Vestfold: Hvorfor kommer ikke flere på lokallagstreff?

Hvorfor kommer ikke DU på lokallagstreff?  

7 stemmer

  1. 1. Hvorfor kommer ikke DU på lokallagstreff?

    • Langt unna, Sandefjord/Larvik hadde vært bedre.
      1
    • Langt unna, Horten/Holmestrand hadde vært bedre.
      0
    • Liker ikke Peppes Pizza, vil ha annen mat..
      1
    • Kjedelige møter/tiltak.
      0
    • Bomringen i Tønsberg.
      1
    • Vanskelig å få kontakt med 'klikken'.
      1
    • Er ikke så interessert i sosiale tiltak.
      2
    • Føler ikke at jeg får kontakt.
      1


Anbefalte innlegg

Håper at denne kan gi mer forklaring på hvorfor folk ikke kommer på lokallagstreff! Dette er selvfølgelig helt frivillig, anonymt og mest for å lodde stemningen, så ikke ta det for seriøst! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt pm til både lokallags kontakten i vacn og til skotner, men ikke fått noe info om hvordan jeg får oversikt over alle medlemmer i vestfold..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Det skal ikke være lett, nei! Men Andreas svarer som oftest til slutt, det er bare litt prossesseringstid! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke flere spm. alt.? Ingen av disse passet meg :)

* Etter det jeg har sett på svarene tidligere, så er det mange som må på jobb etc....?

* Oppmøte tid/dag?

* Fastedager i mnd.? (Det står jo torsdager, men det er jo skjelden det skjer)

 

Uansett så tror jeg det er mange medlemmer som ikke vet nok om møtene da det kun er noen få % av vestfold medl. som møter opp.

 

Ben jeg har tro på å kjøre en påmindelse til alle medlemene er bra og mener også at det MÅ være faste dager som enn MÅ være "der" uansett hvor mange som kommer.

 

For min del så er det alltid prioritering med jobben og kone/unger som kommer først, selv om jeg vil noe annet noen ganger :) Så ha faste dager så klarer jeg å prioritere dette hjemme, men jobben vil da alltid være der (men det blir det forandringer på :) )

 

PS: Har ikke svart på undersøkelsen da ingen av svarene passet meg.

 

Edit: Så det nå, men jeg tok det litt seriøst da det er viktig for meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da spikrer vi lokallagstreffene for 2007 sesongen i en egen tråd (lager dette i ettermiddag), den blir lukket med info om hvert enkelt treff + oppdatert med "referat" i etterkant.. Vi kan evt lage egne tråder pr torsdag som slettes når dette treffet har vært..

 

Slik kan man holdes oppdatert fram til treff + man kan se historikk\referat gjennom hele året i etterkant..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da spikrer vi lokallagstreffene for 2007 sesongen i en egen tråd (lager dette i ettermiddag), den blir lukket med info om hvert enkelt treff + oppdatert med "referat" i etterkant.. Vi kan evt lage egne tråder pr torsdag som slettes når dette treffet har vært..

 

Slik kan man holdes oppdatert fram til treff + man kan se historikk\referat gjennom hele året i etterkant..

 

Kjempe bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.-. Mange bra poeng, Geir, og jeg ser at jeg nok kunne fått med flere alternativer, kanskje lett å se bort fra slike poeng når jeg har kjerring som blir med, og ingen unger! :P

Men jeg føler allikevel at 'første torsdag i måneden' har funket greit i hvertfall for de som leser lokallagssiden, men noe bedre 'spikring' er velkommen!

Men tilbake til svaret ditt Geir; Det er ikke de 'vanlige' som sier fra om de kan eller ikke jeg tenker på, men de vi bare ser én gang, eller som bare rumler rundt på forumet og aldri viser seg 'live'. Og dette er ikke ment seriøst, det er kun en 'lodding av stemningen' for å se om det er noe vi kan gjøre bedre!

Svar gjerne også, hvis alternativene ikke er bra nok!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi kunne holde oss til faste dager etc. selv om det er tøft i starten (tenker da på at det kune er få som møter opp) så må enn ikke gi seg.

Har sett det opp igjenom årene som det har vært treff at folkene "forsvinner" etter hvert og så er jo spm. HVORFOR?

 

og det er jo her spm. dine er bra Bjørn.

 

Har alltid levd etter ordtaket "What's in it for me" og det tror jeg mange andre også bruker bevist eller ubevist.

 

Så Ben tror du har en STOR jobb foran deg og håper du(vi alle) lykkes med å legge opp for at flere medlemmer skal komme på treffene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Ganske tydelig hvorfor folk ikke kommer på lokallagstreff, de vet jo ikke at det _er_ lokallagstreff!

I hvertfall ingen som har stemt her ennå.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele fjoråret var spikra på forhånd på terminlista, men vi flytta litt på dager av praktiske årsaker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Én stemme?? Kom igjen'a! Er det for dårlige alternativer, så si gjerne ifra! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

wow, 2 stemmer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei har ikke mulighet til å komme på de dagene det er treff , det er den dagen jeg kommer hjem fra jobb og drar på jobb .. det er den 1 torsdagen i måneden eller noe sånt , så treffet som er 12 april det er midt i blinken for meg

 

ps. vil gjerne bli kjent med flere i klubben og vil hvere med på treffene ...

 

kenneth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott Kenneth! Dette er konstruktivt!

 

Men.. 172 visninger og kun 4 stemmer? Hehe.. Ser ut som det er mange innom, i hvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del vil torsdager sjelden funke pga. jobb. Så har jeg i hvert fall gitt en kommentar. ;)

 

Voten summerer nå for øvrig opp de fem stemmene til å bli 125%. Fascinerende... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt oppsummering:

244 visninger

5 stemmer fordelt på 7 svar.

 

Av resultatet kan man se at hele 40% ikke er interessert i sosiale tiltak, så da forventer jeg å høre at i hvertfall 30% kom på neste møte. Det blir trangt på Peppes, forstår jeg.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden alternativene "vanskelig å få kontakt med klikken" og "føler ikke at jeg får kontakt" etter min mening går ut på det samme, så er det vel verdt å merke seg at disse oppnår samme respons som de som ikke er interessert i sosiale tiltak.

 

Det er garantert vanvittig lite ålreit for de som opplever å prøve og etablere kontakt med en ny gruppe, uten å føle at de oppnår dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt pm til både lokallags kontakten i vacn og til skotner, men ikke fått noe info om hvordan jeg får oversikt over alle medlemmer i vestfold..

 

Ja, nå er det innlegget gammelt. Men du fikk da virkelig informasjon om din tilgang som lokallagsleder og dine muligheter rundt dette. Så går utifra dette er i orden nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komplett liste fant jeg, bare ikke fått knota meg til å få skrevet en mail.

Prøve å få dette gjort idag.

 

B.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.