Oslo: Mandagsmøtene på Mc Donald`s - Lørenskog 2007

Anbefalte innlegg

Takk til Arve som stod for dagens fotografering. Og til deg Knut E. har noen bilder her av deg som egner seg bedre i et helt annet forum en her så det er bare å oppføre seg vis ikke........;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååååå. Det er jo de jeg venter på å se jo:) Legger du de ut hvis jeg lover å IKKE oppføre meg?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til Arve som stod for dagens fotografering. Og til deg Knut E. har noen bilder her av deg som egner seg bedre i et helt annet forum en her så det er bare å oppføre seg vis ikke........;)

 

bare hyggelig å være fotograf for en kveld. jeg skal ha meg sånt kamera assa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååååå. Det er jo de jeg venter på å se jo:) Legger du de ut hvis jeg lover å IKKE oppføre meg?;)

 

Før det ene brukelige bildet legges ut må det sensureres, om ikke det gjøres tror jeg noen andre gjør det sammt at det kommer til å regner med prikker/advarsler på meg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha haha. Men nå trenger hvertfall ikke folk å bekymre seg for linselusa på mandager fremover. Han amøben som hadde EU kontroll på bilen min i dag hadde vist drikki lut til frokost så hjernen hans fungerte tydelig vis ikke helt som den skulle så nå har jeg ikke bil lenger.: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha haha. Men nå trenger hvertfall ikke folk å bekymre seg for linselusa på mandager fremover. Han amøben som hadde EU kontroll på bilen min i dag hadde vist drikki lut til frokost så hjernen hans fungerte tydelig vis ikke helt som den skulle så nå har jeg ikke bil lenger.: bh :

 

Kjøreforbud eller klippet skiltene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en drøss med 2'er feil. Men er allerede på ekstra måneden nå så 1 mai kommer avskiltnings begjær i posten.

 

2'er feil på at blinklys pæra mi blinket gul/hvit istede for gult siden lakken på pæra hadde begynt å flasse? Når ble en pære som blinker "nesten" feil farge 2'er feil?

 

2'er feil på xenon som er org på bilen min. Fortalte han at det var orginalt og da svarte han oy er det?

 

2'er feil på at jeg manglet 1 hjulbolt.

 

2'er feil på at felgen min er kantkjørt??????? Da skal jo 90% av befolkningen få underkjent EU kontroll. Går da ikke ann å gi 2'er feil på en kantkjørt felg!!!!!!

 

2'er feil på at servoen min ikke funker. Det var Møller selv som monterte NY servo på bilen min for under 1 år siden.

 

også fikk jeg 3 2'er feil på eksos. 2'er feil på lekkasje som jeg ba de om å fikse som de ikke gjorde. 2'er feil på for høy DB pga lekasjen som de ikke fikset og 2'er feil på at de ikke fikk måle CO pga lekasjen de skulle fikse som de ikke gjorde.

 

2'er feil på soting av ruter. Ja det viste jeg men noen bryr seg andre ikke og jeg håpet han ikke skulle bry seg. Men der tok jeg feil.

 

2'er feil på at brekk ikke funker. Kjører automat jeg så har ikke brukt brekket 1 gang på de 2 åra jeg har hatt bilen.

 

Det værste er at dempera bak og foringer som jeg VET er dårlig fikk jeg ingenting på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ?! : eek : Regner ikke med at de slipper SÅ lett unna?! Hvis du har bedt dem om å gjøre en jobb som de da ikke har gjort, så må de faen meg få jobben gjort og ikke ta betalt for etterkontroll spør du meg! Blinklys skal vel være gult, men hadde aldri i verden trodd at en dårlig/defekt pære var noe mer enn 1'er feil : klø :

 

Kantkjørte felger kan da umulig bli noe feil på?! Begrunnet de det på noen måte?

 

Hørtes seriøst ut som han hadde stått opp på feil ben ja : bråk :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en drøss med 2'er feil. Men er allerede på ekstra måneden nå så 1 mai kommer avskiltnings begjær i posten.

 

2'er feil på at blinklys pæra mi blinket gul/hvit istede for gult siden lakken på pæra hadde begynt å flasse? Når ble en pære som blinker "nesten" feil farge 2'er feil?

 

2'er feil på xenon som er org på bilen min. Fortalte han at det var orginalt og da svarte han oy er det?

 

2'er feil på at jeg manglet 1 hjulbolt.

 

2'er feil på at felgen min er kantkjørt??????? Da skal jo 90% av befolkningen få underkjent EU kontroll. Går da ikke ann å gi 2'er feil på en kantkjørt felg!!!!!!

 

2'er feil på at servoen min ikke funker. Det var Møller selv som monterte NY servo på bilen min for under 1 år siden.

 

også fikk jeg 3 2'er feil på eksos. 2'er feil på lekkasje som jeg ba de om å fikse som de ikke gjorde. 2'er feil på for høy DB pga lekasjen som de ikke fikset og 2'er feil på at de ikke fikk måle CO pga lekasjen de skulle fikse som de ikke gjorde.

 

2'er feil på soting av ruter. Ja det viste jeg men noen bryr seg andre ikke og jeg håpet han ikke skulle bry seg. Men der tok jeg feil.

