#26 Skrevet April 3, 2007 Det er vel ikke tilfeldigvis noen som har med seg VAG-COM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 3, 2007 Det er vel ikke tilfeldigvis noen som har med seg VAG-COM? Lurer på det sammen, hadde vært flott og fått tatt en diagnose sjekk på bilen og se om alt er i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 3, 2007 Jeg kan ta med, hvis jeg husker da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 3, 2007 Jeg kan ta med, hvis jeg husker da... Husk skiltplater og klistremerker også Bilen skriker etter nye skiltplater så må få kjøpt et sett VWAudi-Club skiltplater til den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 6, 2007 Jobber desverre kvelden 2.påskedag Så da får jeg ikke kommet på årets første , men satser på å ta en tur uka etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 6, 2007 Sommersesongen starter MANDAG 9. APRIL / 2. PÅSKEDAG kl 1900 - Mc Donald`s - Lørenskog. Vi sees All in! edit: men hvis McD Lørenskog er så kinkig å stå plassert nå, hva med Oslos plass nr 2, Ullevål Stadion ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 6, 2007 Nå har jeg ikke vært her ute på en stund (bodde i området før, aldri vært på noen av disse treffene ) men burde fint gå ann å parkere der det var nevnt tidligere i tråden, altså langs veien oppover mot trenings opplegget (solheimsveien 112 eller hva det heter der ) el.lign. Burde gå fint mao . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 7, 2007 Er ikke noe problem. Kjører forbi der hver dag og det er ikke noe problem å få plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 8, 2007 Slik været er nå så kan det bli spennende og se hvor mange som kommer hele til treffet med sommerhjul:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 8, 2007 snøen er nok borte i morra er ihvertfall lov å håpe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 9, 2007 blir det noe folk på treffet i dag da????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 9, 2007 skal vel ikke se bort ifra det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 9, 2007 jeg tar en tur ihvertfall. med sommerhjula på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 9, 2007 får spyle bilen først på statoil vel får jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 9, 2007 Kommer jeg også. skla bare pakke meg inn så jeg får tatt godt vare på halsbetennelsen og innfluensaen som er på besøk: bh : , men kan ikke gå glipp av det første mandagsmøte på Lørenskog i 2007;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 9, 2007 Jeg tar med en liten tur bort også, mitt første møte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 9, 2007 Tar en tur innom her: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 9, 2007 Kommer på mitt første møte jeg også... Men hva med plassen utafor Sharif`s? Den er stor nok ihvertfall, blir vel Mc Donalds der også, er Statoil der nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 9, 2007 Nå gjetter jeg bare litt, men McD på lørenskog er sånn passe langt for de fleste som tilhører lokallaget nesten uansett hvor de måtte bo . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 9, 2007 Nå gjetter jeg bare litt, men McD på lørenskog er sånn passe langt for de fleste som tilhører lokallaget nesten uansett hvor de måtte bo . Også er det vell etterhvert en ganske så lang tradisjon og møtes her. Finnes jo strengt tatt flere Mc Donaldser med større og bedre plass i nærheten, men tradisjoner roter man ikke med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 9, 2007 Tradisjoner er fint . Regner med å ta turen bortover i dag jeg og, få med meg mitt første møte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 9, 2007 Jeg kommer vel om jeg får lov.. Jeg hører vel til i Follo, men ser Oslo-grensa fra vindue mitt Alltids morsomt å se fine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 9, 2007 Okey, greit nok, det var plassen jeg ternkte på. men hvis folket vil samles der, vil jo det være det beste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 9, 2007 Fikk tatt endel bilder i dag så begyner å legge de ut på løpende bånd i de neste innleggende her. Så flere andre også tok bilder i dag så her kommer hvertfall årets første McDon bilder fra Oslo lokallag: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 9, 2007 Flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...