Agder : Årsmøte hos Autopower 2007, 21/03 KL : 18:00

Anbefalte innlegg

Hei, etter samtale med Walter i dag har vi bestemt at vi arrangerer årsmøte hos Autopower i Arendal onsdag 21 Mars, klokken 18:00..

 

Det blir valg av styre og pizza&brus som Autopower stiller med for oss (takker Terje&Jan)

 

Styrevalget foregår som sist, bortsett fra at ønsker om kandidater kan leveres meg eller en til (må spørre før jeg legger ut navn :) ) Er det noen i "felten" som vet om noen med innvendig glød, for å få til litt liv i lokallaget igjen mottas tips med takk..

 

Programmet blir forøvrig oppdatert påfølgende i denne tråden..

 

En ting til er at vi er ett lokallag i fellesskap, så tanker om fremtidige løsninger rundt sammenkomster ol. må mer enn gjerne nevnes til en i styret, vi er glad for ønsker og tilbakemeldinger :)

 

Mvh Trond

Tlf : 91836960

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det som stiller sine verv til valg iår?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt avklart enda, skal ringe rundt å kartlegge litt i morgen Keko, så poster jeg endelig verv ledig, og hvem nr 2 aktuelle styremedlemmer kan nevnes til..

 

Jobber MYE i kjelleren om dagen, er helt skutt om kveldene, så i morgen håper jeg på en lettere økt, eller tlfèr innimellom, funker det og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig lite respons her om dagen altså : vinke : er det noen som leser her i det hele tatt??? :)

 

Etter en god stund i telefonen er det bekreftet det jeg fryktet.. Per trekker seg som styremedlem og leder, Tommy har ikke tid grunnet arb. mengde og Rune stiller og sin plass til disp. han kunne være i styret om det ble problem å "fylle setene"

 

Jeg og Walter stiller til gjenvalg (som kandidater som alle andre, om det er foreslått andre selvfølgelig)

 

Jeg kan godt bidra med endel jeg i forhold til å "vedlikeholde" aktiviteten i lokallaget, men det er meningen at vi skal være flere..

 

Meld interesse om dere leser denne tråden, og kan/ikke kan komme på årsmøtet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med min sedvanlige uflaks kolliderer dette dessverre med en håndballkamp som har prioritet.

 

Maybe some other year?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig lite respons her om dagen altså : vinke : er det noen som leser her i det hele tatt??? :)

 

 

 

Ikke så rart det når dette er faktisk første gang på et helt år at vi faktisk hører noe fra de som sitter i styret lokalt.

 

Jeg kommer,jeg...

Får håpe at det nye styret får liv i lokallaget igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal klare å komme meg bortover jeg å.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så rart det når dette er faktisk første gang på et helt år at vi faktisk hører noe fra de som sitter i styret lokalt.

 

Jeg kommer,jeg...

Får håpe at det nye styret får liv i lokallaget igjen.

 

Forståelig nok, men forumet bruker jo å "tiltale" de fleste..

 

Jeg har og håp om litt mer liv, samtidig er det viktig med "korrespondanse" mellom medlemmer og styre, siden hvert medlem i grunn har like stor påvirkningskraft som de i styret..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg stiller på møtet...det frister alltid med et besøk hos Terje og Jan...de lager så god pizza...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt mulig jeg stiller. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar turen innom jeg og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei: vinke :

kommer entur jeg. å da skal styret sørenmeg få høre det: bråk : .

neida:p synest styret har gjort god jobb jeg, all takk til dere: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, da er vi oppe i ett antall av hele 10 - 12 stykker..

 

Må vel komme fler enn dette vel : klø :

 

Dere bør skrive dere på, for dette er "påmelding" i forhold til pizza bestilling vet dykk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg svinger oppom jeg også, mitt første møte med lokallaget :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satser på å komme! kan ikke garantere 100% da det er et mas uten like på jobb om dagen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal prøve å komme. Har ikke noen god grunn til å ikke komme, men man vet aldri :) . Dere trenger ikke å skrive meg opp på pizza, siden det er usikkert.

Det er i torsbudalen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i torsbudalen?

 

Det stemmer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, men hva går egentlig jobben på å være i styret ut på? Er rimelig ny i klubben så vet ikke om noen spesielle agder arrangemanger.(jeg er ikke noe styre materiale, jeg er ansvarsløs :rolleye: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, men hva går egentlig jobben på å være i styret ut på? Er rimelig ny i klubben så vet ikke om noen spesielle agder arrangemanger.(jeg er ikke noe styre materiale, jeg er ansvarsløs :rolleye: )

 

Det går ut på å rigge i stand lokallagsmøter og diverse saker og ting man vil gjøre gjennom sesongen.. Styret har vært litt slapt i år, men jeg for min del lover å ta mer tak i året som kommer om jeg ikke blir kastet på huet og rævva ut da :P

 

Har tross alt familie og handlet hus, så det har ikke vært lys i hustunnelen før nå, og da hjelper det på med tid å avse :)

 

Alle medlemmer er forresten velkommen til dette møtet siden jeg fikk en forespørsel om det, så ingen lurer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e kommer e med min "strøkne" audi som ikke "bruker" bensin!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle si fra Stian B.Rassmussen at han også dukker opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e kommer e med min "strøkne" audi som ikke "bruker" bensin!

 

Finfint..

 

skulle si fra Stian B.Rassmussen at han også dukker opp.

 

Den er god

 

Eg kjem! :)

 

Det er bra, da begynner det å bli noen stykk.. Jo flere som kommer, jo bedre.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.