hvem selger ASA felger i Norge? og noen som har noen tips på svenske leverandører?

Anbefalte innlegg

Jeg driver å prøver og finne ut av hva slags felger jeg skal kjøpe meg til våren, og har falt veldig for ASA ZR2 Black edition, er det sharif som selger disse og er det noen som har noen tips på svenske leverandører? er det penger og spare på å kjøpe dem i sverige?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver å prøver og finne ut av hva slags felger jeg skal kjøpe meg til våren, og har falt veldig for ASA ZR2 Black edition, er det sharif som selger disse og er det noen som har noen tips på svenske leverandører? er det penger og spare på å kjøpe dem i sverige?

 

Sharif selger ASA ja... sikker flere i norge også...

Tror ikke det er noe å spare på i sverige...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det og komme i kontakt med sharif? har hørt at det er umulig og komme igjennom på tlf... må man rett og slett bare reise inn til oslo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sparer ingenting på felg og dekk i Sverige, sjekk ut selv, du bor jo bare ti minutter unna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I sverige kan du glemme og spare på dekk og felger.. Sharif er håpløs og handle av uten og reise dit!:P du får ta turen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok Sharif som er hoved importør av ASA i Norge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge gutta på E18Dekksenter (underlevrandør av sharif), så har sharif kjøpt opp hele asa fabrikken... : klø :

Og de prisene jeg fikk på felgpakker som kom inn nå mot våren, tror jeg ikke før jeg får se det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøvd å finne gode priser på de felgene selv.. var oppom Sharif idag men lite med tilbudsflyers og kanonmye mennesker gjorde at jeg snudde i døra! Noen som vet av pakkeprisene til Sharif på ASA felger i år??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ute i samme ærend, men jeg kjører ikke fra bodø-oslo-bodø for å sjekke priser, så fint om denne posten oppdateres om noen finner priser. Hadde han bare kunne fått den siden sin opp å gå. Ikke noe vits å oppdatere siden sin om de aldri blir ferdige...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom der for en uke eller to siden og fikk veldig variert inntrykk for å si det sånn.

 

Mye kø, men de var flere kundebehandlere som tok unna kjapt. Ble møtt av en ung, svensk fyr som var veldig hjelpsom, men han var ny og måtte spørre kollegaene om priser hele tida. Et par av de andre som jobbet der virket uhøflige og som om de hatet jobben sin. Var for eksempel interessert i ASA AR4 i 8,5x19" ET35 - han påstod de var for breie til Audi S6'en min, noe som er bullshit, men han ville ikke gi seg på det. Uansett hadde de dem ikke på lager, sa han - og når jeg spurte om det gikk an å bestille fikk jeg til svar at, nei - det gikk ikke...

 

Han satte opp en pakkepris på et par andre felger til ca 15.500. Spurte hvilke dekk det var. "Toyo" sa han. Ja, greit nok, men hvilke Toyo-dekk. Han snudde seg til han svenske kollegaen og sa hvilken type det var, og så gikk han bare. Svensken smilte og så ut som han prøvde og unnskylde hele greia, skrev ned dekktypen på lappen og ga meg den.

 

Som sagt, variert inntrykk, og det går tydeligvis ikke an å bestille felger som de ikke har på lager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hendelser som det du skriver over her kjenner jeg igjen. Noe som får meg til å stille spørsmål på hvordan han får det til å gå så bra. Har jo blitt virkelig fint der oppe men kundeservicen MÅ gjøres noe med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig i dette som blir sagt om sharif...

Tror sharif er mer opptatt av å være på tv enn det å selge dekk for tiden! Før i tiden når faren hans drev i teltet nede på berger, da var det andre saker.. Selv dropper jeg sharif denne sesongen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, flotte store lokaler med alle felgene utstilt. Litt snodig også - det lå ca 7-8 felgtyper på golvet, et par av dem ganske så fete. Spurte på pris på dem, og han sure fyren sa bare at de var nettopp kommet inn, så det var ingen priser på dem.

 

Ok, så hvorfor legge felgene ut i salgslokalet hvis de ikke har priser på dem - og er rimelig sikker på det hadde tatt maks 2 minutter å sjekke prisen uansett...

 

Herre...

 

Nå ser det ikke ut som det blir nye felger på meg før på sensommeren, men for å bringe tråden tilbake on-topic - er det noen som vet hvor man kan bestille ASA felgene fra - og da spesielt AR4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke peiling på hva disse koster i Norge men i Danmark så får du de for ca 2300,- per stk. Kjører du ned for å hente dem selv så får du en fin tur (det likte fruen VELDIG godt i mitt tilfelle :) ), taxfree, dekkene er kjørt inn når du kommer hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Danmark kjøpte du? Nettside?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt, det skal jeg absolutt tenke på. En sommertur til Danmark hadde vært midt i blinken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett lite tips er å sette på noen gamle stålfelger når du drar og sette igjen disse når du får nye. Da kan du slippe mye pes om du blir stoppet i tollen på vei hjem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok turen inn til sharif tidlig paa morgenen sammen med min far, og fikk veldig god hjelp der. de felgene som laa paa gulvet var 2007 modellene, fikk inmtrykk av at disse kom til aa koste mellom 10-14000 med dekk i 19". Han ventet paa konteiner ifra korea rundt paasketider, og jeg skal ringe eller dra inn paa nytt naar jeg kommer ifra polen. men asa zr2 black edition kunne han ikke faa tak i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump.. noen andre en sharif som har dette?? umulig å nå deit på telefon..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns hele Sharif og hans ansatte er mer eller mindre anti kundefokusert, drittsekker, overlegne og lite vennlige.... synd men sant...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns hele Sharif og hans ansatte er mer eller mindre anti kundefokusert, drittsekker, overlegne og lite vennlige.... synd men sant...

 

Merkelig det er altså.Hver eneste gang jeg er der oppe syntes jeg det er grei kundebehandlig og GODE priser.Men jeg handler alltid av Tommy selv. Man får ikke billigere felger og dekk no annet sted. Samma hvor man sjekker. Jeg sjekket på en felg hos en bekjent. Da fikk jeg pris med dekk til 18,000

dro på Sharift,og fikk akkurat samma felger med dekk til 12.000.

Da kan jeg gått stå i kø i 30min jeg for å spare de penga!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringe inn der går jo ikke, så det ble fire turer halden - oslo for de skulle jo bare pakke ut en kontainer, 4 gangen sa de at de ikke kunne skaffe felgene.. takk skal dere ha.. nei, det ble OZ på meg.. aldri mer sharif.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringe inn der går jo ikke, så det ble fire turer halden - oslo for de skulle jo bare pakke ut en kontainer, 4 gangen sa de at de ikke kunne skaffe felgene.. takk skal dere ha.. nei, det ble OZ på meg.. aldri mer sharif.

 

Hmm,skjønner det blir dumt da. Kanskje jeg bare har vært super heldig med det jeg skulle ha: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.