 

2'er feil på at brekk ikke funker. Kjører automat jeg så har ikke brukt brekket 1 gang på de 2 åra jeg har hatt bilen.

 

Det værste er at dempera bak og foringer som jeg VET er dårlig fikk jeg ingenting på.

 

Uff da, men hva med å ta en ny Eu-kontroll et annet sted og håpe det går bedre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At blinklyset lyser hvitt/ikke blinker er 1`er feil, xenon greiene er jo bare helt banan i asle, har du 5bolts kan du mangle en hjulbolt dvs en 1`er feil, kantkjørt felg skal du ha lov til å ha.

Ville seriøst dratt ned på biltilsynet og krevd en overprøving, hvilket amatør verksted er dette da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var da kjipt da.ta eu kontroll en annen plass da vel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra på biltilsynet og ta en ny kontroll.. henvis så til det andre verkstedet ..så får dem på pukkelen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil gjerne også vite hvor dette ble utført så jeg kan holde meg langt, langt unna. Håper det ordner seg.

 

Ville nok absolutt tatt en tur til tilsynet ja. Riv av litt soting og ta turen til hyggelige risløkka :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg legger meg totalt flat når det gjelder soting av ruter og at brekket ikke fungerer. Så uansett hadde jeg jo fått etterkontroll. Så skal ikke dytte all skyld over på dem. Mye er min feil også. Men det jeg reagerer sterkt på er at det virker som at 1'er knappen på maskinen hans ikke fungerer så han dytta 2'er feil på ALT han så og ting som egentlig ikke burde vært feil i det hele tatt.

 

Plassen det er snakk om er Møller skøyen.

 

Men vi tar dette i en annen tråd. Rimelig off topp med min EU kontroll her inne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på Møller Ensjø...

 

Jeg fikk "bare 1'er" på blinklysa.. men ærlig talt..

Om de skulle være MER orange.. hadde de skremt fotgjengere ut i utmark..

 

Tror de har fått slike småting på hjernen..

 

Fikk 1'er på vindusviskergummi og litt dårlig strøm på batteriet..

 

Men de fant nok av andre ting, som jeg har betalt i dyre dommer for..

 

Bremselekkasje.. (visste jeg om, og ba dem ta..)

Men DA fant de selvsagt at de måtte bytte skiver og klosser m nytt "hus" osv.. 4.384 kr takk..

 

De tok bl.a 863,76 for å finne ut hvorfor ACC strømmen til radio'en ikke funket.. De fant EN sikring som måtte skiftes..

863,76 kroner for DEN jobben ? : eek :

Greit at jeg ba dem sjekke.. mens den stod på EU-kontroll.. men... : bh :

 

Så justerte de viskerarmene.. de gikk litt tregt..

ETTERPÅ fant de ut at motoren bråkte pga justeringen, så DEN burde skiftes..

3.971,36 takk.. : eek :

 

 

HERETTER skal jeg ta meg mekaniker kurs..

Eller i det minste finne ut hva en skiftenøkkel er.. : smil :

 

Er jo handy og fingernem.. jeg må bare sette meg inn i disse tingene..

Det er leeenge siden jeg skrudde på Bobla ja...

 

 

Men.. tror ikke jeg tar kontrollen hos Møller neste gang nei.. : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til mandag.

 

Herlig : ja : Hjertelig velkommen skal du være! Og velkommen i klubben : smil : Trenger du klubbmerker til vinduene så se etter meg. Jeg kjører A3'n på bildet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du med skiltplater også ? :)

 

Hva med medlemskort?

Jeg har desverre ikke fått mitt ennå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater har jeg ikke fått av Arne enda, men håper vi får til en løsning ;)

 

Medlemskort blir produsert sentralt og sendt ut etterhvert som de er ferdig, så det er dessverre ikke noe jeg har noe med : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De klistremerkene... Uff :P

Fikk jo 2 stk på mandag, men selfølgelig så ble det ene herpa(satt igjen på papir på limsiden av bokstavene) og en bokstav krølla osv. : bh :

Jeg er vel ikke førstemann har jeg på følelsen.

 

Mulig å få et par til antar jeg?

 

Skiltholder må vel også skaffes til mandag(om de har kommet til rette mann da).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan ta med skilt skruer og sånne hvite "deksler" til skruene vis du fortsatt trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ypperlig Rikard!

 

har ikke fått tak i slike.. ennå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mandag igjen i morgen så vask/puss bilene og ta turen til lokallagsmøte på McDonalds Lørenskog.:) Meld bra vær igjen i morgen og fin temperatur.

(selvfølgelig er dere som ikke vasker/pusser bilen også velkommen) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikker på at jeg rekker å vaske bilen etter jobb, men dukker nok opp for det :nana:

 

Har med klistremerker men har ikke fått skiltplater enda :o Hvis noen har mulighet for å ta med så evt. nye medlemmer kan få kjøpt dem hadde det vært fint : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er foppalkamp for guttungen mandag, så jeg kommer nok ikke denne gangen..

Må så klart prioritere det!

 

Neste mandag derimot.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.