#1 Skrevet Mars 12, 2007 Hvem er den heldige eier av en sølvfarget audi TT? SYKT gromme potter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2007 sett den kjøre rundt i byen.. han kjørte ikke akkurat rolig gjennom byen midt på en lørdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2007 hehe, det er da ikke moro å kjøre rolig heletiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2007 ny eller gammel type? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2007 gammel type.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2007 Er en bekjent av meg tenker jeg.. Han kjøpte den bilen for litt over en måned siden, han forrige eieren har vært med i klubben visst, og bare brukt den på treff og lignende nesten..så den er ganske strøken. Gått ganske lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2007 be han melde seg inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2007 hehe, skal høre med han neste gang jeg prater med han jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2007 han kjører i hvetfall med vacn merke på sideruta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2007 mhm, er forrige eier som var medlem i klubben som sagt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2007 dame bak rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2007 han er 2 uker på og 2 uker av, så de to ukene han er borte kjører nok dama bilen av og til også tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 18, 2007 spotta en ny sort RS4 i stad.. BR 39 skilter var det vel.. Den var rå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 26, 2007 Var ute å leverte varer på jobben, når jeg spotta en RS4 MTM i skien i dag.. Ikke BR skilter, men BD Jeg sier bare RÅTT! *sikle sikle* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 26, 2007 Han som har den MTM RS4'en, er han jeg kjøpte S6'en min av. 420 hk 600NM!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 26, 2007 Dette er lekkert..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 28, 2007 Så kom jeg etter denne i går.. Aldri sett den før.. Mener det sto S6.. (Var singel frame front) Dårlig bilde, mobil under kjøring:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 29, 2007 Så kom jeg etter denne i går.. Aldri sett den før.. Mener det sto S6.. (Var singel frame front) Dårlig bilde, mobil under kjøring:P [ATTACH]59864[/ATTACH] Er S8 V10. Går i Skien. Fult B.O anlegg og litt konge ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 29, 2007 Er S8 V10. Går i Skien. Fult B.O anlegg og litt konge ja!! Åja.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 29, 2007 har sett den jeg å holdte på å dette i bakken .... deilig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 29, 2007 Den er sett.. peeen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 30, 2007 Kompis av meg var nettop nede i tyskland og testet den nye rs4¨en, var vist heeeeelt rått. Koster jo en del her i norge da. De norske skiltene er jammen ikke til å spøke med....hheehe, eller uff: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 31, 2007 Corrado med prøveskilter forbi skien bil i dag rundt 2 tiden.. Noen i klubben? fet!! MTM golf 5 i byen i porsgrunn rett etter... Er det noen her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 1, 2007 VW golf 4 rød med riktig senk og nydelige A8 hjul. Eier på forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 2, 2007 VW golf 4 rød med riktig senk og nydelige A8 hjul. Eier på forumet? Rune? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...