oss i tørre omgivelser igjen.

 

Lørdag våknet vi til opphold. Grillet oss en liten frokost (akkurat ja, pølser igjen), men ble ganske fort skuffet av været.. Jonus kjørte en del runder igjen, og avsluttet bl.a dagen med 1,5min kontinuerlige doughnuts ved 8000 o/min på første.. Sier litt om hvor solid den motoren er bygget. Jeg kjørte en 6-7 runder for å justere opp ladetrykket en del da jeg hadde planer om å bremse bilen på søndag nede hos bjørnstad bil. Måtte kjøre ytterst forsiktig da en eller annen hadde fått en lekkasje og sølet ned absolutt hele idealsporet med olje. Var så glatt at jeg lå rundt S'ene på baksiden i 10km/t og full bresladd med en FWD!

 

Gav opp å kjøre mer og gikk heller ned til Bjørnstad-guttene for å spørre om de hadde tid til å bremse bilen min på søndag. Det gikk dessverre ikke da de skulle pakke sammen lørdag kveld, men de kunne ta den senere på lørdag. Gjorde så det. Kan jo si at jeg ble ganske happy med resultatet, med tanke på at jeg ikke har et ferdig map ennå, og det er noe småplukk igjen. Bl.a sluret clutchen min slik at de kun kunne ta veldig korte pull, og med dertil lite moment, og noe effekttap pga. at turboen ikke får nok motstand. Fikk derimot beskjed om at de MÅTTE bremse bilen min en gang til når vi har fått ordnet opp i de "problemene" vi fant der. Fikk også justert A/F ganske bra med deres bredbåndslambda. Bremset bilen da på ca. 1,7bar ladetrykk, turboen skal gå tom ved ca. 2,2 bar. Vi kommer nok også til å kjøre en runde med såpass høyt ladetrykk kombinert med racefuel neste gang. :D

 

Nå var så lørdagen også ferdigkjørt, og jeg ruslet relativt happy tilbake til vogna i regnværet. Når jeg kom fram til vogna ble jeg noe overrasket av at en annen kamerat som sov over i vogna hadde tatt med seg L.E.D. undercar kit'et fra standen vår (Powerzone) og montert det opp inne i vogna. ble faktisk veldig kult. Nå var det bare en ting å gjøre. Fyre grillen! (nei, faktisk ikke pølser nå, flintastek til alle på min regning! :D ) Etter noen få øl mer enn gårsdagen igjen så var det nå på tide å frembringe noe blankt.. Etter nok alkohyler innabords gikk vi igjen opp til depoet og festet videre med andre likesinnede. Ble veldig sent...

 

Søndag og hodepine.. Men tørt vær! Fyra grillen (tilbake med pølsene igjen nå ja) og drakk en hel haug med kolabokser før jeg sånn halvveis krabbet meg opp i depoet for endelig å kjøre litt. Massiv ABS failure. Ventet at abs'n skulle fungere og låste hjula i ca. 200km/t før langstrekket første runden utpå. Tok noen tiendels sekunder før jeg kjønte hva som skjedde, men klarte heldigvis å holde meg på banen selv med en snurring rett ved svingen etter langstrekket. Prøvde å kjøre noe mer, men hadde massive flat-spots på dekkene så det gikk ikke særlig bra.

Jonus avsluttet igjen dagen med å lage noen smultringer.

 

Pakket så alt sammen ned og dro hjem utover kvelden.

 

Oppsummert så hadde jeg et veldig flott biltreff. Var aldri nedom partycampen engang. Vi holdt oss til våre likesinnede vi. Og utifra det jeg så, virket det som om det var ganske gjensidige tanker når det gjalt folka fra partycampen. Var ikke mange av de som kom opp til oss.. Gatebilgutta skal ha all skryt for organiseringen i år da alt fløt helt 100% med tanke på hvor mange mennesker som kom og hvor lite trafikkproblemer det var denne gangen. Og en ting til slutt.. JEG ER DRITTLEI PØLSER!!!!! ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det var mye ståkk og fulle mennesker på partycampen, men selve arrangementet var kult å se på. Mye fet kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Anne Mette Elvebach

Et bilde sier mer enn tusen ord. :D

Er glad for at valget falt på weekend i Gøteborg i stedet for weekend i gjørma. Og vi brukte like mye penger der som vi ville gjort på gatebil, enda vi tilbrakte en hel dag på Liseberg- og sov under tak ;) ( Mulig jeg brukte noen kroner mer, siden jeg kom over et gedigent skosalg, men.. :D )

 

Hehe, jeg å dama gjorde faktisk det samma. Hadde weekend i Gøteborg. Lå på Hotell 11 (kungbra) Var en liten tur inne om gatebil først da, men etter at jeg måtte parkere på en åker (noe som resulterte i at bakfangeren min datt av) og gå opp den grusomt lange bakken. Fant vi ut at det ikke var noe særlig. Masse fullefolk og fjortiss å ! Latterligt hele greia virker d som

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan si det sånn at det var en av de dårligste investeringene jeg har gjort, å dra dit... Så mye penger for å bade i gjørme hadde jeg klart meg uten... Oh jess

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig investering, men en erfaring rikere.

Keep it simple!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva det er... Men du klarer alltid å kose deg på biltreff... Enten eller... Skikkelig herda eller...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roy G. Hansen

Hadde det helt flott selv vi..

Gav opp å kjøre mer og gikk heller ned til Bjørnstad-guttene for å spørre om de hadde tid til å bremse bilen min på søndag. Det gikk dessverre ikke da de skulle pakke sammen lørdag kveld, men de kunne ta den senere på lørdag. Gjorde så det. Kan jo si at jeg ble ganske happy med resultatet, med tanke på at jeg ikke har et ferdig map ennå, og det er noe småplukk igjen. Bl.a sluret clutchen min slik at de kun kunne ta veldig korte pull, og med dertil lite moment, og noe effekttap pga. at turboen ikke får nok motstand. Fikk derimot beskjed om at de MÅTTE bremse bilen min en gang til når vi har fått ordnet opp i de "problemene" vi fant der. Fikk også justert A/F ganske bra med deres bredbåndslambda. Bremset bilen da på ca. 1,7bar ladetrykk, turboen skal gå tom ved ca. 2,2 bar. Vi kommer nok også til å kjøre en runde med såpass høyt ladetrykk kombinert med racefuel neste gang. :D

Er det lov og spørje om effekten? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Foss Amundsen

Vet ikke hva det er... Men du klarer alltid å kose deg på biltreff... Enten eller... Skikkelig herda eller...?

 

Det er fordi jeg ikke stresser med noe som helst. Bare å sette seg ned og slappe helt av.

 

§ 1.

En ting som kan være kjekt er å ikke ha med seg mer stæsj en hva som er høyest nødvendig. Da får man straks mye mer å bekymre seg over hvis ting ikke går som planlagt.

 

§ 2.

Ting går ikke som planlagt. Ikke ha store forventninger, vær heller forberedt på noen overraskelser. Shit happens on a daily basis. Se alltid etter det positive i situasjonen.

 

§ 3.

Det kommer helt sikkert en ny mulighet til å gjøre det bedre neste gang.

 

Se alltid lyst på livet, sa mor og far til meg.

Tro ikke at det beste bare hender deg.

 

Øystein Sunde

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet

Er det lov og spørje om effekten? :D

 

Står på cardomain siden min.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth: Godt svar... Men det var da ikke så mye positivt å se på den turen... Kan le av den nå da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.