Anbefalte innlegg

Hvem er det som har bygd bilen da å hvor ble den bygd. Snakka med broren til hu som har bilen i stad. Å da fortalte han dette. Han pleier ikke skryte på seg for å si det sånn. Men spurte ikke noe videre om bilen bare kom på at det hadde vært litt snakk om den her inne. Godt mulig at det har stått G60 i den, kan høre med han senere. Men da broren til hu som har bilen nå har gjort en del omfattende ombygginger så regner jeg med at det er han som har gjort jobben med VR6`en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem eier denne?

Har sett den i skien et par ganger

23072007120.jpg

23072007121.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som ville svare på den der nei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han med S3'n er medlem mener jeg. Spurte ihvertfall om klubbrabatt på jobb seinest igår. Veit ikke om han er forumbruker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han med S3'n er medlem mener jeg. Spurte ihvertfall om klubbrabatt på jobb seinest igår. Veit ikke om han er forumbruker.

 

 

Aha, ja han burde være det:P spurte du ikke etter medlemskort a Torstein?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett det går en sort 3-dørs Golf V rundt i distriktet her, noen som kjenner noe mer til denne? Kan se ut som det er en original sportline med chrome pakke. Det kryr ikke akkurat av 3-dørs Golf V i Norge for å si det mildt...

 

Ingen som kjenner til denne heller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, ja han burde være det:P spurte du ikke etter medlemskort a Torstein?:P

 

Hehe! Akkurat der velger jeg å stole på folk. Var ikke jeg som ekspederte heller faktisk. Men den står vel også parkert til stadighet på Gartnerløkka. Og der er vel du innom iblant er du ikke? Ser av bilde at den har bytta dekk siden sist jeg så den. Mener den før gikk på gateslicks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Akkurat der velger jeg å stole på folk. Var ikke jeg som ekspederte heller faktisk. Men den står vel også parkert til stadighet på Gartnerløkka. Og der er vel du innom iblant er du ikke? Ser av bilde at den har bytta dekk siden sist jeg så den. Mener den før gikk på gateslicks.

 

 

Hehe:P er innom der noen ganger ja, lite nå i det siste:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange av dere som jobber på nye politihuset eller, siden det er så mange bilder derfra? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange av dere som jobber på nye politihuset eller, siden det er så mange bilder derfra? : smil :

 

 

Nei, du har jo bergbys der:P:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du har jo bergbys der:P:nana:

 

Å ja : smil :

 

Den grønne corradoen så jeg forresten bli kjørt vekk av viking på esso/bergbys for ca 1 mnd siden. Sto på planet på lastebilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ikke bommer helt så var det lastebilen til Araz.. På vei tilbake fra rudskogen? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S3'n er Henrik Finne sin! Han som hadde den blå A3'n :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er ikke stygg den godeste s3 til finne neii :) fikk se litt på gliset på down town her om dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var han jeg tenkte på hehe :) han sa han skulle melde seg inn i klubben snart men han har ikke fått rota seg til å gjøre det ....

 

Har fått Rota meg inn nå Vettu Stian ;D !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått Rota meg inn nå Vettu Stian ;D !

 

jøsses: eek : Klarte du virkelig og poste din første post helt alene Tommy ? : haha :

 

Nå må du få laget deg en profil av deg under medlemmer i Telemark !

Få lagt bilde av bilen din i venstre side og laget deg en enkel signatur !

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kjenner til denne heller?

 

 

skape litt blest om bilen din nå eller????

 

 

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skape litt blest om bilen din nå eller????

 

 

: rock :

 

Hehe, nope! Hvis du så det første innlegget mitt så var det skrevet FØR jeg hadde fått min! ;) Dessuten har ikke jeg chrome lister...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.