Oslo: Mandagsmøtene på Mc Donald`s - Lørenskog 2007

Anbefalte innlegg

Klarte å punktere etter streetmeetet på Gardermoen og bilen står på Dal med ett stk. punga dekk.

 

Jeg ser for meg endel stress-kjøring hvis den sjappa stenger 1800...

 

Ergo, det blir neppe noe Lørenskog på meg(og ikke noe skiltplater denne gangen heller...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg tar en tur i morgen om ikke jeg må jobbe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg dukker opp som vanlig jeg... ikke noe problem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også, med nylakkert front på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater har jeg ikke fått av Arne enda, men håper vi får til en løsning ;)

 

Medlemskort blir produsert sentralt og sendt ut etterhvert som de er ferdig, så det er dessverre ikke noe jeg har noe med : flau :

Skiltplater er det desverre tomt for, men nye er allerede bestilt. Klistremerker er overlevert. ;)

 

BTW: jeg rekker ikke i kveld : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan desverre ikke komme i kveld jeg heller. Han ene her på jobben er "sjuk" og er hjemme, hu andre er ihuga VIF supporter og fyllesjuk som fy. Vi har fått en ny en idag, men han er desverre grønn, så jeg må nok jobbe en god del overtid idag for å komme på rett kjøl igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i dag med mer eller mindre ferdig bil : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharken kommer uvasket og med vinterdekk. Regner med at ikke jeg ser like shabby ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du har lagt om til sommerdekk på deg selv?: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommerskoa er tingen ;) Gummi for asfalt og ikke is og snø :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Racingskoa er tatt frem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg både skiltplater og klubb-merker : ja : For de som trenger men ikke har anledning til å bli med en eller annen mandag utover sommeren, send meg en PM, så får vi nok til noe :)

 

Enda engang var det veldig bra fremmøte : rock : To originale URQ er absolutt ikke hverdagskost : eek ::tilber: Er vel noen som har bilder ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger inn bilder fra idag. Bra oppmøte idag også. Flere nye medlemmer som tok turen og ikke minst enda en "ny" STRØKEN Urquattro.

IMG_2461-2.jpg

IMG_2465-2.jpg

IMG_2474-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere bilder fra dagens møte

IMG_2472-2.jpg

IMG_2487-2.jpg

IMG_2475-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere bilder fra dagens sammenkomst

IMG_2491-2.jpg

IMG_2490-2.jpg

IMG_2478-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og tilslutt bildet av Jan Tore sin Urquattro og noen andre som var ute med "kjøretøyet" sitt for å spise på McDonalds

IMG_2489-2.jpg

IMG_2476-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ett bra bilde av bilen min. :)

Kommer neste mandag også, og er vel lørdag det skjer først. Det blir fettt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke klar over at man hadde felles spising der jeg ;) hadde jo hatt en rast på veien jeg og akurat trykket i meg en hamburger.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kommer på mandag som kan ta med seg vagcom? jeg trenger å få kjørt en diagnose på bilen min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kommer på mandag som kan ta med seg vagcom? jeg trenger å få kjørt en diagnose på bilen min.

 

Regner med å ta turen og kan sikkert ta med om ingen andre har dette

 

Evt så kan den tas med i morgen til Hadeland ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om noen tar med merker også.

Trenger noen til ny bilen.

:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en drøss med 2'er feil. Men er allerede på ekstra måneden nå så 1 mai kommer avskiltnings begjær i posten.

 

2'er feil på at blinklys pæra mi blinket gul/hvit istede for gult siden lakken på pæra hadde begynt å flasse? Når ble en pære som blinker "nesten" feil farge 2'er feil?

 

2'er feil på xenon som er org på bilen min. Fortalte han at det var orginalt og da svarte han oy er det?

 

2'er feil på at jeg manglet 1 hjulbolt.

 

2'er feil på at felgen min er kantkjørt??????? Da skal jo 90% av befolkningen få underkjent EU kontroll. Går da ikke ann å gi 2'er feil på en kantkjørt felg!!!!!!

 

2'er feil på at servoen min ikke funker. Det var Møller selv som monterte NY servo på bilen min for under 1 år siden.

 

også fikk jeg 3 2'er feil på eksos. 2'er feil på lekkasje som jeg ba de om å fikse som de ikke gjorde. 2'er feil på for høy DB pga lekasjen som de ikke fikset og 2'er feil på at de ikke fikk måle CO pga lekasjen de skulle fikse som de ikke gjorde.

 

2'er feil på soting av ruter. Ja det viste jeg men noen bryr seg andre ikke og jeg håpet han ikke skulle bry seg. Men der tok jeg feil.

 

2'er feil på at brekk ikke funker. Kjører automat jeg så har ikke brukt brekket 1 gang på de 2 åra jeg har hatt bilen.

 

Det værste er at dempera bak og foringer som jeg VET er dårlig fikk jeg ingenting på.

 

: rock : Og da var den godkjent.

Ha en fin helg alle sammen så ses vi til mandag igjen: vinke :

Mye blakkere men med bil i de neste 2 år også.: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om noen tar med merker også.

Trenger noen til ny bilen.

:rolleye:

 

Har med både klubbmerker og skiltplater jeg : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, da stiller jeg for første gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar også (selvfølgelig) turen i morgen i cabben med 90 fangere og showlakk: haha : (liten intern for de som har lest litt i en annen tråd på forumet idag)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.