Rudskogen 2007, 1-2 September

Anbefalte innlegg

: rock : : rock : Takker de i VACN som stod bak treffet. Ingenting å utsette på gjennomføring av treffet. Hadde det kjempefint atter igjen, Fikk kjørt masse og bilen fungerte neten problemfritt denne gangen.

 

Gleder meg allerede til neste år hehe.

 

Hilser også til alle nye fjes ein vart kjent med på treffet. Ser også et det er mange potente bygg i klubben etterkvart.

 

Mvh Kjell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var moro, bra organisert :D Får bare satse på bedre overnattings muligheter neste gang i form av bobil eller campingvogn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bare ndeover på lørdagen, men vil takke for et kjempetreff! Været var ikke det beste, men det kan jo ikek arrangørene lastes for ;)

 

Fikk masse med kjøretid på banen og koste meg glugg ihjæl :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var knall. Supert treff som jeg synes var bra arrangert.

 

Suverent morro og få kjørt litt på bane.

 

Som skrevet i min egen tråd,veldig gøy og treffe mange hyggelige mennesker.

 

Forresten, noen som trenger fyr ? (intern)

 

Huff og huff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall treff,atter en gang. VACN har virkelig fått det til i år!

 

Takk til dere alle for mye latter og glede på en ellers ganske frisk helg på Rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meremeremeremeremeremere!!

(av alt, egentlig... Banekjøring, sosialt, jugeprat og ikke minst mer motor :D)

 

Skikkelig stas var dette :) Nå skal jeg gå og slipe ned horna i panna...

 

Hehe hard på gassen var du ihvertfall;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til alle som var med på dette treffet, både de som organiserte og de som kom i norges beste bilklubb!

Dette er det desidert beste vw-audi treffet jeg har vært med tanke på organisering, folks oppførsel både på banen og på campen, og ikke minst kvaliteten på bilene.

 

Sinnsykt arti på campen på kveldene, tror aldri det har vært så mange overnattende på banen noen gang?

 

Og for første gang har jeg reist på treff uten verktøy, og ikke savnet det heller :) Alt fungerte knall hele helgen, bare lappe ett hjul og fylle bensin :)

 

Gleder meg til neste år allerede : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til alle som var med på dette treffet, både de som organiserte og de som kom i norges beste bilklubb!

Dette er det desidert beste vw-audi treffet jeg har vært med tanke på organisering, folks oppførsel både på banen og på campen, og ikke minst kvaliteten på bilene.

 

Gleder meg til neste år allerede : smil :

 

Må si meg enig med mr. Opsahl her ja...

 

Takk for et bra treff...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må også få lov å takke for ett konge treff, bra stemning på campen, MYE rå kjøring å MYE strøkne biler. Gleder meg allerede til neste år : rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få lov til og takke for meg jeg også! Utrolig bra treff. Og min jomfru tur til Rudskogen. Jeg tror jeg kapret den største gressplassen og sette opp teltet mitt på! :) Hadde ikke noen problemer og få ned teltplugger hvertfall ;)

 

Artig nok en gang og bli kjent med nye fjes og mennesker! Gleder meg til neste treff ! Er vel enten våler eller vintertreffet.. men da blir det ikke telt.. snø og telt høres kaldt ut :P

 

Takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.. Takker for et godt arrangert treff :) Mye morro ble det ihvertfall :)

Artig at det er noen som gir litt show på bana oxo.

 

Eneste jeg gjerne vil ha endret til neste år er om klubben holder av GoCart-bana til camping.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er like hel og 2 dekk er på corden så da tyder vel det på ett bra treff. Grattis til alle utstiller vinnere og morro å hilse på og kjøre med så mange av dere på campen og på banen. Da er det bare å sette seg tilbake og begyne å krysse av dager til neste treff:) Takk for meg og takk for en utrolig fin helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.. Takker for et godt arrangert treff :) Mye morro ble det ihvertfall :)

Artig at det er noen som gir litt show på bana oxo.

 

Eneste jeg gjerne vil ha endret til neste år er om klubben holder av GoCart-bana til camping.

 

Problemet er at det koster endel kroner for å leie gocartbanen.Den er ofte utleid til løp/trening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til alle de som kom, og de som kanskje kunne ha vært der !

På vegne av hele styret, vi jeg takke alle som bidro til at dette ble så vellykket. Som vi ser av tilbakemeldingene fra deltagerne, er det ikke mye vi trenger å endre på dette. Det er tydelig at de faste arrangørerne (i styret og ellers) begynner å bli fortrolig med slike treff. Jan Andrè, Andreas, Roger K og Bjørn B, VET hva som skal til. Med en del hjelp fra dommere (andre medlemmer som stiller opp) og Roger Sandbergs "flaggvakt-team", går dette, som vi har erfart svært bra.

 

Altså, på vegne av styret: Tusen takk for de mange fine tilbakemeldingene vi har mottatt ! Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er at det koster endel kroner for å leie gocartbanen.Den er ofte utleid til løp/trening.

 

Det er klart.. Men kan jo ta litt betalt av de som skal overnatte da. (Bare lufter en ide.. Ikke heng meg :P )

 

Uansett så er det garantert at jeg kommer på hovedtreffa neste år også :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må bare skyte inn bittelitt negativ kritikk. hadde en kjempehelg som nevnt tidligere men når premieutdelinga var så savna jeg fortsatt litt mere info om hvilken bil som vant. samt at lyden kunne gjerne vært litt bedre på speaker anlegget. vi var 20 stk som satt oppe ved kafeen og hørte ca 0.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må bare skyte inn bittelitt negativ kritikk. hadde en kjempehelg som nevnt tidligere men når premieutdelinga var så savna jeg fortsatt litt mere info om hvilken bil som vant. samt at lyden kunne gjerne vært litt bedre på speaker anlegget. vi var 20 stk som satt oppe ved kafeen og hørte ca 0.

 

Det ble informert om at man skulle stå nede og ikke sitte opp men det er jo mulig dere ikke hørte det heller. Er vel ikke høytalere der tror jeg. Men man kunne nok vært flinkere til å informere evt. jage dere ned ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert treff.. Masse hyggelig folk : ja :

Takk for laget!

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert treff.. Masse hyggelig folk : ja :

Takk for laget!

 

Mvh

 

Jo selv takk. Din skyld at jeg var lettere redusert på søndag når du skulle begyne med den Kalinka shoten din.:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må bare skyte inn bittelitt negativ kritikk. hadde en kjempehelg som nevnt tidligere men når premieutdelinga var så savna jeg fortsatt litt mere info om hvilken bil som vant. samt at lyden kunne gjerne vært litt bedre på speaker anlegget. vi var 20 stk som satt oppe ved kafeen og hørte ca 0.

 

Det går jo an å flytte på seg, ikkje alltid ein får alt servert på fat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var et bra treff! synd at bilen ikke holdt..:P hilsen AW-Racing

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var et bra treff! synd at bilen ikke holdt..:P hilsen AW-Racing

 

Lover bra til neste gang iallfall. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var bare innom på søndag, men syns dt var knall bra:)

har dt mye artigere disse helgene en gatebil;)

dt er i alle fall sikkert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir det av bildene fra campen da? Er de alle sensurert? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt treff, neste år stiller jeg med bil igjen!! Da skal jeg også sove over, vil ikke gå glipp av fyllekula fredag og lørdag. Hørte nemlig det var litt av en fest ;)

Hyggelig å få noen ansikter på navnene på forumet, samt treffe gamle kjente

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.