Finnmark: Hva skjer i Finnmark?

Anbefalte innlegg

Hallais folkens

 

Hva skjer her i fylket da??

Synes jeg støtt og stadig møter på biler med klubbmerker, men vi har ikke klart å få til noe treff her på ei stund..Vintertreffet gikk vel opp i..ehh..snø..??Eller noe..??

Hva med ei skikkelig vårmønstring når våren plutselig kommer?

Det må vi vel kunne få til??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjer som vanlig ganske så lite I Finnmark. Ikke vært mye liv i lokallaget på ei stund nå. Men et aldri så lite treff skulle man tro ikke er så vanskelig å få til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo etterlyst et lite treff her i Hammerfest også, men det visst ikke så lett å få til..

Noen som har noen gode ideer til hvordan vi skal få til det..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel ann på hvordan interessen er for det? Ikke mange som er aktiv her på forumet...så er det å finne en dato som passer for de fleste, samt en møteplass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her inne er veldig for å få til noe, men når vi får til noe så dukker disse aldri opp: klø :

 

Det har vært gjort en del fra styrets side tidligere, men det er litt vanskerlig å prøve å prøve, å når datoen er satt kan kansje bare 5-10 stk...

 

Dette svaret er ikke ment til å sverte noen, heller tvert om...

 

Jeg får desverre ikke gjort så mye med treff denne vinteren/våren grunnet kurs i Drøbak...

 

Men vi skal nok få til Sommertreff `07....

 

Får dere til noen lokale møter i Hammerfest er ingenting bedre enn det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her inne er veldig for å få til noe, men når vi får til noe så dukker disse aldri opp: klø :

 

Det har vært gjort en del fra styrets side tidligere, men det er litt vanskerlig å prøve å prøve, å når datoen er satt kan kansje bare 5-10 stk...

 

Dette svaret er ikke ment til å sverte noen, heller tvert om...

 

Jeg får desverre ikke gjort så mye med treff denne vinteren/våren grunnet kurs i Drøbak...

 

Men vi skal nok få til Sommertreff `07....

 

Får dere til noen lokale møter i Hammerfest er ingenting bedre enn det:)

 

 

Ikke så lett å jobbe skift vettu Ken Arne..er ikke mange dagene i måneden man kan da :) Har jo stort sett aldri fri når alle andre har fri og omvendt.

 

Vi får prøve å få til noe lokalt her først da...finne en dato og rykke inn en annonse i FD eller noe..

Noen har vel venner i "rånekretsen" også, og jungeltelegrafen funker jo bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så lett å jobbe skift vettu Ken Arne..er ikke mange dagene i måneden man kan da :) Har jo stort sett aldri fri når alle andre har fri og omvendt.

 

Vi får prøve å få til noe lokalt her først da...finne en dato og rykke inn en annonse i FD eller noe..

Noen har vel venner i "rånekretsen" også, og jungeltelegrafen funker jo bra!

 

Dette var ikke personlig ment til noen Mats, dette er generelt...

 

Men klarer dere å få til et møte derborte er det veldig bra...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var ikke personlig ment til noen Mats, dette er generelt...

 

Men klarer dere å få til et møte derborte er det veldig bra...:)

 

Var ikke tatt personlig heller :)

 

Det er klart at vi har en del utfordringer i Finnmark som de kanskje ikke har i resten av landet i og med at fylket vi bor i er like stort som Danmark omtrent, og vi har like mange beboere i hele fylket som i en annen norsk by..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke tatt personlig heller :)

 

Det er klart at vi har en del utfordringer i Finnmark som de kanskje ikke har i resten av landet i og med at fylket vi bor i er like stort som Danmark omtrent, og vi har like mange beboere i hele fylket som i en annen norsk by..

 

Finnmark e jo større en Danmark, å bare Alta kommune e jo større en Vestfold fylke...D burde jo ikke være så vanskeli å få t nåkka, men probleme e jo som altid; d e jo næssn ingen som e aktiv på forume, å dermed blir d JÆVLI vanskeli å bli enig om en dato som passe.

Når d e sagt, så kan dåkker bare angre på at dåkker ikke blei me t Tromsø på vintertreff, førr d va konge!: rock : : rock : Æ skal nu værtfall ta turn t neste år åsså...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei en stund siden æ har hadd ti å stikke innom, for å bidra me en ide så ville d være at man venter til alle skutergale tullate finnmarkinga(inkludert meg sjøl) e ferdi me skutersesongen å knalle til me vårpolerte bila å nye sommerfelga så ordne vi ett treff rett etter 17mai, e ganske garantert fritt for sne i bygda da.

For min del e stort sett alle mine helga opptatt fra d første stappmørke til mai, åsså kommer jo før sankthansfiske i altaelva 1 juni å ut den måneden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke nok med at dere sliter med store avstander, men så hjelper det jo ikke akkurat så veldig godt på at bil hele tiden skal "nedprioriteres". For å få et aktivt lokallag må det jo være vilje tilstede for å prioritere litt bil iblant og. Det er som regel bare snakk om en dag eller en helg, og da må man i visse tilfeller ofre litt scooter, revy, jobb, fiske, jakt osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke nok med at dere sliter med store avstander, men så hjelper det jo ikke akkurat så veldig godt på at bil hele tiden skal "nedprioriteres". For å få et aktivt lokallag må det jo være vilje tilstede for å prioritere litt bil iblant og. Det er som regel bare snakk om en dag eller en helg, og da må man i visse tilfeller ofre litt scooter, revy, jobb, fiske, jakt osv.

 

Vil nok ikke si at det er helt rett, men litt rett har du:)

 

Greit nok med å prioritere bil, men hvor mange aktive er vi i Alta?? Vi er 4 som er innom forumet og er med på å få noe til.

 

Og 2 av oss har ugunstig arbeistid (Thorstein og meg selv), blir ikke lett å få ting til å klaffe da.

 

Da går vi bort fra det negative, vi kan planlegge møte hver 14. dag, og de gangene jeg ikke er der tar Magnus over.

 

Jeg er hjemme fra neste fredag og 3 uker fremover.

 

Forslag: - Vi tar første møte mandag 26. mars på bukta resturant, der får vi kansje være i ro og fred.

 

Vi må sette dato for sommertreffet og forslag om sammenslåing med Troms i år for å få til noe stort....

 

MØT OPP!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vi si kl 2000 26? har boxetrening til da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fint me litt flere å regelmessige møta, men for min del så e d jo d samme gamle om at man skjeldn e jæmme... Uansett så kommer nu værtfall æ t å møte opp så ofte æ har anledning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnet dålig tilbakemelding, avlyses møtet i dag klokken 20.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.