Rudskogen 2007, 1-2 September

Anbefalte innlegg

Så tidlig? Lurer litt på om jeg skal ta turen selv, men trenger ikke noe førermøte så 07.00 bortfaller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så tidlig? Lurer litt på om jeg skal ta turen selv, men trenger ikke noe førermøte så 07.00 bortfaller...

 

Hva med kl 10 på Shell Kjellstad?

 

Hvis ikke, så drar jeg sammen med de andre kl 07... (blir hardt, jeg som er et særpreget B-menneske)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med kl 10 på Shell Kjellstad?

 

Banekjøring utgår for meg også (feighetsanfall + må være i beredskap for jobb) men skal ned og se litt, hva med 0900 fra Shell Kjellstad så får man med seg litt mer? Petter er du med på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banekjøring utgår for meg også (feighetsanfall + må være i beredskap for jobb) men skal ned og se litt, hva med 0900 fra Shell Kjellstad så får man med seg litt mer? Petter er du med på dette?

 

Jeg er glad bare jeg får sove litt og i tillegg rekker førermøtet kl 13 - for jeg skal faktisk drite meg ut på banen. Kommer til å angre som en hund etterpå hvis jeg ikke presser den stakkars kæbben min på bana.

 

Kl 09 Shell Kjellstad it is :D Avtale???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er glad bare jeg får sove litt og i tillegg rekker førermøtet kl 13 - for jeg skal faktisk drite meg ut på banen. Kommer til å angre som en hund etterpå hvis jeg ikke presser den stakkars kæbben min på bana.

 

Kl 09 Shell Kjellstad it is :D Avtale???

 

Jeg slenger meg på i Moss i 10-tida, om det blir noe. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er glad bare jeg får sove litt og i tillegg rekker førermøtet kl 13 - for jeg skal faktisk drite meg ut på banen. Kommer til å angre som en hund etterpå hvis jeg ikke presser den stakkars kæbben min på bana.

 

Kl 09 Shell Kjellstad it is :D Avtale???

Den er geir!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slenger meg på i Moss i 10-tida, om det blir noe. :)

 

Gull! Se PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg med fra ise ca 12:50, da burde jeg rekke sjaførmøte kl. 13:00 med god margin om jeg skal på banen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd dere drar SÅ tidlig fra Drammen da :P

Men, men, en tur innom BilXtra og evt ta litt papirarbeider på påkjørselen i går gjør det helt greit å vente litt uansett... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da raser jeg avgårde.. i en "Skada". :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempetreff, litt kjip teltplass da det var bortimot umulig å få ned pluggene:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempetreff, litt kjip teltplass da det var bortimot umulig å få ned pluggene:p

 

Nesteår blir det batteridreven dril med borr til og forborre til teltpluggene? : smil : : smil : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satse på at vi heller kan ligge på Gokarten vel... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kongetreff selv om det blåste og regna. Hadde det utrolig morro og ble kjent med flere nye ansikter i helga. absolutt gøy. Da er det bare å vente på neste års hovedtreff på våler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritkonge treff! Vi var egentlig ganske heldig med været med tanke på temperatur på natta.. :)

Jeg er mest imponert over hvor mange virkelig potente Audier som det har blitt det siste året..all honør til sjåførene som lager show for publiken :)

 

Forresten, noen som trenger fyr ? ;) (intern)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetreff for min del også.

Fikk kjørt masse, lite kø og MANGE potente Audier ja! Bra fest på campingen også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra treff :)

 

Blei kjent med en del nye fjes, og fikk sitte på noen runder med Øystein, og det fungerer helt sinnsykt bra :)

 

Du skal være fornøyd med oppsettet ditt Ø ;) Og det hjalp jo når jeg fikk slippe til under baksetet ditt litt og ;) Blei brått litt mere morro :) Og ikke minst endelig få sett GT sin 90 leke seg, den og fungerer sinnessjukt bra :D

 

Og som jeg har sett tidligere, Mr.Urke sin S2 fungerer MEGET godt den og ;)

 

Masse potente biler i år, og lurer på når denne 5'er oppturen gir seg :D

 

Neste år skal jeg sende inn en søknad i 3 eksemplarer til "sjefen" så det blir overnatting på meg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff!

 

Ble lite kjøring på meg med trykklekkasje og kaputt wastegate(sprekkt), helt døvt å kjøre med! Derimot fikk jeg sitte på med Øystein en tur og da var alt glemt: rock : Skulle aldri ha gjort det, får nå har man griller i hodet, så da blir det vel å bygge ny maskin i Rs2`en i vinter:)

Hyggelig å treffe likesinnede folk! Synd det ikke ble noe camping på meg denne gangen, høres ut som det var gøy!

 

Øystein: sender du meg mob nr til dama:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meremeremeremeremeremere!!

(av alt, egentlig... Banekjøring, sosialt, jugeprat og ikke minst mer motor :D)

 

Skikkelig stas var dette :) Nå skal jeg gå og slipe ned horna i panna...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff!

 

Ble lite kjøring på meg med trykklekkasje og kaputt wastegate(sprekkt), helt døvt å kjøre med! Derimot fikk jeg sitte på med Øystein en tur og da var alt glemt: rock : Skulle aldri ha gjort det, får nå har man griller i hodet, så da blir det vel å bygge ny maskin i Rs2`en i vinter:)

Hyggelig å treffe likesinnede folk! Synd det ikke ble noe camping på meg denne gangen, høres ut som det var gøy!

 

Øystein: sender du meg mob nr til dama:evil:

 

Hehe, har noen bilder jeg og Glenn, tilfelle han makulerer dine ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har noen bilder jeg og Glenn, tilfelle han makulerer dine ;)

 

Ha ha den er god:evil:

 

Hyggelig å møtes forresten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff!

 

Ble lite kjøring på meg med trykklekkasje og kaputt wastegate(sprekkt), helt døvt å kjøre med! Derimot fikk jeg sitte på med Øystein en tur og da var alt glemt: rock : Skulle aldri ha gjort det, får nå har man griller i hodet, så da blir det vel å bygge ny maskin i Rs2`en i vinter:)

Hyggelig å treffe likesinnede folk! Synd det ikke ble noe camping på meg denne gangen, høres ut som det var gøy!

 

Øystein: sender du meg mob nr til dama:evil:

 

Jeg tror ikke hun har tlf:)

Ja nå har du gått glipp av to campingturer Glenn..

Gleder meg til å sitte på med DEG :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Hyggelig å møtes forresten!

 

Takk det samme Glenn, artig å treffe nye mennesker med samme sinn :D

 

Men dette var kanskje litt OT på denne tråden da den med Ø blir litt intern ;)

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.